رفتن به مطلب

Mamall

کاربر سایت
  • پست

    104
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2506 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Mamall

33

اعتبار در سایت

  1. سلام آقای محترم،.....از شما توقع نداشتم که با این لحن و ادبیات صحبت کنی..... شما از من طلبکاری که اینطور صحبت می کنی؟؟...... بعدم هم چطور به خودت اجازه میدی به دیگران تهمت بزنی؟؟!!!....چون من ایجاد کننده تاپیک نبودم و اونجا پستی نگذاشتم پس من مولتی اکانتم....؟؟؟!!!!! من تو اون تاپیک پستی نگذاشتم ولی مطالب دوستان رو دنبال می کردم.... خیلی وقتا هست که کاربران مطالب فروم رو دنبال می کنند و از اون استفاده می کنند....برای خواندن و استفاده کردن از نقطه نظرات دیگران حتمًاً باید پست بزارند؟!!!! در ثانی شما برای حذف کردن یک تاپیک بسیار مفید و محبوب که باعث آگاهی بخشی میشه و به نفع کاربرانه باید به همه استفاده کنندگان اون پاسخگو باشید چه خوانندگان چه کسانی که تو بحث شرکت کردند .
  2. درود تاپیک "روبیکا!!!!" برای چی حذف شده.....؟؟ حتماً پاسخ بدید...
  3. سلام درصورت فروش رم ها به صورت جدا؛ قیمت رم ها رو بفرمایید ممنون
  4. با سلام و درود خریدار بیتکوین های شما عزیزان به قیمت بالاتر از قیمت خرید سایت های اینترنتی هستم لطفاً پیشنهاداتتون رو پ.خ بفرمایید
  5. دوست عزیز این ویدئو رو من یکسال پیش دیدم.....تو این ویدئو از این کارت گرافیک یه استفاده عادی شده........... تو این ویدئو هیچ اشاره ای به ماین نشده.... ماین یه بحث جدا است...... شما تشریف ببرید scrapyard wars ;رو قسمتاش رو ببینید به این موضوع پی خواهید برد
  6. سلام دوست عزیز اولاً که خودتون جواب خودتون رو دادید.... گفتید"کارت ماین شده داغ تره"..... دوست عزیز کارتی که 10 درجه داغ تره..... کاراییش پایین تره.... این اثبات شده است..... اگه الان شما دو مدل یکسان کارت 1070داشته باشید با شرایط کاملاً یکسان(مشخصات سیستم و دمای محیط یکسان و...)، بیایید رو فن کارت اولی تونو مسدود کنید و کارت دومی بدون هیچ تغییری بزارید و از این دو کارت تست بگیرید می بینید که کارت اولی که قسمت تهویه فنش مسدود بوده، دماش 10 تا 20 درجه بالا رفته و میبینید که تو تست ها امتیاز کمتری نسبت به کارت دومی کسب کرده... و فریم های بالاتر تو بازی ها نصیب کارت دوم میشه چون خنک تربوده ............................... دوماً دوست عزیز به بسیاری ویدئو های یوتیوب و نوشته های فروم ها و حتی بسیاری از سایت ها نمیشه اعتماد کرد..... بازارگرمی و تبلیغات تو این جور محتوا ها خیلی زیاده.... خودم به شخصه سایت ها و ویدئو های یویتیوب از زمانی که 13سالم بود دنبال میکردم..روزی حداقل 10ویدئو تو یوتیوب میبینم..... بسیاری از ویدئو های یوتیوب دروغ هستش.... بازارگرمی تو یوتیوبرها غوغا میکنه....اشتباه هم تو یوتیوبرها غوغا میکنه......خصوصاً یوتیوبر های کمتر دیده شده..... گاهی وقتا از یوتیوبرها وسایت های شناخته شده و مطرح هم کار غیرحرفه ای می بینیم....... پس به هر ویدئو ای اعتماد نکنید.... ...... در ضمن کانال linustechtips تو یه سری از ویدئو هاش به اسم scrapyard wars که چند قسمته .....لاینس یه مسابقه میزاره بین خودشو دوست هاش که بتونند با کم ترین بودجه بهترین سیستم رو جمع کنند منتها با قطعات دست دوم High-End.... مثلاً با بودجه 200دلاری برند یه سیستم خیلی خوب با قویترین قطعات دست دو بازار جمع کنند و درآخر سیستم هرکی بهتر بود اون برنده است ....... تو این سری ویدئو ها به چشم خواهید دید که لاینس و دیگر اعضا ؛ کارت گرافیک های مدل بالا و High-End رو با چه قیمت های پایین و باورنکردنی می خرند.... جای تعجب هم نیست چون این کارت برای ماین استفاده شده اند و قیمتشون همینه.................. .
  7. . دوست عزیز این ها باند هستند...... و فقط به فکر سود خودشون.... این حرف ها حالیشون نمیشه!!!!! این بی انصاف هایی که من می بینم حاضرند یه کارت 1060 رو با قیمت 4میلیون تومن هم بفروشند!!! .
  8. . به شخصه با توجه به حمله ماینر ها به بازار و بی انصافی و دروغگویی اون ها، با خودم عهد کردم سمت کارت های دست دوم نرم؛ مگر شرایطی فراهم شه که بتونم یک هفته از کارت تست بگیرم ...... این دوستان تا سرحد مرگ از کارت هاشون کارمیکشند اونم24 ساعته و خودشونم افت کارایی و خرابی کارت هاشون رو مشاهده می کنند... ولی زمانی که میخوان کارت هاشون رو بفروشند؛ باز هم میخوان قیمت یه کارت تر و تمیز روی کارت های درب و داغونشون بزارند... نو کل دنیا به خصوص آمریکا و اروپا این کارت ها خریدار نداره.... و با قیمت های بسیار پایین فروخته می شوند.... برای قیمتگذاری حداقل 50درصد از قیمت نو اون کارت کاسته میشه چون دیگه کارایی روز اول رو ندارند و حداقل 50درصد افت کارایی داشتند ولی امان از بی انصافی و طمع برخی دوستان ماینر ایرانی!!!!!! و به خصوص اون شرکت های کلاهبردار ایرانی که بخشی از سرمایه شون را برای ماین سرمایه گذاری کردند و رفتند چند تا یا چندده تا سیستم خریدند ولی لان میان تو بازار کارت های داغونشون رو دونه دونه و نم نم، تو بازار با قیمت کارت تمیز، آب می کنند امان از این کلاهبردارها!!!! .
  9. دوست عزیز من یه سوال فقط ازتون دارم اگه قانون و نظارت وجود داشت باز این اتفاقات می افتاد؟؟؟؟؟ اگر قوانین موشکافانه تو این زمینه وجود داشت باز هم این بلا سر بازار و مصرف کننده می اومد؟؟؟ چرا نباید هیچ قانونی برای قیمتگذاری محصولات وجود داشته باشه؟؟؟؟؟ چرا مردم نباید یکسال چیزی نخرند؟؟؟ چرا باید از حق مسلم شون سلب شن؟؟؟ نیاز شونو به کالاهای کامپیوتری چه طور باید رفع کنند؟ مگه این مردم چی شون از مردم کشور های دیگه کمتره؟؟؟
  10. بابا به خدا آمریکایی ها از ایرانی ها مسلمون ترند خدا خیر برسونه به این سامسونگ آمریکا، یه اس اس دی 370 دلاری رو هم قستی می فروشه با سود و کارمزد صفر .... اکثر محصولاتش با هر قیمتی رو به صورت قستی با سود صفر می فروشه..... تو ایرانم هست ولی یه دفعه دیدی یه کارت گرافیک 2میلیون تومنی شد 3میلیون و 900هزار تومن
  11. داداش چه طوری در عرض یه روز همه کارت های 1080 ti تو بازار موجودیش صفر شده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!بعد 3 روز بعد با یه افزایش قیمت40 تا 60 درصدی دوباره موجود شده؟؟؟ خدا بیامرزه انصاف و انسانیت رو
  12. داداش هیچ ماینری سراغ 1080ti نمیره .... اینا همه عملیات روانی هست که منو و شما رو توجیح کنند.... هیچ کدوم از کارت ها هم افزایش قیمت جهانی نداشتند.... فروشنده ها و وارد کننده های قطعات کامپیوترم شدند باند... هر موقع بخوان همگی باهم احتکار میکنند.... قیمتو میکشن بالا.....هیچ نظارتی هم رو این بازار نیست....هیچ..... همیشه هم همینطوری بوده طی 6-7 سال اخیر، یه حد اقل نظارتی که تو بازار های دیگه بوده و هست ، اصلا و تا حالا تو بازار کامپیوتر وجود نداشته..... انگار این بازار کلا رها شده در ضمن وارد کننده های قططعات کامپیوتر مثل اواژنگ و سازگار و ویستا و آونگ و گرین و ماتریس و..... با دلار مبادله ای جنس وارد می کنند نه دلار 4هزار دویست تومن پس گول نخورید......طبق قوانینی که دولت اجرا می کنه به گروه کالا های کامپیوتردلار مبادله ای تعلق می گیره و تمامی این شرکت ها پروفایل بازرگانی دارند و زمانی که سفارششونو ثبت می کنند بر مبنای سفارششون دلار مبادله ای تعلق می گیره .. دلار مبادله امروز 3هزار و ششصد تومنه.... سود واقعی دریابید!!!!
×
×
  • اضافه کردن...