رفتن به مطلب

Reza_NA

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

145 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Reza_NA

-2

اعتبار در سایت

  1. http://www.videocard...orce GTX 550 Ti http://www.videocard...=Radeon HD 6770 عجب آدمایی هستین. نمی شه که به خاطر دوکلوم حرف حساب بریزین سر آدم. خداوکلی خودتون خوشتون م یاد؟ من قیمتی رو که فکر می کردم خوبه رو گفتم. فروشنده هم قبول نکرد شمایید که دارید تاپیکو خراب می کنید. من فقط داشتم مذاکره می کردم. اینکه جیفرس بهتر از ati هست و ... همش بازار گرمیه. چند سال پیش از یه مغازه دار قیمت یه کارت گرافیک XFX رو خواستم گفت که XFX آشغاله!!! بیا کلاب شو ببر آخر قدرته!!!!!!!!!!!!! تا قبل از این که من قیمت بدم حتی یه پست هم توی این تاپیک نبود. اگه قیمتش خوبه چرا خود شما نمی خرین. بنچمارک قدرت واقعی رو نشون می ده. http://lioncomputer....showtopic=11959 توی تایک بالا gtx 460 فروخته شد 200 تومن. انصافا قیمتی که دادم بی راه نبود. حالا هم می گم 190. هزینه ارسال هم جدا حساب می کنم. به شرط این که اورکلاک نشده باشه و باز هم نشده باشه.
  2. حرف شما کاملا صحیح. انویدیا خیلی بهتر از AMD هست و برند evga که غوله این که عصبانی می شی هم حق داری. ولی باور کن توی بنچماکینک کارت گرافیک فقط 7% بهتر از 6770 در اومده در حالی که نوی 6770 180تومنه. خوب شما توقع داری واسه 7% 50 تومن بیشتر بدم؟ خیلیا فکر می کنن چون 550 هست خیلی می ارزه در حالی که جزو سری Ti هست و همین می زنه توی سر قیمتش. باور کن با اون قیمت نمی تونی بفروشی. همین چیپست با برند ایسوز یا گیگابایت داره 190 تا 200 فروخته می شه(آک).
  3. دوست عزیز قدرت این کارت زیاد بالاتر از 6770 نیست. که این گرافیک داره 150 توی همین سایت فروخته می شه. قیمتش هم توی بازار پایین اومده. به نظر من 170 قیمت معقولی هست. اگر مایل بودی پیغام بده.
×
×
  • اضافه کردن...