سلام مجدد خدمت دوستان عزیز
کارتی که بنده تحویل گرفتم همونطور که داخل تاپیک هم گفتم متاسفانه مشکل دار بود و توضیح دادم که فروشنده مهلت عرف 24ساعت تست رو هم قبول نکردن.
توضح هم دادم که ترجیح دادم اول برای گارانتی اقدام کنم.
هفته گذشته علیرغم اینکه وقت هم نداشتم کارت رو بردم برای گارانتی.
این هفته تماس گرفتن و من مجدد مراجعه کردم.توضیح دادن که فن های کارت اثر دست کاری داشته و سریال خود کارت و سریال کارت گارانتی هم یکسان نیست.و کارت هم قابل تعمیر نبوده و مشکل داشته.
خلاصه با پیگیری و مطرح کردن مسئله با مسئول مربوطه ایشون سریال کارت مذکور رو توس سوابقشون بررسی کردن و گفتن منهای سابقه تعمیر و نه تعویض کارت و کارتی که سریال گارانتی مربوط به اون بوده سریال کارت مورد نظر داخل سیستمشون موجود هست ولی تحت عنوان مدل4گیگ معمولیRX 480هستش که برای خودشون هم گویا کمی تعجب برانگیز بود.
پیرو این مسائل و تعمیر نشدن کارتی که ارائه کرده بودم و توضیحاتی که دادم نهایتا کارت رو برای بنده تعویض کردن و کارت جدید رو دراختیار بنده قرار دادن که تا الان شکر خدا مشکلی نداشته.
نهایتا مشکل بنده حل شده ولی پیشنهادم میکنم دوستان اشتباهات بنده رو در نظر بگیرن وتکرارا نکنن که ایشالا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
به استارتر تاپیک هم امتیار منفی میدم چون کارت خراب/با مشکل گارانتی/تعمیری رو به اسم آکبند به بنده فروختند و مهلت تست 24 ساعته که عرف این معاملات هست رو هم در نظر نگرفتن.
از نظر بنده این رسم هیچ نوع معامله ای، اینترنتی یا غیر اینترنتی نیست.
نهایتا هم از تمام دوستان از بابت نظرات و راهنمایی هایی که مطرح کردن تشکر میکنم.
عذر خواهی میکنم طولانی شد و موفق باشید.