رفتن به مطلب

Babak.Venom

کاربر سایت
  • پست

    300
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    97.7%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    karaj

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    6100
  • کیس
    ....

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3166 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Babak.Venom

286

اعتبار در سایت

  1. کولر هم کسی خواست ۵۰ تومن میدم بره که تاپیک بسته بشه.خیلی کولر خوبی هستا واقعا خوب خنک میکنه قیلفش هم که باحاله.۵۰ تومن هم که ۱کیلو پسته هم نمیدن کولر هم فروخته شد ختم تاپیک
  2. موس و کیبورد رو ارزون کردم.هر ۲ باهم ۳۰۰ ...خیلی قیمت مناسبی هستاااا...گیمرها بشتابن
  3. سلام دوست عزیز...چرا نمیتونی...دارم ارتباط خودمو با دنیای دیجیتال به حداقل میرسونم.زمان کتاب خوندو میخوام بیشتر کنم و تمام وقتمو بزارم رو هدفی که دارم.دیگه کم کم داشتم شبیه شخصیت اصلی فیلم Her میشدم:-) این بود چکیده دلیلم برای فروش:-)
  4. سلام و درود به دوستان لیونی قصد فروش سیستم شخصیم رو دارم...تمامی قطعات تو بهترین شرایط هستن و در سلامت کامل به سر میبرن. قطعات رزرو نمیشن و به اولین کسی که پرداخت کنه فروخته میشه. فقط و فقط با پست ارسال میشه-تیپاکس سمت ما سرویس نداره و بنده وقت اینو ندارم که تا دفترش برم.امکان تحویل حضوری در تهران و کرج هم هست. CPU+Main+Ram به صورت باندل فروخته میشه.فقط پک یک جفت از رمها رو پیدا نکردم.ولی از بابت گارانتی خیالتون راحت باشه روشون لیبل دارن و مادام العمر هستن. ***عکس ها و توضیحات کامل هستن*** CPU i3 6100=320 Main=Gigabyte Z170X-Gaming 3=490 گارانتی تا 18JAN 2019 Ram=G.Skill Ripjaws 4 4*4GB 2666 C15=300 گارانتی مادام العمر ***************************************************************** Mouse=Logitech G502=150 فقط کمی رنگ روی Wheel رفته که یه چیز مشترک تو تمام G502 ها هست به خاطر کروم بودنش-نو هم بخرید 1هفته ای اینجوری میشه. Keyboard Logitech G510s=150 کیبورد متاسفانه جعبش گم شده و متعلقات نداره-موس و کیبورد هر 2مورد بدون گارانتی هستن و کاملا نو و تر تمیز و سالم هستن. ***************************************************************** Monitor=Samsung S24D595P=500 گارانتی تا 9/95 ***************************************************************** Xbox 360 Wired Control for PC=50 بدون گارانتی ***************************************************************** PSU=Raidmax RX700GH=200 بدون گارانتی ***************************************************************** Wireless N 150 Desktop PCI Adapter D-Link=30 فقط باز شده حتی رو سیستم هم نرفته-اشتباه خریداری شده بوده-فول گارانتی ***************************************************************** CPU Cooler=Tuniq tower 120 extreme=50 بدون جعبه هست و فقط پایه سوکت اینتل داره و 1 عدد از پیچ هاش هم کمه(نیازی هم بهش نیست همین الان با 2پیچ روی سیستم هست) ***************************************************************** Logitech G230=100 فروخته شد به دوست عزیز Rai30 و برای جلوگیری از ایجاد تاپیک جدید این آیتم رو به همراه عکس و تاریخ جدید همینجا اضافه کردم.
  5. نمیدونم راستش...ولی یه سالن 200 متریو برات میترکونه.
  6. سلام و درود به دوستان عزیز لیونی قصد فروش این اسپیکر رو دارم...فوق العاده تر و تمیز و سالم.این از اون سریای اول هست و با این مدلها و ریبرندهایی که الان تو بازار هست به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست فقط کافیه قبل از خرید یه تست ازش بگیرید و از وضوح و قدرت صداش لذت ببرید.خیییییلییییییی کم ازش استفاده شده ها یه مدت مدیدی هم پک شده بود تو کمد بدون استفاده بوده. فلش و رم SD هم میخوره ریموت هم داره. قیمت هم =500 تومن و فروش هم فقط در تهران صورت میگیره امکان ارسال نداره متاسفانه.
  7. سلام حامد جان خوبی؟باور کن انقد بی حوصله شدم که حال نوشتن روی کاغذ هم نداشتم...به هر حال عکس جدید گذاشتم...موفق باشی
×
×
  • اضافه کردن...