رفتن به مطلب

ffaridani

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

2 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1080 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ffaridani

18

اعتبار در سایت

  1. سلام. من هم با گارانتی سازگار مشکل پیدا کردم. میشه بگید که چه جوری میشه ازشون شکایت کنم؟

    من پارسال یک لپ تاپ با قیمت 5 میلیون و نیم خریدم که بعد از نصب نرم افزارها متوجه شدم که اسپیکر سمت راستش مشکل داده و خش خش می کنه حتی بعد از قطع صدای ویندوز هم باز صدا میداد. این نشون میداد که مشکل نرم افزاری نیست چون وقتی صدا از پایین تو صفحه ویندوز قطع میشد هم باز لپ تاپ صدای خش خش میداد. بعد بردم گارانتی بعد از کلی اذیت و دروغ گفتن که مشکلی نداره و مشکل نرم افزاریه. بدون اجازه من ویندوز اوریجینال دستگاه رو پاک کرده بودن بعدشم لپ تاپ اول صداش قطع شده بود. دوباره آوردم خونه و چند وقت باهاش صدا گوش کردم دوباره صدای خش خش اسپیکر سمت راستش شروع شد که معلوم بود آقایون فقط ماست مالی کرده بودن. من چون تابستون وقت نداشتم لپ تاپ رو ببرم گارانتی گذاشتم 8 آبان همین امسال بردم. 23 آذر گارانتی اش تموم میشه و اینا دارند تموم سعیشونو میکنن که دوباره ماست مالی کنن. به من گفتن برو یک ماه طول میکشه تا تعویض قطعه کنیم حالا بعد از گذشت 22 روز متوجه شدم که بجای تعویض قطعه فقط دوباره دستگاه رو تعمیر کردن که احتمالا  مثل همون پارسال ماست مالی کردن. حالا من میدونم که برم تحویل بگیرم اولش درسته و دوباره بعد از گذشت یکی دو ماه دچار مشکل میشه چون این قطعه از اولش مشکل داشت و طبق گفته خودشون باید تعویضش میکردن حالا میخوان گارانتی اش بگذره تا با پول قطعه رو تعویض کنن ولی من اینبار نمیخوام فریبشونو بخورم و نمیخوام لپ تاپ رو تحویل بگیرم تا قطعه رو تعویض کنن. میشه راهنمایی کنید که چطوری میتونم از دستشون شاکی بشم؟

  2. ffaridani

    شکایت از گارانتی سازگار

    سلام خدمت دوستان و همکاران بنده یکماه و نیم پیش یک دستگاه لپ تاپ asus n56jr از فروشگاهی در مجتمع پایتخت خریدم - حدودا 3200000 تومان- در آنجا برای تست یک ویندوز 8 نصب کرد و ظاهرا سالم بود. بعد که به خانه آوردم متوجه ایرادات بسیار زیادی در این دستگاه شدم از قبیل: کارنکردن سه تا کلید کیبورد - کارنکردن پورت HDMI - عدم کارکرد صحیح کارت صدا - کارنکردن USB3 و ..... . آخه همه اینارو که آدم توی مغزه چک نمیکنه که؟! بهرحال دوباره به فروشگاه برگشتم و ایشان زیر بار نرفت که نرفت. گفت باید ببریش گارانتی سازگار. بلاخره بردم گارانتی گفت حداکثر تا یک ماه دیگه بررسی و رفع عیب میشه. الان یک ماه و نیم است که مرتب هر روز زنگ میزنم ، هر روز یه جواب میدن : یه روز میگن تاریخ 20 مهر رفته واسه تعویض منتظریم جواب ASUS بیاد . دوباره زنگ زدم گفتن سوم آبان رفته واسه ASUS جواب باید بده و ...... وعده های الکی. خلاصه من بیش از 3 میلیون تومان پول دادم الان هم بیش از یکماه و نیمه که پیش گارانتی واسه تعویضه؟!!!. آخه من برای چی واسه یه دستگاه نو که خریدم باید این همه معطل بشم و جوابهای ضد و نقیض و دروغین را از این گارانتی دریافت کنم. آخر سر هم گفتن ممکنه که بیشتر طول بکشه روال کار ما اینطوره!!!!!!!!!. الان دارم شکایت نامه برای سه ارگان تنظیم میکنم تا بفهمن که حقوق مشتری یعنی چه. من بابت این گارانتی پول دادم (رو قیمت دستگاه) و آنها نیز موظفند این سرویس را ارایه دهند. من از همه دوستان میخوام که حواسشون به این گارانتی باشه اینجوری که میگن به هیچ وجه مورد اطمینان نیستند. البته گویا این شرکت اخیرا موارد مشابه زیادی داشته و در این ارتباط اگه خواستید میتونم در مورد شکایت از گارانتی سازگار راهنماییتون کنم. (ایمیل بزنید)
×
×
  • اضافه کردن...