1- شک دارم شما به خودت زحمت خوندن مقاله رو داده باشی. جواب اکثر سوالات شما تو مقالات لینک زیر موجوده:
2- اینکه همه کارت ها قرار تا حدود از نسخه 12 پشتیبانی کنند این تا حدودی دقیقا تا چه حدودی هست !
3- اینکه نوشته شده قابلیت رندرینگ نسخه 12 رو هیچ یک از کارت های کنونی و ظاهرا آتی پشتیبانی نمی کنند منظور کدام نوع رندرینگ هست- آیا منظور استفاده از کارت های در نرم افزار های گرافیکی هست یا منظور از این رندرینگ اجرای بازی های طراحی شده با نسخه 12 هست.
بررسی فنی پلتفرم DirectX 12
4- آیا mantle کاملا از Directx جداست و امکان داره در آینده بازی هایی ارائه بشن که صرف برای اجرا روی این پلتفرم بهینه سازی شده باشند کمانکه تو تکنولوژی physx انویدیا با این مسئله مواجه بودیم.
5- آیا nvidia هم با این تفاسیر فناوری مختص به خودش رو داره و یا قرار به بازار ارائه بده ?? Amd Mantle vs Microsoft Directx vs Nvidia
این مقاله 4 صفحه داره که کامل توضیح داده ... لطفا بخون:
تست و بررسی فناوری Mantle | نوعی API سطح پایین برای معماری GCN
یه نوع روش نورپردازی جدید هم تازگیا ایجاد شده که تنها به واسطه حضور منتل و DX 12 ممکن شده. در باره اون تکنیک هم اینجا توضیح داده شده:
بررسی فنی | Metal Gear Solid 5 با موتور جدید FOX Engine