رفتن به مطلب

mrtash

کاربر سایت
  • پست

    62
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2002 بازدید کننده نمایه

دستاورد های mrtash

16

اعتبار در سایت

  1. با هفت میلیون تومن میخوام سه قطعه تهیه کنم سی پی یو مادربرد و رم پیشنهادتون چیه با تشکر کاربری هم فقط گیم
  2. چقدر تاثیر داره چند درصد سریع تره نسبت به پنج تو بازیها . اگه دوتا گرافیک بیست هشتاد یکی جی دی دی ار پنج باشه و یکی شیش تو یک بازی یکسان بنچمارک بگیرن چند درصد جی دی دی ار شیش بهتر عمل میکنه؟
  3. سلام یک عدد اسپیکر Edifier X600 دارم با چه قیمتی بفروشم با تشکر و احترام
  4. فعلا مانیتورهای جدید 4k اول راه هستن تادرست حسابی بشن پنج سال مونده
  5. کسی که عاشق واقعی جمع کردن سیستم باشه تا صد میلیون هم خرج میکنه و هیچی جلو دارش نیست
  6. چشم حتما . منم به شما پیشنهاد میکنم که به صدای بهشتی شارون دن ادل خواننده گروه ویثین تمتیشن گوش فرا دهید
  7. با تشکر از شما این موزیک یک شاهکاره و از حماسه بزرگی داره میگه که اخرش همه چیز به فنا میره. به کسانی که علاقه به سبک گوتیک راک و سمفونیک راک دارن پیشنهاد میشه.
  8. اینجا این سوال پیش میاد که مانیتور به این بزرگی رو چطور میخواد کارت گرافیک ساپورت کنه و فریم ریتش به هم نریزه و صد در صد برای بازیهای کامپیوتری از کیفیت تصویر میزنه یا اینکه بازی فریم ریتش کاهش پیدا میکنه ولی رو کنسول ها این اتفاق نمیفته و تی وی مناسب است برای کنسول ها و نه کامپیوتر های خانگی اگه شما تصمیم داری با کنسول بازی کنی حتما تی وی اسمارت بخر اگه تصمیم داری با کامپیوتر کار کنی حتما مانیتور تهیه کن چون ارزشش رو داره .
  9. شما درست میفرمایید. ولی در کل بازی ساختارش عوض نمیشه یا سبکش عوض نمیشه فقط گرافیک و جزئیات بازی شگفت انگیز تر میشه. من بشخصه حال نمیکنم بیام گرافیک بازی رو اونقدر جادویی کنم چون منو که از جو بازی خارج میکنه و اعتیاد میاره که هی تو سایت نکسوس دنبال چیزهای تازه و جدید باشم . ولی اون دختر خانم رو تو بازی فال اوت بیاری بدک نمیشه ها . با تشکر و احترام
  10. سه قطعه حرفه ای برای گیم حرفه ای با جزئیات بالا معرفی بفرماید مادربرد. رم .سی پی یو .با تشکر
  11. با تشکر از دوست گرامی و اموزش های مفید و ارزشمند ایشان. در کل ماد یعنی بالا بردن کیفیت بازی از هر نظر چه گرافیک و چه جزئیات کسی که دنبال ماد میره باید صبر و حوصلشم بالا باشه بعضی وقتا ماد ها باهم قاطی میکنن بازی کرش میشه بزرگترین ماد نویسی هم برای بازی فال اوت چهار صورت گرفته من مدتی دنبالش بودم ولی نمیخوام نا امیدتون کنم ولی جز حروم شدن حجم اینترنت و عوض شدن جو بازی به طوری که یهو از فال اوت براتون فاینال فانتزی بسازه چیز دیگه ای نداره اعتیاد اور هم هست مراقب باشید.
  12. میتونم بپرسم دلیل اینکه دنبال چنین مادربرد قدیمی هستین چیست باتشکر و احترام
  13. صد درصد کیفیت کارت صدا یک چیز دیگست کیفیت کارت صدا سخت افزاری است ولی کارت انبرد بیشتر برنامه های مجازی سازی صدا دارن که اونا در مقابل کارت صدای مجزا حرفی برای گفتن ندارن سی دو سه برابر وضوح صوتی با کارت صدا بیشتر از کارت انبورد است خروجی هم صدای واضح و قدرتمند و شفاف خیلی بالایی رو ارائه میده.
  14. من برای اهنگ سازی استفاده نمیکنم بیشتر گیم و موزیک و فیلم .کارت صدام کریتیو zxr است و اسپیکر هم z906 و بدون کارت صدا هیچ کدوم از تکنولوژی های به کار رفته تو اسپیکر ارزشی ندارن چون کارت صدا است که همه اونا رو زنده میکنه در مورد اهنگ سازی و اینا اطلاعاتی ندارم من فقط میدونم که معجزه است اون صدای شفافی که با مچ این دو به دست اومده و به شما هم پیشنهاد میکنم یه کارت صدای خوب بخری و همین اسپیکر رو نگه داری نرم افزار به کار رفته مربوط به کارت صدا به شما کمک زیادی میکنه که صدای دلخواه خودتو به دست بیاری . یه کارت صدای خوب بدون یک اسپیکر خوب ارزشی نداره
×
×
  • اضافه کردن...