رفتن به مطلب

ahmadsa

کاربر سایت
  • پست

    1242
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    17
  • بازخورد

    100%

ahmadsa آخرین باز در روز می 21 2021 برنده شده

ahmadsa یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    آقا

آخرین بازدید کنندگان نمایه

18049 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ahmadsa

1.7k

اعتبار در سایت

  1. سلام دوست عزیز.این کاربر قبلا کیس میساختن باهزینه به مراتب کمتر:ctsel
  2. سلام دوست عزیز .این نسخه برای سیستم های ظعیف هم مناسب بود .به ترتیب: 1.نرم افزارها رو به طور کامل حذف بکنید https://soft98.ir/software/uninstall/3016-iobit-uninstaller-full-dl.html 2.همچنین در ریجیستری ویندوز در قسمت software ها نام نرم افزارهای مورد نظر رو دیدید حذفش بکنید.کلید میانبر win+rو تایپ regedit .در این دو قسمت : 3.در پایان از این نرم افزار هم کمک بگیرید تا تمام اثر به جا مانده از نرم افزارهای قبلی رو پاک بکنید https://soft98.ir/software/13933-everything.html در قسمت سرچ نام نرم افزار رو وارد کنید دقت کنید نامهای مشابه رو پاک نکنید فقط اگر نام خود نرم افزارهای قبلی که نصب کردید رو اورد هر چی بود در درایو c ویندوزتون پاک بکنید. 4.بعد از انجام مراحل بالا اقدام به نصب نرم افزار بکنید.انتی ویروس رو هم هنگام نصب غیر فعال بکنید داخل تصویر بالا بهش اشاره شده گرچند اگر درست به خاطرم باشه من باانتی ویروس فعال نصبش کردم مشکلی نبود.نود ۳۲.نکته ای که یادم رفت وباید اول عنوان میکردم در صورت فعال بودن گزینه ریستورویندوز میتونید به تاریخ قبل تر که اون نرم افزار رو نصب کردید برگردید.
  3. درود دوست عزیز. ورژنی که قبلا نصب کردم وارورهای مختلف (مثل نصب نرم افزارها و...) نداشت BlueStacks-3.56.73.1817
  4. درود دوست عزیز https://soft98.ir/internet/541-bwmeter.html اون الارم هشدارش اگه ازار تون داد میتونید عوض بکنید.
  5. ahmadsa

    کند شدن انجمن

    درود، مشکل همچنان هست.
  6. میانگین سرعت جهانی اینترنت استارلینک از 150مگابیت هم عبور کرد. ابزار جدید سرویس اینترنت استار لینک (Starlink Statuspage) نشان میدهد که میانگین سرعت دانلود آن از 150 مگابیت بر ثانیه گذشته است.ابزار اطلاعات استارلینک تقسیم بندی جغرافیایی خود را به سه دسته اروپا امریکا وجهان محدود کرده است با این حال نمودارهایی پیرامون سرعت دانلود درامریکا ،بریتانیا ،دانمارک،فرانسه،هلند و استرالیا وجود دارد .این نمودار سرعت دانلود در سه ماه اخیر را نشان میدهد:
  7. درود.تصویر واضح تروعنوان شده ساخت چین :
  8. کمک 500 یورویی دولت المان برای خرید اینترنت م ا ه و ا ر ه ا ی استارلینک : دولت آلمان به ۲۰۰ هزار خانوار روستایی ۵۰۰ یورو بسته کمکی می‌دهد تا بتوانند تجهیزات اینترنت م اه و ا ر ه‌ ا ی استارلینک را خریداری کنند. کمک هزینه ۵۰۰ یورویی که در قالب این طرح به هر خانوار پرداخت می‌شود برای خرید تجهیزات م ا ه و ا ر ه‌ ا ی است و هزینه ماهیانه ۹۹ یورو برای اشتراک این اینترنت را در برنمی‌گیرد و پرداخت حق اشتراک بر عهده خود خانواده‌ هاست. اتصال اینترنت م ا ه و ا ر ه ا ی استارلینک به هواپیماهای تجاری و دسترسی به WiFi پرسرعت برای خدمه و مسافران جت‌های مسافربری:
  9. درود دوست عزیز . لپتاپ شما و مشکل خط قرمز ، بلو اسکرین با ویندوز 7 ، درضمن با ویندوز 8.1 مشکلی نبوده . پایین تاپیک رو میتونید مطالعه بفرمایید.
  10. درود دوست عزیز،با توجه به مکانیزم به کار رفته در استابلایزر سرو موتور ایا استهلاک این استابلایزرها بیشتر نیست ؟ در قبال مزایای که این استابلایزرها دارن با توجه به مکانیزم متحرک (موتور و..) احتمال داره استهلاک بیشتری هم نسبت به رله ای داشته باشن. به عنوان مثال عنوان شده : استابلایزر سرو موتور با حرکت زغال روی هسته حلقوی و با دقت حدودا 3 درصد و بصورت پیوسته باعث تنظیم ولتاژ برق شهر شده از لوازم برقی شما محافظت می کند.از معایب این نوع تثبیت کننده ولتاژ می توان به استهلاک زغال آن در تماس با هسته ترانس دانست که اگر به موقع متوجه از بین رفتن زغال متحرک بر روی هسته نشویم اتصال پایه نگه دارنده زغال با هسته ترانس باعث اتصال و از بین رفتن هسته واحتمالا کل دستگاه می شود.استابلایزر رله ای :هزینه تعمیرات ساختار رله ای بسیار کمتر از سرو موتوری میباشد.استابلایزر سروو موتوری :راندمان بالا و طول عمر بیشتر مزیت مهمی در استابلایزر سروو به حساب می اید اما هزینه تعمییرات به خاطر طراحی دینامیکی بسیار بالاتر از استابلایزر رله ای است ،(نیاز به تعمییر ونگهداری به علت حظور موتور)
  11. چرا حافظه ssd ناگهان در کشور گران و کمیاب شد؟ پاسخ مدیر فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر
  12. خواهش..ذکرشده بود انلاین هست ، تستش کردم مشکلی نیست افلاین هم میتونید بازی کنید لینک دانلود
  13. درود دوست عزیز بازی مورد نظر به احتمال زیاد Windward هست بیشتر المانهایی که عنوان کردید در این بازی هست :تعویض رنگ بادبان کشتی ، اسکله ها ، فانوس دریایی و تاورها و تصرفشون ، قابلیت شلیک توپ (یا بشکه ) اتشین و اتش گرفتن حتی روی اب ، شکل پرچم کشتی دزدان دریایی ، و.... این بازی در سال 2015 ساخته شده و انلاین هم هست.
  14. دوستان عزیز این تاپیک برای مطالعه شما خوبان و اعلام خبرهای مربوط به اینترنت استار لینک ایجاد شده بیزحمت نظم تاپیک رو حفظ بفرماییدو بحث های متفرقه رو هم میتونید در پخ پیگیری بکنید .با تشکر نمونه جدید استارشیپ به اینترنت پرسرعت استار لینک مجهز شد: شرکت اسپیس ایکس یک دریافت کننده اینترنت ما ه واره ای استارلینک را به جدیدترین نمونه استارشیپ خود افزوده است. به این ترتیب این نمونه اولیه موشک به اینترنت پر سرعت دسترسی خواهد داشت.
  15. درود دوست عزیز. برای مطالعه : حاکمیت استفاده غیر مجاز از این اینترنت رامتوجه میشود ؟ بررسی ها برای یافتن پاسخ این سوال نشان داده که با امکانات و شرایط فعلی، در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئول تخصیص و نظارت بر پهنای باند فرکانس ها در کشور است، به طور قطعی امکان رصد گیرنده و فرستنده های کاربران در پروژه استارلینک را ندارد. همچنین بررسی مدل قدیمی فناوری اینترنت ماه واره ای هم نشان می دهد که حاکمیت ها توانایی شناسایی گیرنده های فناوری قبلی را هم نداشتند. متن کامل در این لینک
×
×
  • اضافه کردن...