رفتن به مطلب

rezanurse826

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

799 بازدید کننده نمایه

دستاورد های rezanurse826

1

اعتبار در سایت

  1. درود ۱ - برند و جعبه شیک و ظاهر مشتری پسند مودم اولین حرف است . ۲ - امکانات جانبی مودم مثل اسپلیتر و کابلها و راهنمای فارسی و جانمایی روی دیوار و میز کار. ۳ - گارانتی معتبر و خوشنام و امکان برگشت دستگاه در مدت معلوم در صورت نارضایتی . ۴ _ دارای نمایندگی اصلی در ایران و تامین قطعات و بتواند گلایه و تشکر کاربران را به شرکت اصلی برساند و firmware ها به سادگی بروز شود. ۵ - راه انداز مودم برای کاربر معمولی و حرفه ای محیط جدا داشته باشد . ۶ - قدرت آنتن و مرغوبیت قطعات داخلی و پورت ۱۰۰۰ و امکان فرستادن و گرفتن فایل از موبایل و لپ تاپ به pc و تبدیل پرینترهای قدیمی بهwifi . ۷- قیمت هم مناسب باشد
  2. درود تصاویر دیده نمی شود . لطفا فایل pdf را هم قرار دهید .
  3. کیفیت logitech از همه بهتر است من خودم 10 ساله از x530 استفاده می کنم ، و فوق العاده عالی است و جایگزینی جز خود logitech ندارد .
  4. صداقت در گفتار و صداقت در عمل

  5. سلام بنده اسمبل کامپیوتر انجام می دهم و تجربه زیادی دارم . مادربردهای asus فریبکارانه است و حتی لپ تاپش هم ضعیف ظاهر شده است و فقط قیافه دارد و ما برگشتی asus زیاد داشتیم ، البته به مدد گارانتی سازگار در مشهد مشکلاتمان رفع می شود . مادربرد asrock قدیمی و جدید را خیلی خوب دیدم و از مدل مشابه گیگابایت بهتر کار می کردند . به تجزبه مادربرد ازراک مناسب و خوش قیمت هستند . مادربرد gigabyte قیمت بالایی دارند و کیفیت ساخت بالایی دارند ولی به قیمتش نمی ارزد و کسانی که طولانی مدت و با فشار کاری کار می کنند و پول زیادی دارن بخرند و بیشتر برای جاهایی است که صبح تا شب می خواهند کار کنند مثل بیمارستانها و رندر فیلم ولی برای بازی و فتوشاپ و کارهای دیگر گران تمام می شود . مادربرد msi قبلا آشغال بودند ولی جدیدا خیلی خوب ظاهر شده اند و مشتری پسند هستند و ارزش خرید دارند . مادربرد elite group برای کارهای معمولی و بازی های سبک خوب کار می دهد و در رده ارزان قیمت است و گارانتی سازگار پشتیبان خوبش است ولی به درد رندر فیلم و بازی سنگین و اورکلاک و جاگذاری رمهای باس بالاتر نمی خورد . بیشتر برای حابداری به درد می خورد . مادربرد bio satr را کار نکردم و نظری ندارم . فقط در مورد گارانتی ها ، آواژنگ و سازگار ارقام و تخت جمشید خوب است و از گارانتی های متفرقه و فاقد نمایندگی در شهرتان خریداری نکنید و گول خریدار را نخورید مگر اینکه اطمینان داشته باشید . --------------------------- مادربرد z97 از هر کدام از این شرکتها بخری برنده هستی ولی به نظر بنده توجه کن . z97 قیمت مناسب هم پیدا می شود .
  6. سلام من کامپیوتر های خیلی زیادی را اسمبل کردم و برای گارانتی ها هم تجربه کسب کردم . AMD از سوکت AM2 به بعد ، خوب بود و من هنوز هم این نوع مادربرد را از مادربرد سوکت 775 INTEL بهتر دیدم . فقط یک موضوع را بازگو کنم که از INTEL CPU های سری E پنتیوم ، خوب جواب داد و قبل از آن خیلی ضعیف می باشند . CPU AMD در سوکت AM2+ خیلی قوی ظاهر شد و من آن را با CPU INTEL پنتیوم سری E یکسان دیدم . ------------------------------------------------------------------------------------- در FM2+ CPU AMD ، قضیه فرق می کند و اینکه فوق العاده ظاهر شده است و بازی مثل باتل فلاید 4 را با کیفیت خیره کننده ای کار می کند و گرافیک آنبرد خوب جواب می دهد . این مایه حیرت همکاران و بنده شد CPU A8 4 هسته ای ، ولی مشابه قیمت 1150 INTEL CORI 3 حرفی برای گفتن نداشت و تبلیغات مسموم INTEL دیگر برای ما رو شد . و ما برای مشتریان بازی کننده AMD را می بندیم و برای گرافیستها و رندر فیلم INTEL سری K را میبندیم . ----------------------------------------------------------------------------------- در کل : CPU INTEL فقط CORI7 سری عالی می باشند و به غیر از آن واقعا حرفی برای گفتن ندارند . و این را هم عرض کنم اینتل برای صهیونیسم خیلی خوش خدمتی کرده است و احترامش را برای آزادیخواهان از دست داده است و تبلیغات قوی اش به علت حمایت صهیونیستها از این شرکت است . CPU AMD سری FM2+ ، AM3 خیلی قوی ظاهر شدند و FM2+ از سری A8 به بالا ، با APU های رام نشدنی و گرافیک آنبرد و قیمت فوق العاده با صرفه ، وحشتناک ظاهر شده است و مستانه جهت تصاحب جایگاه است . و گرما و سد و صدای فن ، اتفاقا در INTEL بیشتر است .
×
×
  • اضافه کردن...