رفتن به مطلب

leader

کاربر سایت
  • پست

    290
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

7 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2530 بازدید کننده نمایه

دستاورد های leader

129

اعتبار در سایت

  1. leader

    ماینینگ - Mining

    برای تبدیل اتر به ریال کسی سایت معتبر میشناسه ؟ هرکی هرچی میشناسه معرفی کنه لطفا
  2. leader

    ماینینگ - Mining

    متهم پیدا کردی ! قضاوت کردی ! حکم هم صادر کردی ! افرین بر شما واقعا
  3. leader

    ماینینگ - Mining

    سلام ممنون از اینکه تجارب خودتونو با ما درمیون گذاشتین این سختی پول تو محاسبه گر سایت ها لحاظ شده؟ مثلا سایت cryptocompare این درامدی که محاسبه میکنه با در نظر گرفتن سختی پول هستش یا غیر واقعیه و این درامد در شرایط ایده ال میده؟
  4. leader

    ماینینگ - Mining

    سلام اسمشون چیه ؟ پسردایی بابک 11 ؟ منتظر عکسها ، میزان سرمایه گذاری و درامدشون هستیم برای هزینه برق هم این نکته رو بگم که هزینه برق در تهران و در شهرستانها و مناطق مختلف متفاوت هست .در برخی شهرستانها ممکنه 10% قیمت تهران هم نباشه . دیدم که میگم !
  5. سلام . بستگی به مصرف و علاقه ی خودتون داره بنده از 27 اینچ استفاده میکنم و اکثر اوقات صفحه مانیتورم 4 بخش شده و از همش استفاده میکنم . مانیتورهای 29 ultrawide بیشتر به درد کسانی میخوره که مثل من همیشه چندتا تب باید همزمان روی صفحه باز باشه و برای طراحان و برنامه نویسان بسیار مناسبه . اگر برای گیم میخواید همون 27 بگیرید . اگر برای کار لازم دارید بستگی به خودتون داره که داخل کدوم راحت تر میتونید انجام بدید.
  6. موس به کاربر ara8h فروخته شد . مبارکشون باشه ختم تاپیک
  7. مشکل از شما یا شانستون نیست دم عیده جیب مردم خالی شده
  8. بنده هم ی بسته دارم هنوز نرسیده فردا میشه دهمین روز با پست سفارشی
  9. مانیتور خارج از فروم فروخته شد . فقط موس مونده
  10. فروش هردو ادامه داره
  11. مانیتور تقدیم شما میشه . لطفا داخل پ.خ هماهنگ کنید
  12. تا اینجا برای شما . عکس حالت روشن هم تا اخر شب اضافه میشه
  13. سلام خدمت دوستان مانیتور LCD LG با رزلوشن 900*1600 . پشتش فقط یک خط داره ، روی صفحه اصلا خط نداره ، روی پایه چون پلاستیک شفافه خش ریز هستش . پیکسل سوخته از نظر بنده که با ذره بین دیدم نداشت . توی صفحه ی تمام سفید 3 تا نقطه سیاه دیده میشه که البته زمانی که با ذره بین دیدم پیکسل روشن بود. نقاط جدا از هم که گوشه چپ بالا و چپ پایین هستش . به نظر میرسه غبار باشه . نتونستم توی عکس نشون بدم متاسفانه . گارانتی تمام شده . کارتن و متعلقات کاملا موجوده . قیمت مانیتور : فروخته شد موس Logitech g402 که 4 ماه کارکرده و سالمه . بدون گارانتی . با کارتن و متعلقات . قیمت : 120 تحویل تهران حضوری و هزینه ارسال شهرستان به عهده خریدار خواهد بود .
  14. خارج از فروم فروخته شد . ختم تاپیک
×
×
  • اضافه کردن...