رفتن به مطلب

life24

کاربر سایت
  • پست

    86
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1444 بازدید کننده نمایه

دستاورد های life24

7

اعتبار در سایت

  1. با درود dvd rom ما راحت باز و بسته میشد و مشص هست که برق مشکلی ندارد اما دی وی دی نمیخوند. خوب من در بایوس و در خود دیوایس منیجر چک کردم و اصلا مشکلی در ارتباط با این مساله نبود و ارتباط برقرار بود. پس نتیجه گرفتم کابل ساتا سالم هست . اما دی وی دی ها را نمیخواند یا بسیار بسیار کند بود. و حتی دی وی دی برای نصب میزاشتم (مهم اینجاست) که پیغام Press any key for boot رو هم در بایوس ما نمی دیدیم و فقط cursor در بالا سمت چپ چشمک می زد! 1-این پیغام Press any key for boot به کدام قسمت مربوط به میشه؟ وطیفه کدام قسمت سیتسم هست که نشون بده؟ چون ظاهرا با کابل ساتا در ارتباط هست. 2- من کابل ساتا عوض کردم و مشکل کامل حل شد. اما اگر مشکل از کابل بوده چرا در بایوس و سیتسم شناسایی میشد دی وی دی رام به راحتی؟ با تشکر
  2. گر صبر كنی زغوره حلوا سازی :wacko:
  3. life24

    All Programs

    سلام اگر نخواهیم دستکاری کنیم چی؟ بلاخره ذات 8.1 چطور میشه برنامه های نصب شده و پوشه هایی که برامون برنامه میزاره رو دید؟
  4. life24

    All Programs

    سلام دی ویندوز 7 و ما قبل میرفتیم تو all programs بعد برنامه مثلا photoshop حالا کل فایل ها و ابزار هاش در این پوشه بود الاان دقیقا چنین چیزی رو چطور میشه تو ویندوز 8.1 پیدا کرد؟ من میرم توی برنامه ها در 8.1 منتها فقط ایکون اصلی خود برنامه هست..اصلا ابزار های متفرقه که همراه برنامه نصب میشه ، رو نمیبنیم..مگر اسمشون بلد باشم و سرچ بزنم
  5. سلام اقا نمیشه بیشتر راهنمایی کنید؟ چیزی گیر نیوردم یکی از ما پرسیده ما هم گیر کردیم
  6. سلام عزیزان پرینتر canon خریداری شده و از این 3-4 کاره ها.یک قطعه داخلش بود که در دفترچه چیزی ننوشته . اسم این قطعه و کاربرد ش چیه؟ ممنون
  7. life24

    حق مشتری در شرکت های گارانتی

    به نظرم 60 درصد هم استفاده نمی کنند. حداکثر 30 درصد استفاده کنن.دیگه مثل سابق نیست. قطعات از کارخانه میاد بیرون، تست شده هست و کیفیت خوب
  8. life24

    حق مشتری در شرکت های گارانتی

    سلام چطور است که ما همه پول گارانتی میدیم و وقتی یک قطعه ای خراب میشه ، سرویس به اون فردی که قطعه اش خراب شده داده میشه و منی که قطعه ام خراب نشده باید هزینه رو بدم(هزینه اول کار) و هیچ سرویس ی نگیریم؟ من یک محصول میخرم مثل مادربورد. خوب هزینه گارانتی روی محصول کشیده شده. من هیچ استفاده ای از گارانتی نمی کنم. آیا نباید بعد از اتمام گارانتی ، شرکت به نحوی ، این هزینه پرداختی که به شرکت دادیم را طوری برای کاربر جبران کند؟! خوب فرق ما با اون فردی که از گارانتی استفاده کرده در چیه؟! تنها راه حل ، اینکه مشتری از حق خودش نگذره و پا فشاری کنه و حق طلب باشه حتما لینک زیر را ببنید. http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=44608
  9. در کنار معرفی گوشی One M9 توسط HTC این شرکت از سرویس خدمات پس از فروش جدید خود به نام Uh-Oh پرده برداشت که این خدمات برای ساکنین آمریکا و مکزیک منافع بسیاری خواهد داشت. در این مناطق، این سرویس برای کسانی که اقدام به خرید گوشی One M9 نمایند و یا به تازگی گوشی One M8 را خریداری کرده اند به طور خودکار فعال خواهد شد. با فعال شدن این سرویس، تا ۱۲ ماه پس از خرید گوشی در صورتی که صفحه نمایش گوشی دچار شکستگی شود و یا گوشی درون آب بیفتد و یا حتی در صورتی که کاربر شبکه خدمات دهنده خود را تعویض کنند، گوشی به صورت رایگان و بدون هیچ پرسشی توسط HTC تعویض خواهد شود. نکته جالب اینجاست که در صورتی که کاربر از این خدمات در طول مدت تعیین شده استفاده نکند، هنگام خرید گوشی HTC One جدید، ۱۰۰ دلار تخفیف برای وی در نظر گرفته خواهد شد. مدیر بخش آمریکایی HTC آقای جیسون مکنزی، که طرح این شرکت را طرحی فوق العاده می داند، جهت آگاه سازی مشتریان (و همچنین رقبا) در مورد منافع این سرویس، اقدام به مقایسه این طرح با خدمات سایرشرکت های رقیب نموده است: “شرکت های دیگر به خدمات پس از فروش به عنوان کلایی نگاه می کنند که می توانند به مشتری بفروشند اما به اعتقاد ما نمی توان اسم این کار را حمایت از مشتری گذاشت. این کار در واقع درآمد زایی کردن از بدشانسی های مشتریان است. به علاوه این شرکت ها برای ارائه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان، آنان را مجبور به پرداخت مبالغی اضافه تر می کنند و در صورتی که از این خدمات استفاده نکنند چیزی عاید آنان نخواهد شد. برخی از شرکت ها تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط سرویس Uh-Oh را پوشش می دهند و نه همه آنها را. HTC قصد دارد این خدمات را بدون هیچ مبلغ اضافه ای به مشتریان ارائه کند چون معتقد است یک گوشی ممتاز هماره باید ممتاز بماند” برای اثبات این مدعا مکنزی جدولی منتشر کرده و در آن اقدام به مقایسه سرویس Uh-Oh با خدمات شرکت های مشابه یعنی Samsung، Apple، LG و Motorola نموده است که در زیر آن را مشاهده می نمایید:
  10. آیا اسم ایران رهجو رو میشه گذاشت گارانتی؟ خدمات هیچی.بابا اصلا با ادم درست حرف نمیزنن خیلی بهم برخورده از این ایران رهجو تا عمر دارم از اینها جنس نمی خرم
  11. سلام یک سری کارت هست که اینها باید روش یک سری مشخصات و تاریخ و این چیزها زده بشه چه دستگاهی نیاز هست؟ مثل عابر بانک که روش مشخصات حک میشه چقدر هزینه میبره؟ امکان نمونه دستگاه هست؟ جنس کارت مثل عابر بانکه
  12. آقا یک فوت ی میکنه اما حرف شما تائید میشه.زیاد تاثیر نداره تو دما هارد
  13. منتها دما خیلی فرق نداره. یعنی قدیم 4 بود الانم 39-40 . تازه شاید بیتشر کار کنه همان 42 بشه! مال فن نیست؟ فن مربوط به کیس سال 87 هست. شاید کم جون شده فن راهی نداره بفهممی فن قدرتش همینه یا کم جون شده؟
  14. سلام داداش ما باز کردیم و فن رو گذاشتیم. یعنی یک فن روی کیس گرین داشتم . همانی که پشت کیس نصب هست. همان دراوردم زدم جلوی این کیس. جهتش هم مثل جهت فن 12 میلی متری پشت خود کیس هست. درست هست جهتش؟
×
×
  • اضافه کردن...