رفتن به مطلب

PoryaPHA

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

461 بازدید کننده نمایه

دستاورد های PoryaPHA

0

اعتبار در سایت

  1. سلام جسارتا کابل رایزرتون چی هست؟ اون رو نمیفروشید؟
  2. سلام دوستان من هم دیروز مدل uv150 32gb رو گرفتم که اون هم 3.2 بود. دقیقا همین مشکل نوسان رو روی رایت فلش داشتم در حدی که میانگینش به 12 13 مگ میرسید!! امروز رفتم آونگ و با مدل uv360 تعویضش کردم(البته با اندکی تفاوت قیمت). این مدل هم که نسبتا مدل جدیدی هست، باز هم نوسان داره(البته یکمقدار کمتر از قبلی که میانگینش حدود 21 شد) همونجا تست زدم و بهشون گفتم مشکل رو! گفت اگه میخوای باز هم تعویض میکنم برات ولی مثل اینکه همشون این مشکل رو دارن... منم نامردی نکردم دیگه فعلا تعویض نکردم! گفتن فعلا استفاده کن اگه بعدا دیدی اذیت میکنه بیار تعویض میکنیم... خواستم بگم که به نظر میاد فعلا این سری از فلش های adata درگیر این مشکل هستن و اگه شما هم این مشکل رو دارید فعلا کاریش نمیشه کرد تا بعد..
  3. سلام بله عزیز به مغازه دار! 80ت دنبال جی 2020 هستم!
  4. دوستان الان فقط لنگ یه G2020ـم !!! لطفا اگه دارید بگید من میخوام!
  5. سلام مسعود جان شرمنده مشتری برای سی پی یو من پیدا شد! (مغازه شهر) و قیمت قطعات شما هم بالاست! در ضمن پیامی هم دریافت نشد!!! و shahiiiii جان ممنون از پیشنهادت! بالاتر فروخته میشه!
  6. سلام دوستان به صورت خیلی جدی و فوری قصد فروش CPU خودم و خرید G2020 رو دارم!!! لطفا همکاری کنید اگه کسی معاوضه میکنه بهتر اگه هم نه لطفا هم پیشنهاد خرید هم فروش خودتون رو بدید. ممنون سی پی یو: AMD Athlon 64 X2 Dual core Processor 5000+ 2.61 GHz باکس هست و تنها چیزی که از جعبه ـش نیست کاور روی کارتنش هست!!! + فن خودش + کاملا سالم! قیمت پایه : 70 فروش به بالاترین! پست با خریدار! در ضمن من در پرشین تولز معتبر هستم با همین نام کاربری!!
×
×
  • اضافه کردن...