لیون؟! 😂لیون هم اره یه سری یه کیبورد ارزو ن قیمت خریدم سوخته بود تا اونو برگشت زدم و پیگیر شدم و... جونم بالا اومدش حتی اونها"لیون" حاظر نشده بودن یکی دیگه بفرستند فرستاده بودن گارانتی گارنتی تایید کرده بود و زمانی که یکی دیگه داد ه بود برای من فرستادن لیون خودش هم زیر سواله 😆
در صورتی که اگر از سر کوچه خریده بودم درجا یکی دیگه میدادن 😉
بحث اصلی رو دو نکته بودش که مورد دومخیلی مهمتر بودش
1- ضمانت 7 روزه دیجی کالا قوانین رو خوندم چیزی در مورد این ننوشته بودش و توضیحا ت بیشتر دال بر این هست شما عیبی پیدا کردی اگر کارتن و گارنتی موجود باشه میتونی مرجوعش کنی مشروط به این که تو 24 ساعت خبر بدی
خوب این هم عیب بودش! و زیر 24 ساعت خبر دادم
2-عدم پاسخگویی" مثل ادم ج دادن
بیش از 7 بار پیگیری شد و در ابتدا مدعی شدن کارشناس پیگیری میکنه و جواب میده وسطش گفتن باید ببرید گارانتی چک کنن اخرش هم جوابی نمیدادن دیگه در صورتی که تو ایمیل ها هیچ گونه توهینی نشد"
در هر صورت اینها باید مکتوب بشه توسرچها بیاد بالا تا برگی از قضاوت باشه برای خریداران اینده خرید اینترنتی همیشه نمیتونه انتخاب خوبی باشه اون هم تو ایران