رفتن به مطلب

mjdk

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

909 بازدید کننده نمایه

دستاورد های mjdk

0

اعتبار در سایت

  1. با سلام خدمت شما. یک پاور 330 برای من آوردن که روشن نمیشد و یه خازن2200 معیوب داشت اون را عوض کردم و و50 ولت 10 میکرو را هم برای استندبای عوض کردم و راه افتاد. ولی موقع بستن یکی از پایه ها که نمیدونم کدوم بود به بدنه خورد و جرقه زد. ودیگه روشن نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید.
  2. كسي جواب نميده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. با سلام خدمت دوستان. من یه پاور گرین 330 به دستم رسید برای تعمیر ولتاژ استندبای اون بالا رفته بود وقتی خازن 50ولت 10میکرو عوض کردم و به برق زدم روشن نشد و بعد از چند ثانیه یکی از ترانزیستورهای قدرتش ترکید. اون دوترانزیستور را با 13007 جایگزین کردم ولی دوباره اون هم ترکید. این در حالی است که پاور اول بدون مشکل روشن میشد فقط استندبای اون چند ولت زیاد بود لطفا دوستان راهنمایی بفرمایید و بگید چرا این اتفاق افتاده .و راه حل تعمیرش چیه.
  4. با سلام خدمت دوستان یه پاور 330 گرین هست که مشکل استندبای داشت با تعویض خازن 10میکرو موقعی که پاور را روشن کردم ترانزستور tt2148 ترکید و بعد متوجه شدم که خروجی 5 ولت و 3.3 ولت آن تقریبا اتصال کوتاه شده و مقاومت حدود 16 اهم را نشان میدهد.درحالی که رکتیفایرها سالم و از مدار خارج کردم ولی هنوز اتصالی برقرار است لطفا راهنمایی بفرمایید.
  5. ممنون. هم مدلش را گیر نیاوردم. راه دوم: این مقاوت از یک طرف به دیود سیگنال وصله و از طرف دیگه به پایه وسط چوک وسط. ممنون
  6. سلام. الان عکس ازش ندارم. توی قسمت استندبای سه تا مقاومت و یک دیود سیگنال و یک دیود معمولی هست که همه کنار هم چیده شده. از چپ به راست دو مقاومت دوترانزیستور چوک وسط را درایو می کنه و مقدارشون 1.5کیلو اهم است مقاومت کنار این دو که کاملا سوخته الان مقاومتش 700 اهم است. اگه کافیه لطفا راهنمایی کنید در غیر اینصورت تا فردا عکسش را میدم خدمتتون. ممنون.
  7. با سلام خدمت دوستان. من یه پاور گرین430A دارم که سوت می کشه ولی دیگه سیستم رو روشن نمیکنه. ولتاژ استندبای اون موقعی که خازنهای 1000 و470 میکرو و10 میکرو را عوض کردم 8 ولت شده و سیستم روشن نمیشه یه مقاومت روی مدار استندبای کنار دیود سیگنال وجود داره که کاملا سوخته و قابل تشخیص نیست. مقاومت سوخته را با 33اهم نیم وات جایگزین کردم ولتاژ استندبای تصحیح شد ولی مقاومت خیلی گرم میشه و وقتی سیستم روشن میشه مقاومت از شدت جریان کشی سرخ میشه.لطفا اساتید بزرگوار راهنمایی بفرمایند ممنون.
  8. با سلام خدمت دوستان. من یه پاور گرین430A دارم که سوت می کشید ولی دیگه سیستم رو روشن نمیکنه. ولتاژ استندبای اون موقعی که خازنهای 1000 و470 میکرو و10 میکرو را عوض کردم 8 ولت شده و سیستم روشن نمیشه یه مقاومت روی مدار استندبای کنار دیود سیگنال وجود داره که کاملا سوخته و قابل تشخیص نیست. مقاومت سوخته را با 33اهم نیم وات جایگزین کردم ولتاژ استندبای تصحیح شد ولی مقاومت خیلی گرم میشه و وقتی سیستم روشن میشه مقاومت از شدت جریان کشی سرخ میشه.لطفا اساتید بزرگوار راهنمایی بفرمایند ممنون. :(
×
×
  • اضافه کردن...