رفتن به مطلب

Tratman

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Phenom II X965 @4.0 GHz//FX 8320
  • مادربورد
    ASrock Extreme3 990 FX
  • رم
    4*XMS 3 1600
  • کارت گرافیک
    GTX 460 DCU////ATi 6950

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1140 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Tratman

1

اعتبار در سایت

  1. سلام مجدد خدمت دوستان عزیز کارتی که بنده تحویل گرفتم همونطور که داخل تاپیک هم گفتم متاسفانه مشکل دار بود و توضیح دادم که فروشنده مهلت عرف 24ساعت تست رو هم قبول نکردن. توضح هم دادم که ترجیح دادم اول برای گارانتی اقدام کنم. هفته گذشته علیرغم اینکه وقت هم نداشتم کارت رو بردم برای گارانتی. این هفته تماس گرفتن و من مجدد مراجعه کردم.توضیح دادن که فن های کارت اثر دست کاری داشته و سریال خود کارت و سریال کارت گارانتی هم یکسان نیست.و کارت هم قابل تعمیر نبوده و مشکل داشته. خلاصه با پیگیری و مطرح کردن مسئله با مسئول مربوطه ایشون سریال کارت مذکور رو توس سوابقشون بررسی کردن و گفتن منهای سابقه تعمیر و نه تعویض کارت و کارتی که سریال گارانتی مربوط به اون بوده سریال کارت مورد نظر داخل سیستمشون موجود هست ولی تحت عنوان مدل4گیگ معمولیRX 480هستش که برای خودشون هم گویا کمی تعجب برانگیز بود. پیرو این مسائل و تعمیر نشدن کارتی که ارائه کرده بودم و توضیحاتی که دادم نهایتا کارت رو برای بنده تعویض کردن و کارت جدید رو دراختیار بنده قرار دادن که تا الان شکر خدا مشکلی نداشته. نهایتا مشکل بنده حل شده ولی پیشنهادم میکنم دوستان اشتباهات بنده رو در نظر بگیرن وتکرارا نکنن که ایشالا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. به استارتر تاپیک هم امتیار منفی میدم چون کارت خراب/با مشکل گارانتی/تعمیری رو به اسم آکبند به بنده فروختند و مهلت تست 24 ساعته که عرف این معاملات هست رو هم در نظر نگرفتن. از نظر بنده این رسم هیچ نوع معامله ای، اینترنتی یا غیر اینترنتی نیست. نهایتا هم از تمام دوستان از بابت نظرات و راهنمایی هایی که مطرح کردن تشکر میکنم. عذر خواهی میکنم طولانی شد و موفق باشید.
  2. گفتم که آخرین صحبت من با ایشون چی بوده. نهایتا ایشون اگر نخوان کارت رو پس بگیرن راه دیگه زمانبر و بلکه هزینه بر هم هست. سریعترین حالتی که مشکل من حل بشه از طریقه گارانتیه اگر این کارو بکنن.
  3. والا هیچکس تو این شرایط با از دست دادن چنین مبلغی ریلکس نیست. نهایتاهم ایشون اگر نخواد پاسخگو باشه اینجادرگیر شدن هم دردی رو دوا نمیکنه و این راهش نیست. نهایتا امیدوارم دوستان این مسائل رو در معاملات بعدیشون در نظر بگیرن که این مشکلات پیش نیاد هرچند میدونم من اشتباه کردم و کسی از این کارا نمیکنه. ایشالا الماس هم مشکل رو حل کنه و این جریان تموم بشه.
  4. سلام حقیقت من 20دقیقه دیر سر قرار رسیدم و ایشون هم فرد با شخصیت و خوش برخوردی بودن و تاکید کردن اگر مشکلی بود تماس بگیرم باهاشون و نگران نباشم و... بنده هم در هرصورت امکان تست کارت رو درجا نداشتم و با در نظر گرفتن عرف معامله کارت رو برای تست بردم که نتیجه رو بالاتر گفتم. قطعه رو بردم الماس که گفتن نتیجه رو ماکزیمم3روزه بهم میگن. این هم که بنده مثل موارد مشابه که معامله مشکل داره و دوستان برخورد های تندی دارن و بعضا از الفاظ نا مناسب استفاده میکنن،نیومدم توی تاپیک مطرح کنم دلیلش اینه که اولا فکر نمیکنم چنین شرایطی ارزش زیر سوال بردن شخصیت کسی رو داشته باشه و دوما فرض رو بر این میزارم که من در تست اشتباهی کردم و منتظر نتیجه گارانتی میمونم با این امید که مشکل برطرف بشه. ولی درصورتی که مشکل حل نشه و ایشون قبول نکنن نتیجه رو باید فکر دیگه ای کرد.
  5. سلام کارت رو به بنده باز شده تحویل دادند که گفتن برای تست بوده.قبلش رو من اطلاع ندارم.
  6. روی سیستم خودم Cmos رو با جامپر پاک کردم و حتی روش بدون باطری بایوس رو هم تست کردم و جوابی نگرفتم. با یک ماژول رم هم تست کردم و نتیجه نداشت. امیدوارم الماس داستان نشه.البته برخوردشون که خوب بود و خانمی که مسئولش بودن گفتن گویا سری اول کارت ها درصد مشکلشون بیشتر بوده به نسبت.
  7. سلام متاسفانه اصلا به اون مرحله نرسید که ببینم چطور میشه. اگر منظورتون بچ نامبرش هست براساس جعبه باید 11260-01باشه که فکر کنم مدل با فرکانس بالاتر هست. بنده خودم 2عددمانیتور دارم.یکی فقط ورودی dviو یکی هم Hdmiبا مانیتور دوستم که اون هم Hdmiهست هم تست کردم. از کابل Hdmiمستقیم وdviبهhdmiو حتی دو سرdviهم نتیجه ای نگرفتم متاسفانه.
  8. سلام کارت رو بنده گرفتم از ایشون و به مشکل خوردم. کلا کارت روی دو سیستمی که بنده دسترسی داشتم و تست کردم تصویر هم نداد.هر دو هم مین Z170یکی ایسوز و یکی هم ام اس آی. در مورد کشش پاور و سلامت دیگر قطعات هر دو سیستم هم بنده اطمینان دارم.750کورسیر و1350انرمکس.سیستم دوستم کارت 1060 ام اس آی رو هم درحال استفاده دارن. کمتر از 12 ساعت هم با ایشون مطرح کردم و خواستم کارت رو پس بگیرن،که متاسفانه ایشون با ما خوب تا نکردن و گفتن کارت رو پس نمیگیرن. طبق آخرین صحبتی که داشتیم قرار شد کارت بره برای گارانتی و اگر مشکل حل نشه طبق گفته خودشون کارت رو میگیرن. این منهای صدای زیاد و غیر طبیعی فن های کارت هستش. در مجموع پیشنهادم به بقیه دوستان اینه که حتی المقدور از سیستم واسطه لیون یا واسطه گری کاربران با سابقه برای معاملات اینچنینی استفاده کنن تا به مشکل نخورن. امیدوارم این مورد پیش اومده برای ما هم به خیر و خوشی و بدون کشمکش حل بشه.
  9. سلام با اجازه پایه. لطفا در مورد روند مزایده هم توضیحات بدید. تشکر
  10. سلام یعنی پایه نمیشه پیشنهاد داد؟ اگر مقبول هست پایه هستم. و اینکه جسارتا روند فروش به چه صورته و تا کی ادامه داره؟ تشکر
  11. سلام دوست عزیز علی آقا بالاتر درست می فرمایند در مواردی که رم ها جعبه کارتنی دارن نهایتا یه برچسب گرد و بی نام و نشونی رو به عنوان پلمپ روش میزنن.بسته های پلاستیکی که هیچ یا حداقل بنده اینطور دیدم. در مورد سازگاری هم متاسفانه روی z170تا جایی که من دیدم هر برد و هر مموری یه ساز جداگانه میزنه برای خودش. مخصوصا این برد پرو گیمینگ که بنده ورژن معمولیش رو داشتم. جسارت اگر نباشه هرچند میدونم خودتون اطلاع دارید ولی برای اطمینان هر ماژول رو تکی روی 4تا اسلات تست کنید.دفترچه برد در مورد جاگذاری 2اسلات برای 2کاناله رو هم بررسی کنید. بنده مشکل مشابهی رو با برد پرو گیمینگ عادی و رم های 3200 پاتریوت داشتم.مورد بنده با پروفایل Xmpرم ها بود که بعضی وقتا سیستم حتی پست هم نمیکرد. بعدا با آپدیت بایوس پست میکرد و ارور میداد همون زمان بوت.پروفایل xmp اون رم برای پلتفرم X99بود گویا و توی لیست مموری ساپرت شده برد هم نبود. خود گارانتی آواژنگ هم تا جایی که من برخورد داشتم اگر قطعه ای مثل رم مشکل دار باشه حتما عوض میکنن.بسته به شرایط ممکنه درجا یا با یه چند روز تست این کار رو بکنن.
  12. سلام قیمت پایه برای من. فقط جسارتا کجای تهران تشریف دارید؟شرق؟غرب؟وسط
  13. سلام دوست عزیز خیلی خوب گفتید در مورد مقایسه بین کنسول و pc.اصل مطلب این مقایسه به نظر بنده همینه. دوستان متاسفانه در مورد کارایی های دیگه pcهم تو این مسئله مقایسه مطرح میکنن.منهای اینکه ربطی به مسئله گیم نداره یه مقدار خیلی زیادی از این کارایی ها مربوط به نرم افزار هاییه که در مجموع شاید تو سیستم هر کدوم از ما به ارزش چند هزار دلار نرم افزار فقط با هزینه چند گیگ حجم از اینترنت نصب شده که اگر واقع گرا باشیم درست نیست تو همچین مقایسه ای مطرح شدنش. مورد بعدی هم مسئله فریم ریت بین این دوتاست.دوستان فقط رقم فریم رو مطرح میکنن،مسئله مهم دیگه اینجا هزینه تموم شده هر فریمه. تو یه کنسول با بازی مربوطه که ارجینال هم فرض کنیم به ازای متوسط 30 فریم ،هزینه هر فریم در حدود 50 تومن درمیاد. با فرض ثابت بودن هزینه هر فریم بین کنسول وPC(که اصولاPCهزینش بیشترم هست)شما باید برای 90 فریم سیستمی در حدود 4500(مینیمم)جمع کنید. روی 30 فریم هم با حدود1.500دوستانی به خوبی در جریان هستن که با قطعات دست دوم هم به سختی میشه سیستم مناسبی با فقط1.500 جمع کرد. اصولا(تا نسل قبلی کنسول ها)عمر کنسول اگر از Pcهم نسل بیشتر نبوده کمتر به هیچ وجه نبوده. از هر نظر کنسول در موارد اقتصادی(و اصولا منطق)در زمینه گیم و مولتی مدیا برتر از pcهست به نظرم. در آخر هم همه این موارد رو در حالی میگم که خودم همیشه سعی میکنم یه سیستم به روز از نظر سخت افزاری داشته باشم ولی در مورد چنین مقایسه ای حرف حق رو باید گفت. تشکر از دوستان و مدیران انجمن و سایت برای مباحثه سرگرم کننده و مفید.
  14. Tratman

    خریدار کیس Z7 Gladiator گرین

    سلام خدمت دوستان عزیز همونطور که از عنوان تاپیک مشخص هستش بنده خریدار Z7گرین هستم. تا جایی که بنده اطلاع دارم کیس محبوبی نیست و اکثر دوستانی که تهیه کردن یا فروختن یا قصد فروش داشتن. به هر حال بنده خریدار این کیس هستم.ترجیحا از دوستان تهرانی و اطراف که هزینه های حمل و نقلش صرف داشته باشه اما دوستان از هرجا موردی موجود داشتید حتما پیشنهاد بدید. ترجیحا قیمت مد نظر خودتون رو هم خودتون بفرمایید. تشکر
  15. سلام آقا جسارتا اگه امکانش هست قیمتی که برای لنز ها در نظر گرفتید رو به من اطلاع بدید. البته متوجه هستم که قصد فروش یکجا داریدولی با توجه به این که بادی قدرتمندی هست طالب زیاد داره و احتمالش زیاده مشتری جدا داشته باشه. بنده هم در جریان قیمت باشم که اگر فروش رفت لنز ها رو هم بنده بردارم اگر قسمت بشه. تشکر
×
×
  • اضافه کردن...