رفتن به مطلب

pirouz3

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

2 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

768 بازدید کننده نمایه

دستاورد های pirouz3

4

اعتبار در سایت

  1. آقا په چه خبرشونهههههههههههههههههههههههه! من هنوز دارم از 2600k و 7870 استفاده می کنم :D واقعا آدم می مونه. اما خوب به نظرم لذت تکنولوژی به اینه که تغییر رو احساس کنی، یعنی اینکه وقتی از یک نسلی به نسل بعدی کوچ می کنی، واقعا با اولین کلیک موس بفهمی که آره، چه پیشرفتی. خداییش کسانی که از 3770 رفتن به 4770 چقدر تاثیر احساس کردن؟ اکثر کسانی که می بینم تغییر ایجاد کردن همشون همون کارهای قبلی رو انجام میدن، بدون افزایش راندمان. فقط کل سیستمو عوض کردن، یه خمیر هم مالوندن و تمام (البته همرو نمی گم، بعضی ها واقعا شاید استفاده می کنن از برتری ها، اما فقط تعداد کمی هستن.) شاید اگر من هم پول دستم بود مثل اونها تغییر میدادم، اما همیشه خوبه فاصله بیفته، به عنوان مثال من تا همین 18 ماه پیش سوکت 775 و گرافیک 4890 داشتم، اما به یکباره بتلفیلد 3 و دیدم لازمه کل سیستم رو عوض کنم. بعد دیدم ssd ها پیشرفت کردن و یه ssd گرفتم. اما میدونم همه این تغییرات واسه چیه. معمولا هم احساس نیاز نیست، یه چیزی هست هی از درون آدم وسوسه می کنه که اینو بخر! نمیدونم چیه! شما هم داریدش؟ :D همش تقصیر همینه...
  2. خیلی ممنون. از جناب hessam 2 هم تشکر می کنم. راستش این سیستم روو واسه خودم نمی خوام. واسه کسه دیگه می خوام. اگر سیستم گرون می خواست خودم می تونستم کمکش کنم اما در حد 1 تومن واقعا نمی دونستم چی بش بگم. حاضر نیست 500 بده واسه سیستم. بازم ممنون.
  3. سلام. یک سیستم آک به قیمت 1 میلیون چی پیشنهاد میدین؟ مانیتورو کیبوردو موس و اسپیکر نمیخواد. فقط کیس + قطعات. خود کیس رو هم جزء قطعات حساب کنید. استفاده هم بیشتر اینترنت گردی و فیلم و اینجور کاراست. حالا در کنارش یه فیفایی pes ای هم ممکنه بازی کنه طرف. ممنون.
×
×
  • اضافه کردن...