درود دوستان
گوشی شیائومی نوت 8 پرو با گارانتی بلوم (تجارت خانه حاج قاسم ) خریداری شد با توجه به اینکه از فروشنده چندین بار خرید داشتم و آدم با شخصیتی هستند گفتند کد فعال سازی همتا رو دو سه روز آینده از سایت در یافت کنید و همتا نیز قانونی بودن گوشی و تایید نمود
بعد از سه الی 4 روز سری به سایت زدم و دیدم کد فعالسازی آماده نیست دیگه بی خیال شدم تا اینکه جمعه گذشته گوشی از همتا غیر فعال گردید و ما در مسافرت و سایت هم شماره سریال کارت گارانتی گوشی رو خواست و ما هم نداشتیم ناچار صبح شنبه حدود 200 بار با گارانتی تماس گرفتم هیچ احدی پاسخگو نبود که با بازرسی وزارت صمت تماس گرفتم و پس از وصل به مسوول مربوطه با کلی توپ و تشر و بدلیل عدم پاسخگویی گارانتی و چرایی دادن مجوز به این افراد بی مسوولیت ، از بازرسی با موبایل مدیریت تماس گرفتند و دقایقی بعد از گارانتی تماس گرفتند و مجدد شماره سریال کارت گارانتی و خواستند که با داد و بیداد به خانمی که پشت خط بود فهماندم که مشکل کجاس (سریال کارت گارانتی و ندارم ) و چی هست و مجدد طی تماس با بازرسی وزارت خانه و تاکید بر فعالسازی آنی مجددا از تجارت خانه حاج قاسم (گارانتی بلوم) تماس گرفتند و بالاخره گوشی و خودشون در همتا رجیستر کردن
در ضمن الان چون گوشی ها با مجوز وزارت صمت وارد میشه و در همتا ثبت میشه گارانتی ها به راحتی نمی تونن زیرش بزنن
بهترین راه شکایت به تعزیرات و سازمان حمایت مصرف کننده هست