رفتن به مطلب

topcd

کاربر سایت
  • پست

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1656 بازدید کننده نمایه

دستاورد های topcd

15

اعتبار در سایت

  1. topcd

    فروش Msi 1070Ti Gaming

    پیام دادم لطفا چک کنید
  2. topcd

    سوال در مورد گارانتی تخت جمشید

    واتر کولر رو بی خیال دوست عزیز یکی از دوستان بنده که گیمر هستند و از طریق بازی LOL کسب درامد می کنند به دعوت یکی از دوستانش که در همین بازی پیدا کرده، همین یک ماه پیش برای سفر تفریحی رفتند ایتالیا از قضا ایشون چند سال موس Razer Deathadder داشتند که در بازی LOL پدر آن رو در آورده بودند (در این بازی دائم باید کلیک کنند)، گفت بردم نمایندگی ریزر در ایتالیا تایید کردند که موس دچار مشکل شده و کارت 100 یورویی خرید از آمازون ایتالیا بهم دادند.
  3. topcd

    سوال در مورد گارانتی تخت جمشید

    من یک کیس Corsair داشتم کارت گارانتی تخت جمشید داشت. ولی نباید نیاز باشه، خیلی از شرکت های بی دروپیکر الان بدون نیاز به کارت و فقط از طریق سریال محصول، امکان چک کردن زمان باقیمانده گارانتی رو در سایت خودشون دارند.
  4. من تیرماه تعداد زیادی Asus R7 360 OC فروختم (در تایپک هایی که زدم می تونید ببینید.) هر کدوم رو 800 گذاشتم همه فروش رفتند اما گارانتی تمام شده بود و تاریخ خریدشون بیشتر از یک سال بود. ولی برای تک فروشی ، دیدم دوستان همون کارتی رو که از من خریدن 870 هم گذاشتن که باز هم راحت مشتری داشت.
  5. ممکن است از سمت شرکت کار با ایران رو قبول نکنند. بستگی داره شرکت کجایی باشه مثلا XFX امریکایی است و به خاطر تحریم ها دیگه با ایران کار نمی کند. ولی ازراک مثل خیلی از برندها تایوانی است، شرکت خوبی است به خصوص از نظر قیمت و کیفیت محصولاتش خوب هستند. سال قبل، موقعی که ازراک وارد بازار کارت گرافیک شد شرکت AMD بهش چیپ نمیداد و یا خیلی کم می داد. حتی یک مدت فروش گرافیک های ازراک رو در اروپا ممنوع کرد . چرا که اولویت AMD سود رساندن به مشتری های قدیمی و به قول خودشون Loyal Partners بود. https://www.digitaltrends.com/computing/amd-ban-asrock-graphics-cards-europe/ اما الان خیلی خوب داره هر نوع گرافیکی رو می زنه.
  6. شما مدل مادربورد و CPU رو هم اینجا بنویسید و بگین که قبل از اینکه خراب بشه قطعه ای عوض کردین؟ ( به خصوص گرافیک ) ولی همین که در Device Manager کارت صدای RealTek رو تشخیص داده یعنی مشکل نرم افزاری است.
  7. بهتر بود قبل از نوشتن این مطلب پیام های خصوصی که فرستادین و من پاسخ دادم رو می خوندین کجا من گفتم پایان مزایده صبح است؟ فقط غلط املایی داشتم که چون با گوشی ارسال کردم شب رو نوشتم ضب 😄 ویرایش نکردم که بحثی نمونه در صفحه پرشین تولز هم https://forum.persiantools.com/threads/گرافیک-sapphire-r9-290-4gb.947514/ نوشتم که امشب است هیچ وقت زود قضاوت نکنید
  8. با سلام مزایده تا پایان امشب (سه شنبه) می باشد. تا اینجا برای شما
  9. تعویض ندارم متاسفانه
  10. اوکی پیغام میدم کارت باز یا تعمیر نشده است.
  11. سلام دوستان کارت زیر رو برای فروش دارم Sapphire Radeon R9 290 4GB GDDR5 کارت کاملا سالم و بدون هرگونه مشکل است، از روی سیستم خانگی برداشته شده و ماین نشده است. متاسفانه کارتن و محتویات کارت موجود نیست. مشخصات مهم کارت : ~ Memory: 4GB GDDR5 ~ پشتیبانی از DirectX 12.0 ~ BUS Width: 512 bit ~از نظر قدرت تقریباً 70 درصد از GTX 960 قوی تر است: https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-960-vs-AMD-R9-290/3165vs2171 لینک مشخصات کارت: https://www.techpowerup.com/gpu-specs/sapphire-r9-290.b2563 قیمت : پایه : 1350 هزارتومان فوری : 1500 هزار تومان هزینه ارسال با خریدار موفق باشید.
  12. topcd

    ساخت میز گیمینگ

    شرکت E-3LUE میزهای خیلی خوبی دارد، یه مدت من هرچی می گشتم جایی در ایران برای خرید محصولات این برند نبود.( زمان دلار 3 هزار تومانی 😁) برند E-Blue در ایران ناشناخته است ولی نسبت به قیمتش کیفیت بسیار بالایی داره و من دیدم گیم سنترهای امریکا از این برند استفاده می کنند تخصص اصلی این برند راه اندازی گیم سنتر است. و در همون سایت های خارجی هم قیمت بسیار بالایی دارند.
  13. topcd

    ساخت میز گیمینگ

    خیلی ممنون طرحی خوبی است ولی آیا در این حالت تغییر ارتفاع به آرامی صورت می گیره؟ چون وزن زیادی بر روی میز است و اگر قرار باشه پیچ دربیاد و میز یهو در بره چی میشه؟ یه چیزی شبیه به جک های فنری خوب است مثلا با روغن و قانون فشار ، وزن روی خودش رو جابجا کند.
  14. topcd

    ساخت میز گیمینگ

    خوبه امیدوارم یه برند از این کار در بیاد🙂 یه نکته، من خیلی دنبال میزی هستم که بشه ارتفاع اون رو تغییر داد یعنی موقعی که میخوام وبگردی یا استراحت کنم، ارتفاع رو کم کنم به طوری که بشه روی زمین نشست و موقع کار و بازی که بدن باید در حالت استاندارد باشه، ارتفاع میز هم در حالت استاندارد باشه برای این موضوع چه حرکتی میشه زد؟ و اینکه سایز 75 ارتفاع رو استاندارد در نظر گرفتید یا بر اساس نظر شخصی؟ جون مهم ترین نکته میز ارتفاع آن است که دست در حالت سالمی بر روی میز قرار بگیره و بدن آسیب نبینه. دیدم دوستانی رو که به دلیل نداشتن موس ارگونومیک و ارتفاع نا مناسب میز به عصب دستشون آسیب وارد شده ( کسانی که روزی بالای 6 ساعت پای سیستم هستند) و مجبور شدن دست رو گچ بگیرن.
  15. سلام دوستان با فروش این لپتاپ گیمینگ در خدمتتون هستم مدل : ASUS ROG G752VT-DH72 17 Inch Gaming Laptop مشخصات : لپتاپ سال گذشته از آمازون خریداری شده و به صورت مسافری به ایران آورده شده، بسیار تمیز و بدون هرگونه خط یا خش یا مشکلی است. کارکرد بیشتر در دفتر و برای Word و Excel بوده و برای کار هم از موس و کیبورد جدا استفاده شده که از این بابت خیلی تمیز است. قیمت: 14 میلیون تومان عکس های بیشتر :
×
×
  • اضافه کردن...