رفتن به مطلب

amin333

کاربر سایت
  • پست

    230
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

3 دنبال کننده

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    AMD 1700X-4000mz
  • مادربورد
    RoG Asus CROSSHAIR VI HERO
  • رم
    GEIL EVO X- DDR4 16G-3200
    8g-2x
  • کارت گرافیک
    GeForce® GTX 1660 Ti GAMING OC 6G
  • ذخیره سازی
    Western Digital Black WD1003FZEX - 1TB SATA3

    SSD-SANDISK 240GB ULTRA II-500MB/S SCSI Disk Device -SATA3
  • درایوهای نوری
    ASUS DRW-24D3ST SCSI CdRom Device
  • منبع تغذیه
    GREEN 850W -OVERCLOCKING EVO
  • کیس
    COOLER MASTER COSMOS SE
  • خنک کننده
    COOLER MASTER HYPER 212 LED TURBO
  • مودم
    2750U
  • مانیتور
    Asus Mx279H Ips

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2654 بازدید کننده نمایه

دستاورد های amin333

98

اعتبار در سایت

  1. amin333

    ♫ همین الان چی گوش میدی ؟ ♫

    سلام الان دارم اینو گوش می دم. ببینید و لذت ببرید.... David Garrett
  2. ببینید وقتی از پروژه هائی با پروسه های کوتاه یا بلند مدت صحبت میکنیم باید دقت کنیم لابلای چنین پروژه هائی ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد که مسیر یک پروژه را به کلی دگرگون یا حداقل خدشه دار کند.. شکی نیست که سرمایه اینتل چندین برابر انویدیا و Amd است اما باید توجه داشت که برای سنت به سنت این سرمایه سالها تحقیق و مرارت ها کشیده شده است بلکه اینتل به چنین سهام درشتی دست یابد.. فارغ از اینکه کم کاری Amd در بخش پردازنده ها طی سالهای گذشته خود عامل اساسی در سهام درخشان اینتل بوده است. حال به قول شما اینتل می تواند 10 تا اندویدیا و amd را خرید و فروش میکنه.. من به چنین مفهومی فقط در قالب یک مثال ساده در جو مجازی نگاه می کنم چون در دنیای واقعی قورت دادن شرکت هائی همچون Amd و انویدیا آنهم در روند کاری فوق العاده فرسایشی با پوشش تحقیقاتی هزینه بر؛ به هیچ عنوان کار ساده ای نیست.. من خودم بیشتر به amd تمایل دارم اما نمی توان واقعیت های دنیای ملموس و واقعی را به سادگی دنیای مجازی درون یک یا چند جمله خلاصه کرد. هرچند دنیای مجازی خود نطفه ای از هزاران نطفهً دنیای واقعی است.. انویدیا برنامه های مدونی برای پیش برد اهداف خود برگزیده است که در چند ماه اینده یکی دو نمونه از نتایج انرا خواهیم دید.. هرچند در بخش پشتیبانی درایورها خیلی موزی تشریف دارد.
  3. مرسی+لایک در بخش وگا که بخاری تحویل میداد..دمای زیاد+مصرف سرسام آور امیدوارم این بار تلافی کند.. انویدیا!! حداقل برای دو سال اول از پس انویدیا بر نمی آیند.. بعد از دوسال شاید امیدی باشد.البته چنانچه انویدیا طی این دوسال خود را به خنگی بزند.
  4. 329 دلار؟! احتمالا در بازار ایران با دلاری 8 هزار تومن فروخته میشه
  5. متاسفانه اپدیت های ویندوز این اواخر جالب نبوده.... بخصوص در بخش هماهنگی با اخرین درایورهای amd فعلا از دانگرد درایورهای Amd باید استفاده کرد تا ببینیم چه میشه
  6. دوهفته؟!!!! نه بابا... نسخه فیت گر را همین الان دانلود کنید با حجم 25 گیگ رفت واسه دانلود بفرما دانلود نسخه فشرده فیت گرل بازی Middle-earth: Shadow of War + 2 DLCs-FitGirl با لینک مستقیم: یک ساعت پیش برای دانلود اماده شد
  7. باز AMD و باز هم یک رقم END... چنین رقمی فقط برای تست هست یا واقعا می توان با چنین نرخی از انتقال اطلاعات به شکل پایدار بهره برد؟ البته در حالت پردوام و پایدار چنین رقم هائی دچار نوسان می شوند.. اما انصاقاً سقف این رقم خیلی بالاست! حتی اگر نوسانات دخیل شوند فقط چند درصد تاثیر گذار هستند..
  8. سلام مرسی عالی بود.. جالبه من همین الان با همین برنامه تست گرفتم. تمام تنظیمات مادربرد و بایوس هم خام و دیفالت مثل روز اول :دی بدون اور اما امتیازم بیشتر از شماست.. از واتر کولر هم خبری نیست . خنک کننده بادی :دی در ضمن هنگام اجرای برنامه دمای پردازنده به 42 رسید
  9. سلام GEIL EVO X- DDR4 8g-2x-3200 خرید کردم .. تا الان که از این رم خیلی راضی بودم البته قیمت کلی حساب کرد.. چون قطعات دیگه مانند رایزن 1700x و مادربرد Crosshair VI Hero ؛ کیس و غیره هم جزو فاکتو بود. واسه همین تخفیف خوبی گرفتم در کل این رم نمای زیبائی درون کیس می گذارد ضمن اینکه led رم ها توسط مادر برد بخوبی قابل کنترل می باشند.تابحال که هیچگونه مشکلی از ناحیه رایزن 1700x با این نمونه رم مشاهده نکردم.. چه از لحاظ کارائی و چه از لحاظ پرفورمنس. توصیه می کنم از همین نوع خرید کنید..البته قیمت نسبت به رم های دیگه کمی بیشتر است... همین الان هم لیون موجود دارد. موفق بباشید..
  10. البته بلا به دور.... ولی وقتی مخاطب بخش نامه اپراتورها هستند یعنی شامل ایرانسل هم خواهد شد.. که احتمالا ایرانسل باید تعرفه هاشو عوض کنه.. مگر اینکه تافته جدابافته ای تشریف داشته باشه
  11. وقتی گفته سقف .. احتمالا کاملا قطع خواهد شد..
  12. بابا اینا خیز برداشتن ملتو بچاپن وگرنه کشته مرده پهنای باند کاربران که نیستند. عجیب نیست که اینهمه مدیر بی سواد توی مملکت ما هست... 80درصد مدارک لیسانس و دکترا که در دست مدیران هست خریداری شدست ... این یک فاجعست ... اخر کدام مدیر باسوادی چنین تعرفه های مسخره ای را تائید می کنه مگر انکه کاملا بی سواد و گوش به دهان اپراتورها باشد؟!!!!!!!!!!!! مگر ممکنه پهنای باند 6 مگ باشد انوقت سقف استفاده فقط 10 گیگ ؟!!! یعنی به یکساعت نکشیده طرف مصرف یکاهه را تموم کرده هههههههههههه... ظرف 24 ساعت باید 15 بار بسته های 20 گیگی خریداری کرد.البته اکر واقعا 6 مگ بر ثانیه باشد!!!
  13. مرسی بله مطمئنا پاور بعدی کولر مستر خواهد بود. رایزن هنوز زودِ که در مورد کارائی آن قضاوت کرد چون هنوز بدرستی پشتیبانی نشده است. که البته طبیعی هم هست به این دلیل که amd همزمان در دو جبهه مشغول رقابت است.
×
×
  • اضافه کردن...