رفتن به مطلب

tabitha

کاربر ویژه
  • پست

    2321
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    10
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط tabitha

  1. مبارکتون باشه. با پیغام خصوصی در ارتباط باشید.
  2. تا به اینجا برای شماست، اگه پیشنهادی در چند ساعت آینده نباشه.
  3. چشم ویرایش شد. و همچنین، پیشنهاد بالاتری نباشه تا 24 ساعت بعد، برای شما ...
  4. سلام و عرض ادب و تبریک سال نو به همه. خیلی وقت هستش که به لیون سر نزدم، امیدوارم که قوانین اونقدر عوض نشده باشه و این تاپیک مشکلی نداشته باشه. همونطور که از عنوان مشخصه، یه باندل نسل 3 اینتل که مدتی هستش استفاده نشده، برای فروش هستش. 3570k که کولرش استفاده نشده و خیلی خوب هم اورکلاک میشه و مادربورد ازراک که از بهترین های نسل خودش بود بهمراه 4 ماژول 4 گیگ رم که باس 3 عدد که Gskill و کورسیر باشن، 1600 و آخری که هایپر 1866 هستش. لوازم و جعبه قطعات، کامل موجوده، غیر از جعبه رم کورسیر که پیدا نکردم. فکر نمیکنم که بحث گارانتی وجود داشته باشه برای مادربورد و سی پی یو، در مورد رم ها، از گارانتی داشتن یا نداشتنشون، اطلاعی ندارم، ولی همه قطعات در سلامت کامل هستند. قطعات به صورت کامل به فروش میرسه. قیمت پایه هم 3 تومن وجه رایج مملکت. گام افزایش هم 100 تومن. آنچنان فرصت سر زدن به فروم رو ندارم، خواهشا پیغام خصوصی نفرستید که احتمال دیدنش خیلی پایینه. هزینه ارسال هم با خریدار محترم هستش. ویرایش: به درخواست دوستان، پایان مزایده هم به شکلی که یادم میاد، 24 ساعت بعداز ارائه بالاترین پیشنهاد هستش.
  5. فقط حداکثر دور فن نیست، میزان ولتاژ و سرعت فن در فازهای مختلف دما هستش، معمولا این کارتها 6 فاز هستن، البته 1+6 ... نمیخوام زیاد واردش بشم، چون واقعا دردسر هستش و من هم اونقدر اطلاعاتم بالا نیست، ولی خیلی کار پردردسری هستش که یه اشتباه کوچولو، میتونه باعث نابود شدن کارت گرافیک بشه.
  6. دوست عزیز، شاید بنده از صحبت شما، اشتباه برداشت کردم، ولی تفاوت بایوس رو فقط با سایز و فرکانسی که در GPUz نشون میده، نمیشه متوجه شد، مخصوصا بایوس های مود شده برای ماینینگ، از تفاوت ولتاژ و TDP گرفته تا تفاوت Fan Curve وجود خواهد داشت که همه اینها، به شدت مشکل ایجاد میکنه. ولی بنده اون بایوسی که شما فرستاده بودید واسه بنده رو نصب کردم و متوجه شدم که بایوس مود سایلنت کارت هستش، یعنی سرعت فن در این مود، بسیار پایین تر هستش برای صدای کمتر کارت. اگه فرصت کردید، هر دو مود بایوس رو واسه بنده بفرستید خواهشا.
  7. متشکر عزیز، اطلاعات کافی دارم، این مدل به طور کل پیدا نمیشه در بانک اطلاعاتی تک پاور آپ(Techpowerup) یا در کل اینترنت، فقط در صورتیکه کسی کارت رو در حالت اوریجینال خریداری کرده باشه، میتونه به بنده کمک کنه.
  8. البته این که نمیتونه دلیل مطمئن کننده ای باشه. کارت در صورتیکه زیر دست ماینر نرفته باشه، مطمئنا مشکلی نخواهد داشت. البته همه ماینرها هم کارتهاشون رو مود نمیکنند.
  9. والا اگه این کار رو انجام بدید، لطف کردید. فقط میخوام مطمئن بشم که کارت شما هم مود شده نیستش و اگه مشکلی نیست، هر دو مود بایوسش رو واسه بنده بفرستید.
  10. سلام دوستان. از عنوان تاپیک مشخص هستش. یک سری کارت گرافیک هستش که بایوسشون مود شده واسه ماین، میخواستم که بایوس اوریجینال رو روی کارتها نصب کنم ولی فایل بایوس رو در اختیار ندارم و کل نت رو هم زیر و رو کردم و چیزی پیدا نکردم واسه این مدل. مدل گرافیک هم XFX RX 5700XT triple dissipation Rev 2.0 با سریال rx-57xt83 هستش. https://www.xfxforce.com/gpus/xfx-amd-radeon-tm-rx-5700-xt-td-8gb-gddr6 فقط این کارت دوال بایوس هستش و اگه کسی بایوس اوریجینال این کارت رو داره، لطف کنه و در اختیار بنده قرار بده.
  11. سلام دوستان، خیلی وقت هستش که به لیون سر نزدم، امیدوارم که قوانین تایپکها، اونقدر عوض نشده باشه! همونطور که از اسم تاپیک مشخصه، قصد فروش 10 عدد کارت سافایر RX470 4GB رو دارم که کارتهای ماینینگ هستند. این کارتها حدودا 15-16 ماه در شرایط کنترل شده، ماین کردن و در سلامت کامل هستن. مدتی بود که داشتن خاک میخوردن و با بالا رفتن ارزش ماینینگ دوباره برای 3-2 ماه، ماین کردن. کارتها هش ریت خوبی دارن(در عکس مشخص هستش) و روزانه بالای 0.5 دلار اثریوم ماین میکنند. کارتها، باز نشدن و هیچ متعلقاتی ندارند. کارتها متعلق به بنده نیستند و فروش آنها خارج از تاپیک نیز در جریان هستش. قیمت پایه برای کارتها: 1300 وجه رایج مملکت فوری: 1350 وجه رایج مملکت در صورت خرید پک 5تایی به قیمت پایه فروخته میشوند. جهت اطلاع کسانی که به دنبال استفاده از این کارتها، بعنوان کارت گیمینگ هستن، باید بگم که این کارتها، دارای خروجی تصویر نیستند(پورت HDMI دارند ولی به چیزی متصل نیستند)، ولی در صورتیکه دارای مادربورد و cpu لازم (برای اینتل، نسل چهارم به بعد. برای چیپهای AMD تست نشده، ولی فکر نمیکنم که موردی پیش بیاد) باشید که بتوان از گرافیک داخلی cpu، خروجی تصویر گرفت، هیچ مشکلی برای گیمینگ هم ندارند و مانند لپتاپ میتوان پردازنده گرافیکی اصلی را در ویندوز 10 برای آنها، مشخص کرد.
  12. مزایده به پایان رسید، کارت گرافیک به کاربر hamid5566 فروخته شد و فردا براشون ارسال خواهد شد، مبارکشون باشه...
  13. کمتر از 2 ساعت به پایان مزایده...
  14. خوب پس اگه تا ساعت 12 امشب پیشنهاد بالاتری نبود، به شما تعلق میگیره...
  15. سلام عزیز، امیدوارم که اون کارت واست خوب کار کرده باشه، راستش در جواب سوالت، اول باید بپرسم که پاور بالای 800 وات داری؟ و بعد هم بگم که با توجه به اینکه این کارت فرکانس Vram و GPU بالاتری داره، احتمالا واسه استاتر کمتر، باید این کارت رو DownClock کنی تا فرکانس هاشون برابر بشه... ولی اصل قضیه اینجاست که واسه گیمینگ در بازی های جدید، زیاد تو فکر کراس یا SLI نباید باشید، شرکتهای بازیساز، در چند وقت اخیر، اکثرا بازیهاشون، از کراس و SLI پشتیبانی نمیکنه و عملکرد تک کارت، حتی بعضی اوقات از دو کارت بهتر هستش، البته در بازی های قدیمی تر، داشتن 2 کارت، جواب میده، در بازی هایی مثل BF که موتور گرافیکی FrostBite یا بازی هایی که موتور گرافیکی Cryengine دارن، هم جواب میده... بهتره که یه سرچ کنی واسه بازی هایی که از کراس فایر پشتیبانی میکنن، تا مطمئن بشی... این لیست رو چک کن، فکر میکنم به جواب بهتری برسی: http://amdcrossfire.wikia.com/wiki/Crossfire_Game_Compatibility_List
  16. انشالله که به چیزی که میخواید برسید... پیغام دادم واستون، باید قبول کنید که قیمت پایه، پایینترین قیمت ممکن هستش در حال حاضر واسه این کارت... درود، دوستان مشکل پسند شدن، که با این قیمت هم هنوز راضی نمیشن...
  17. لطف کردی رفیق شفیق ، خیلی وقت هستش که به فروم سر نمیزنم، آنچنان در جریان سخت افزار کامپیوتر هم نیستم دیگه... صحبتتون کاملا درست هستش، گفتم که خیلی وقته از بازار کامپیوتر به دور هستم و نمیدونم چجور قیمتی واسه این کارت بزارم، متاسفانه، کارت دو نسل قبل AMD هستش و قیمت آکش مشخص نیست... الان قیمت چطور هستش؟ منصفانه هستش؟ متشکر عزیز، تمام اطلاعات بنده از همین چند صفحه فروم هستش، بنده ماین نکردم تا به حال و اطلاعاتی ندارم در این زمینه، ولی تنها دلیل خرید کارت گرافیک، ماینینگ هستش؟ البته مدل های 1060 که با این رنج قیمت میشه گرفت، فرکانس پایینی دارن و از نظر کارکرد از این کارت در رنج عملکرد پایینتری قرار میگیرن، بطور عادی 1060 رفرنس در مقایسه با 390 و 390X رفرنس در اکثر بنچمارکها، در رده پایینتری قرار میگیره که تنها فرقشون با این کارت، مقدار مموریشون هستش که هنوز هم چیز خاصی وجود نداره که بیش از 4 گیگ مموری استفاده کنه، البته بازیهایی وجود دارن، ولی کسی که میخواد اون رنج جزئیات رو انتخاب کنه، باید کارت بسیار قویتری در رنج 1080 و 1080ti و وگا داشته باشه تا بتونه بازی رو روون اجرا کنه، باید گفت که بنده خیلی وقت هستش که فرصت گیم نداشتم، بحث مصرف هم که بیشتر واسه خنده هستش در سیستمهای گیمینگ... http://www.guru3d.com/articles-pages/galax-kfa2-geforce-gtx-1050-ti-exoc-review.html بنده قصد آب گرفتن کارت رو ندارم، یک سالی هستش که خاک داره میخوره بهمراه سیستم، ولی قصد فروشش رو با هر قیمتی هم ندارم، ولی بخاطر اینکه استقبال چندانی از این کارت نشده ، قیمتش رو کاهش میدم، ولی اگه خواستگار نداشت، ترشیش میندازیم... اگه این کارت خریدار نداره، 970 Giga Gaming چطوره وضعیتش؟؟؟
  18. قضیه چیه؟ استقبال آنچنانی وجود نداره؟ فکر نمیکنم که از کامپیوتر و بازارش، اونقدر فاصله گرفته باشم؟!!!
  19. سلام عزیز، شرمنده خیلی دیر جواب دادم، خیلی وقت هستش که به فروم فرصت سر زدن، پیدا نکردم، ولی در مورد مشکل، راستش رو بخوای، نه هنوز وجود داره، ولی شدتش کم شده، چون متوجه شدم که از کابل آنتنی بوده که به DVB PCTV وصل شده بوده به سیستم، وقتی جداش میکنم، شدت این نویزها، شاید در حدود 97-96 درصد، کاهش پیدا میکنه... این دوستمون هم یه راهی پیشنهاد دادن، شاید جواب بده، البته بنده ساکن اهواز هستم و هنوز همچین چیزی گیر نیاوردم که تست کنم...
  20. tabitha

    بررسی عملکرد بازی NIOH نسخه PC

    درود بر شما بحثی در مورد صحبتت نیست، ولی کاملا سر حرفم هستم، بازیهای RPG فقط برای گیم پد و کنسول ساخته شدن و اونقدر عنوان وجود داره واسشون که تمام عناوینی که از روی کنسول به PC هم پورت شدن رو ، جمع کنیم بهمراه چند عنوانی که روی PC هم بعنوان بازی PC ارائه شدن(من چیز خاصی یادم نمیاد)باز هم اصلا قابل مقایسه با عناوین کنسول نخواهند بود، چه از نظر تعداد و چه از نظر کیفیت ، بحثی روی ویچر هم ندارم(نندازش وسط، تا اونجا که یادم میاد، روی کنسول هم یک هفته زودتر ارائه شد) چون از نظر بنده بهترین بازی تاریخ هستش و از اولین عنوانش که اومد شیفته بازی بودم تا نسخه سوم که شاهکار شد، در مورد این لیستی که گذاشتی، اکثر عناوین جدید هستن و به شخصه بیش از 70-60 درصد رو اصلا نه بازی کردم و نه در حد گیم قبول دارم!!! از این لیستها هر جایی میشه پیدا کرد، زیاد درگیر لیستهایی که سایتها درست میکنن نباش، بعنوان مثال یه نگاه کن که COD جدید چه نمره هایی گرفته؟!!! از نظر من یکی از آشغال ترین بازی های تاریخ هستش که یک فاجعه هستش اگه کسی بخواد اسمش رو بزاره گیم، واقعا نمیدونم که سازنده هاش چی فکر کردن و این سایتها، چجوری نمره دادن، CRITIC رو هم چک کنی، نظرات گریه آور هستش... ولی این صحبتت رو اصلا قبول ندارم، مشخصا شما انیمیوشارو بازی نکردی، اینکه یه بازی الان چطور اجرا بشه هم حرفت خیلی ضعیف و بدون مفهموم هستش، هر چیزی رو در زمان خودش میسنجن(همونطور که الان کنسول ها هم از نظر گرافیک و هم از نظر رزولوشن از PC جلو زدن با قیمت خیلی به صرفه تر و بیشترین عناوین انحصاری واسشون ارائه میشه)، خوب مشخصه واسه کسی که تو عمرش این بازی رو انجام نداده، اگه الان جلوش گذاشته بشه، از فریم یا گرافیک بازی ایراد بگیره(من هنوز نمیدونم که به چه دلیلی باید این Reshade هارو جزو بازی و گرافیک بازی حتی حساب کنید؟؟؟، این مودها چیزی نبوده که سازنده بازی درست کرده باشه که بخوایم اصلا بحثی داشته باشیم در موردشون)، آیا کسی میگه که رزیدنت اویل 1 رو برداشتم بازی کنم، گرافیکش پایینه؟؟؟!!! این حرف خنده داره...(حالا بگذریم که ریمسترهاشون هم ساخته شدن) رزیدنت رو میشد اولین بازی در سبک خودش دونست(البته قبل از اون یکی دوتا عنوان دیگه تا حدودی شبیه به سبکش روی کنسول هم وجود داشتن، ولی رزیدنت اویل تقریبا بهترین بازی تاریخ در این سبک سوروایوور هارور بوده و کسی که این رو رد کنه، مشخصا از گیمینگ چیزی بارش نیست)، واسه بنده این بازی NIOH نوستالژیک بود، اونقدر شباهت داشت و بدون تغییر بود که حتی شخصیتهای داستان بازی تغییری توشون ایجاد نشده بود(مخصوصا شخصیتهای منفی) و اگه شما انیمیوشای 4 رو روی کنسول بازی میکردی که رسما میگفتی که این بازی، ریمستر شده اون هستش(لول های کاملا یک شکل، بطوریکه انگار اون بازی رو با تکسچرهای جدید، دوباره سازی کرده بودن، یک سری جزئیات اضافی روی Effect های اسلحه ها و Equipment ها فقط اضافه شده بود!!!)، بهمراه یک سری تغییرات در داستان بازی، حتی دموی شروع بازی دقیقا بهمون سبک هستش(واقعا خنده دار هستش این قضیه) اما در مورد بازیهای Souls هم باید بگم که بنده ته DS III رو دراوردم، ولی واقعا پشیمون شدم از اون همه وقتی که واسش گذاشتم، ولی چاره دیگه ای نداشتم چون منتظر بازی تو سبک انیمیوشا بودم بنده تا حدودی هم Blood Born رو بازی کردم، واسه بنده که انیمیوشارو بازی کردم، این بازی ها خیلی پیش پا افتاده، خسته کننده و کاملا غیر قابل مقایسه با انیمیوشا و یک سری بازی دیگه مانند GOW یا حتی POP یا به قول شما DMC بودند، درسته که سبکشون تا حدودی متفاوت هستش و هک اند اسلش نیستن و من رو یاد بازیهای کارتی که روی کنسول های ضعیف تر اجرا میشدن، Squar Enix میندازن بیشتر ولی خوب طرفداران خودشون رو دارن، ولی دقیقا همین باعث میشه طرفدار این بازی ها نباشم و بسیار خسته کننده باشن واسم...
×
×
  • اضافه کردن...