رفتن به مطلب

ashkan_sh

کاربر سایت
  • پست

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

11 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Tehran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

953 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ashkan_sh

6

اعتبار در سایت

  1. سلام دوست خوبم، کارت USB 3.0 رو اگه فروش دارید با قیمتی که درج کردید حظوری خریدارم، من هم تهرانم اگر تمایل داشتید اطلاع بدید، با تشکر.
  2. این هم لینک برای اثباتش:http://lioncomputer.ir/forum/index.php?s=0e3493ee47aed23611f40cf69e17b0e6&showtopic=37268 دوتا sapphire 7970 Tri-x با قیمت ۱۵۹۰ یا ازین هم بهتر یهAPPHIRE R9 290 4GB 512BIT رو میشه با قیت ۸۷۰ تومن خرید و دو تاش رو نهایتش با ۱۹۰۰ که دیگه در قدرت و پرفورمنس خیلی خیلی بیشترش شکی نیست. http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=37121 و این هم لینک فروش Gtx 690 با قیمت ۱۲۷۰ : http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=36306
  3. سلام دوست عزیز جای تعجب نداره چون الان دوتا Sapphire 7970 tre-x برای کراس فایر کردن رو میشه با ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ خرید که آخرت کارت ۷۹۷۰ هست با ۵۰۰ تومن کمتر که خیلی بهتر و بیشتر از ۷۹۹۰ xfx پرفورمنس میده و یا ۷۹۷۰ دوال ایکی که دوتاش رو میشه با ۱۵۰۰ خرید ، با عرض پوزش از استارتر عزیز ،چون الان دیگه حقیقت اینه و کاریش نمیشه کرد اتفاقی که برای Gtx 690 هم افتاده و دارن زیر ۱۵۰۰ میفروشن . امیدوارم که به بالاترین قیمت بفروشین.
  4. سلام دوست خوبم اگر امکان داره قیمت آخر رو به من هم اطلاع بدید...
  5. سلام دوست عزیز این کارت هنوز موجوده؟ اگر هست قیمت آخر رو به من اطلاع بدید، ممنون میشم، با تشکر.
  6. سلام دوستان موضوع خیلی جالب شده چون در کمال ناباوری می بینیم که کارت های Nvidia حتی در نسل های ۴ و ۵ مثل ۴۸۰ و ۵۸۰ دایرکت ۱۲ رو پشتیبانی می کنن، اما AMD در کارتهای هم رده با Nvidia در نسل های قبلی خودش مثل ۵۸۷۰ و ۶۸۷۰ و۶۹۷۰ قابلیت پشتیبانی از دایرکت ۱۲ رو ندارن!!! و این چطور امکان پذیره که کارت های نسل قبلی Nvidia که دایرکت ۱۱ بودن طبقه گفته شرکت سازنده قابلیت پشتیبانی از دایکرت۱۲ رو دارن؟؟؟؟
  7. سلام دوست گرامی خوشحالم که بعد از حدود 4 ماه به حرفهای من در پست 8 و 16 همین تاپیک رسیدید و بلاخره برای فروش یک قیمت مناسب و منطقی در نظر گرفتید. اون موقع با دید منفی به پستهای من و دیگر دوستان نگاه میکردید و فکر میکردید که ما قصد خراب کردن قیمت شما رو داریم ... اما اینطور نبود بلکه صرفا جهت اطلاع بود، حالا دیدید که در این چهار ماه مشتری پیدا نشد، و قیمت دیگر دوستان فروشنده کارت 690 حدود 1600 هست ، متقاعد شدید و تجدید نظر کردید. اگر همون موقع تصمیم درست رو میگرفتید و به حرف من گوش مکردید تا الان فروخته بودید... با آرزوی موفقیت امید وارم خوب بفروشید یا حق.
  8. ashkan_sh

    فروش پاورThermaltake1500

    سلام دوست عزیز این پاور 1500 وات هنوز موجوده؟ اگر هست پایین ترین قیمتی که برای فروش در نظر دارید رو برای من پ.خ کنید با تشکر.
  9. خوشحالم که تونستم خدمتی کرده باشم، حالا حداقل متوجه شدید که چیپ کارت گرافیک شما سالمه که تونسته تستها رو پاس کنه و علت چیز دیگه ای هست، از دوستان دیگر هم میخوام اگر اطلاعی از علت این مشکل یا تجربه یا نظری دارن بگن شاید مشکل این دوستمون حل شد
  10. سلام دوست عزیز کارت رو روی یک مادربرد قدیمی سوکت ۷۷۵ تست کن بعد نتیجه رو اعلام کن، چون امکان داره از دیتکت نکردن چیپ مادربردت با کارت گرافیک باشه در موقع ورود به ویندوز، مادربرد های قدیمی برای تست دیتکت کردن و تصویر گرفتن بهتر هستن اینجوری میفهمی مشکل از کجاست ،چون هر چیپ در مدل های مختلف مادربرد از طریق یک کانال مخصوص با GPU ارتباط برقرار میکنه و تصویر می فرسته. عینه همین مشکل رو یکی از دوستان من هم داشت که گرافیک Gigabite 5850 اون بعد از نصب درایور تصویر نمیداد اورد پیش من که با کامپیوتر قدیمی که برای دانلود شبانه استفاده میکنم و سوکت ۷۷۵ هم هست تست کردیم هم درایور نصب شد هم تمام تست های3Dmark11 و Vantage رو بدون مشکل پاس کرد، بردیم برای تعمیر بازار رضا تهران، گفته چیپ سالمه یه قطعه دیگه که الان اسمش یادم نیست رو گفت خراب شده که با هزینه ۵۰ تومن تعویضش کرد و تا الان که بیشتر از یک سال هست کارت داره بدون مشکل براش کار میکنه، موفق باشی...
  11. اگر امکان داره قیمت آخر رو در پیام خصوصی به من اطلاع بدید، ممنونم.
  12. سلام دوست گرامی میشه پایین ترین قیمتی که برای فروش در نظر دارید رو در پیام خصوصی به من اطلاع بدید؟ (زیر پایه) ممنونم.
  13. سلام دوست گرامی قیمت کمتر بدی من خریدارم...
  14. سلام دوست گرامی من یکی از پاور های 1235B رو خریدارم، اگر امکان تخفیف داره قیمت آخر رو توی پیام خصوصی به من اطلاع بدید، ممنوم میشم، به این خاطر تخفیف خواستم چون همین چند وقت پیش دوستان پاور Pluse 80 Platinium 1275B-OC رو ۵۷۰ فروختن.
×
×
  • اضافه کردن...