رفتن به مطلب

Ali_RAY

کاربر سایت
  • پست

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

998 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Ali_RAY

-2

اعتبار در سایت

  1. این گرافیک هم قدرتمند است وهم خیلی زیبا و رنگش خیلی قشنگ و مثل برف سفید و به همین دلیل آن راه معرف به غول یخی کرده و تصویر از آن را می بینیم با تشکر
  2. بهترین گوشی شیشهای که تا الان اپل ساخته که هنوز به بازار نیامده کارای آن کارای آن وابسطه به آب هوا است یعنی هرچه هوا آفتابی باشد تصویر آن شفاف و زیباتر است در روز های بارانی قطره های باران به طور مجازی روی آن نشان داده می شود در روز های برفی روی صفحه آن پر از تکه های برف می شود
  3. بهترین و قویترین اندرید با تشکر از شما
  4. قویترین گوشی که در راه است با تشکر
  5. اولین نمره بازی Watch Dogs منتشر شد لبته آنها نسخه ایکس باکس وان را نقد کرده اند. این سایت داستان و شخصیت های بازی را از نکا مثبت بر شمرده است و به نظر مولتی پلیر برخلاف انتظار ها ظاهر شده است. البته این موضوع باعث نمی شود که شما از انجام بازی صرف نظر کنید.
  6. Ali_RAY

    ّFar Cry 4

    کارگردان Assassin’s Creed III هم اکنون وظیفه کارگردانی Far Cry 4 را برعهده دارد IGN گزارش کرده است که آقای Alex Hutchinson که قبلا کار کارگردانی بازی Assassin's Creed III را برعهده داشت ، هم اکنون مسئول پروژه ساخت Far Cry 4 می باشد. این خبر توسط منابع نزدیک به تیم ساخت تائید شده است ولی هنوز رسما توسط Ubisoft تائید نشده است! حال باید دید که موفقیت این بازی چگونه خواهد بود زیرا همه به یاد داریم که بیشتر طرفداران از AC III به عنوان یک بازی بد یادمیکردند!
  7. عقل کامپیوتر نمی رسه
  8. شرکت پلی‌ترون از یک گوشی هوشمند رونمایی کرد که بدنه آن کاملا از شیشه تشکیل شده و آنقدر شفاف است که می‌توان همه تصاویر را به وضوح از پشت آن تماشا کرد. نخستین گوشی‌ هوشمند کاملا شفاف دنیا در حد نمونه اولیه توسط شرکت تایوانی Polytron ساخته شده است. تنها ابزار و اجزای مهم مثل تراشه حافظه و دوربین در میان بدنه شیشه‌ای گوشی نمایان است. بدنه شیشه‌ای از صفحه نمایش لمسی در مرکز دستگاه تشکیل شده و همه عملکردها را از طریق این صفحه می‌توان کنترل کرد. شرکت Polytron درصدد است این گوشی را تا پایان سال ۲۰۱۳ به تولید انبوه برساند. بر این اساس تاکنون اطلاعی درباره ساخت و عرضه آن منتشر نشده است.
  9. این ترفند باعث می شود دشمن خود به خود خانه های خودش راه از بین ببرد عکس بعدی گاو هایی که در دروازه گزاشتیم نمی گزاره سربازان و افراد آن خارج شود باعث از بین بردنش می شود اگر دو دروازه باشه جلوه هر دوتاش می گذاریم به طوری که نتونه افراد راه خارج کنه
  10. Assassin’s Creed Unity در پاییز امسال برای 360/PS3 عرضه می شود همانطور که در شایعه ها داشتیم این بازی یکی از دو شماره بعدی سری Assassin’s Creed است. البته قرار بود این بازی برای PC عرضه نشود ولی چون شعار یوبیسافت برای این بازی لید پلتفرم بودن PC است مدیرعامل این شرکت فرانسوی آقای Yves Guillemot با تایید این خبر که بازی برای نسل قبل و PC در پاییز منتشر می شود، خیال همه را راحت کرد.
  11. Ali_RAY

    در مورد استیم

    استیم که به خاطر تخفیفهای بسیار عالیش مشهور هست،این دفعه به مناسبت 15 سالگی استودیو Bohemia Interactive بازیهای این شرکت از قبیل سری بازیهای Arma و Memento Mori و Pat & Mat و DayZ و .... رو با تخفیف میفروشد در این بین بازی اول سری Arma با نام Cold War Assault را هم اکنون میتوانید به صورت رایگان بگیرید به این نکته توجه کنید که این تخفیفها و این بازی رایگان فقط تا ساعت 10 روز دوشنبه به زمان Pacific(زمان مورد استفاده در کانادا و آمریکا) قابل دسترس است
  12. اولین تصویر از دی ال سی Dragon's Teeth بازی بتلفیلد 4 منتشر شد بسیاری از طرفداران بازی بتلفیلد 4 نمی دانستند که تا چه مدت باید برای محتوای اضافی بعدی بازی که Dragon's Teeth نام دارد صبر کنند. تا به اینکه امروز یک عکس به عنوان تیزر از این دی ال سی منتشر شد که نشان می دهد که زمان زیادی تا عرضه این محتوا باقی نمانده است. ناشر بازی EA این عکس را در حالی منتشر کرد که اطلاعات زیادی از بازی نمیدهد و ظاهر همیشگی مبارزه و تیراندازی بازی های اکشن را البته به استثناء سپر محافظ که جدیدا به این دی ال سی راه پیدا کرده است را نشان می دهد. مدیر بازاریابی EA ، آقای Sheridan اعلام کرده است که عکس های بیشتری از این محتوای اضافی در هفته آینده عرضه خواهند شد و همچنین سلاح های زیادی نیز معرفی خواهند شد. آخرین دی ال سی بازی که Final Stand نام دارد در پایان این تابستان عرضه خواهد شد.
  13. Ali_RAY

    GTA Vمنتشر شد!

    راک استار چند روز پیش دوباره چند اسکرین شات از بازی محبوب GTA V منتشر کرد که هر کدام از آن ها در موقعیت متفاوتی قرار دارند.
  14. Ali_RAY

    بازی جنگ های صلیبی 6

    چگونه می توان ترینر ریخت ممنون می شم
×
×
  • اضافه کردن...