سلام خدمت همه دوستان شهر سخت افزار
دوستان یک مشکل عجیب با یک تبلت سامسونگ دارم. (Samsung Galaxy Tab S2 SM-T719) https://uae.souq.com/ae-en/samsung-g...ck-11050685/i/ https://www.sammobile.com/firmwares/...s2-80/SM-T719/
روند ایجاد مشکل به این صورت بوده که :
1- روی تبلت توسط بچه پسورد (پین) گذاشته شد.
2- برای رد شدن از پین ، تبلت فکتوری ریست شد.
3- بعد از فکتوری ریست برای ورود به دستگاه نیاز به آدرس ایمیل و پسوردی بود که قبلا در دستگاه وارد شده بود.
4- و چون پسورد جمیل هم در هاله ای از ابهام بود ، پسورد ریست شد به پسورد جدید.
مشکل اینجاست که الان وقتی پسورد جدید رو وارد میکنم ، پیغام میده که 24 ساعت دیگه دوباره امتحان کن ، این در حالیه که چند هفته گذشته از زمانی که پسورد جیمیل ریکاوری شده... و همچنان برای دستگاه محرز نشده که این 24 ساعت گذشته!!!
مواردی که قابل ذکر:
1- وقتی از بخش دستگاه های متصل به ایمیل چک میکنم ، اسم تبلت رو می بینم (اطمینان از درست بودن آدرس ایمیلی که وارد دستگاه شده)
2- پسورد جدید جیمیل هم درسته که میتونم از پی سی به جیمیل لاگین کنم
در پایان خدمتتون عرض کنم که ورژن اندروید دستگاه 7 هست.
همچنین شرکت گارانتی کننده (تحلیل رایانه) درخواست هزینه برای رفع مشکل داره!