رفتن به مطلب

rasoolf

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

441 بازدید کننده نمایه

دستاورد های rasoolf

1

اعتبار در سایت

  1. باتشکر از همه دوستان موردی که هست اینه که بنده سیستم را بیشتر برای مجازی سازی میخوام و برای پیاده سازی شبکه توسط چند سیستم عامل مجازی،راه اندازی sharepoint و exchange server تو سیستم فعلیم موقع راه اندازی شیرپوینت و اکسچنج سرور سیستم از لحاظ رم کم میاره و اجرا نمیشه(وقتی سیستم عامل مجازی ای که اکسچنج را روش نصب کردم اجرا می کنم کلا سیستم مشغول میشه) اگه میشه در این مورد راهنمایی بفرمایید.
  2. rasoolf

    سازگاری قطعات

    سلام سیستم فعلی بنده: MB:Asus P5KPL-EPU CPU:Intel e7500 2.93 VGA:XFX 9500 GT Ram: 2 * 2GB میخوام سه قطعه مادربرد و cpu و ram ها را برای ارتقاء عوض کنم. به نظرتون خرید قطعات زیر مناسب هست؟ بودجه در حد خرید همین قطعه ها دارم ASUSP8H61 یا MB:ASUS H61M-C CPU: CORE I3 Ram: 8GB VGA: همین گرافیک فعلی 1. آیا قطعات با هم سازگاری دارند؟ 2. قطعات خودم مادربرد و رم و سی پی یو الان چقدر قیمت دارند؟
  3. سلام سیستم فعلی بنده: MB:Asus P5KPL-EPU CPU:Intel e7500 2.93 VGA:XFX 9500 GT Ram: 2 * 2GB میخوام سه قطعه مادربرد و cpu و ram ها را برای ارتقاء عوض کنم. به نظرتون خرید قطعات زیر مناسب هست؟ بودجه در حد خرید همین قطعه ها دارم ASUSP8H61 یا MB:ASUS H61M-C CPU: CORE I3 Ram: 8GB VGA: همین گرافیک فعلی 1. آیا قطعات با هم سازگاری دارند؟ 2. قطعات خودم مادربرد و رم و سی پی یو الان چقدر قیمت دارند؟
  4. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان چند ساعت پیش سیستم را خاموش کردم ولی برق را قطع نکردم الان که اومدم و روشن کردم بدون مشکل روشن شد. با توجه به اینکه باتری دیگه ای تست کردم ولی نشد ایا میتونه مشکل از باتری باشه؟
  5. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    یه حرکتی کردم که به نظر شاید احمقانه بیاد ولی تا یک بار خاموش و روشن شدن سیستم جواب میده باتری را درآوردم و بعد از روشن شدن سیستم ، باتری را جازدم البته با استفاده از فازمتر. بعد داخل صفحه setup رفتم و تنظیمات اولیه(تاریخ و زمان) را انجام دادم و بعد گزینه load default را زدم بعد ذخیره کردم و بعد از چند ساعت کارکردن سیستم را خاموش کردم و برق را قطع کردم حدود 20 الی 30 ثانیه بعد روشن کردم دیدم روشن شد اما بعد از چند ساعت دوباره اومدم روشن کنم دیدم همون وضعیت قبلی پیش اومده به نظرتون مشکل چی میتونه باشه پیش چند تا خدمات کامپیوتری هم بردم اونا هم متعجب بودن از این اتفاق.
  6. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    یه موردی بود که چند روز پیش میخواستم هارد را difrag کنم با استفاده از برنامه O&O Derfrag . اما درست defrag را انجام نمیداد و هر بارکه هنوز Defrag تمام نشده بود تمام میشد و پیغام میداد که defrag تمام شده. من هم که دیدم هنوز defrag تمام نشده هی دکمه Defrag را زدم. بعد این وسطا دوبار سیستم ریست شد میخواستم بگم با توجه به نکات زیر آیا امکان داره که از هارد باشه؟ 1. شب قبل از این اتفاق مادربرد را تنظیم کرده بودم که به طور اتوماتیک روشن بشه. 2. وقتی باتری cmos را درمیارم سیستم بدون مشکل کار میکنه.
  7. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    دوست عزیز باتری دیگه تست کردم نشد. ممنون دوست عزیز اما نمیشه حتی تمام اتصالات مادربرد را هم ازش جدا کردم (کارت گرافیک، رم و ... ) باز هم نمیشه که نمیشه ولی به محض اینکه باتری را درمیارم کامپیوتر روشن میشه نمیدونم دیگه چیکار کنم یه سوال به نظرتون اگر بایوس را آپدیت کنم تأثیر میذاره یا ربطی نداره؟!
  8. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    سلام اول از دوستان به خاطر پاسخ دادن تشکر می کنم دوست عزیز امکان قرار دادن عکس برام مقدور نیست اما مدل مادربرد را نوشتم میتونید عکسش را از تو اینترنت ببینید. در مورد load defaul هم خدمتتون عرض کنم که همانطور که گفتم سیستم وقتی روشن میشه که باتری نباشه و load default هم انجام دادم جواب نداد. حتی از روی دفترچه راهنمای خود مادربرد و حتی از اینترنت کلی دنبالش گشتم همه یک جور گفته بودن ولی نمیشه که نمیشه و مشکل همچنان باقیست(یعنی وقتی باتری را وصل میکنم و به محض زدن دکمه پاور سیستم میخواد روشن شه حتی فن cpu و پاور هم راه می افته ولی دوبار ازکار می افته و این قضیه تازمانی که برق را قطع نکردم هر دو سه ثانیه یک بار اتفاق می افته.) از شما دوست عزیز هم تشکر می کنم. اما نشد. دوستان محترم. اگه راه حل این قضیه را میدونن ازشون ممنون میشم راهنمایی کنن
  9. rasoolf

    تخلیه نشدن cmos

    سلام خدمت دوستان عزیز دیشب مادربرد ( asus p5kpl/epu) را تنظیم کردم که ساعت 1:30 دقیقه روشن بشه و دانلود انجام بشه و بعد خاموش شه اما امروز که بیدار شدم هرچی دکمه پاور را زدم سیستم روشن نشد درواقع سیستم هی سعی میکرد روشن شه حتی فن پاور، فن cpu می چرخید ولی سریع خاموش میشد و این کار تازمانی که سیستم توبرق باشه ادامه پیدا میکنه تمام قطعات چک شده و سالم هست جالب اینجاست که وقتی باتری cmos را در میارم سیستم بدون هیچ مشکلی روشن میشه و کار میکنه با خودم گفتیم باتری cmos را دربیارم بعد تخلیه کنم شاید درست شه ولی تا الان خیلی این کار را انجام دادم ولی هیچ فایده ای نداره بازهم وقتی باتری را میزارم سرجاش سیستم روشن نمیشه(میخواد روشن شه که خود به خود خاموش میشه و همین اتفاق تکرار میشه بدون اینکه من به چیزی دست بزنم)ولی وقتی باتری را درمیارم کامپیوتر روشن میشه. حتی یه باتری دیگه را تست کردم باز هم جواب نداد از دوستان عزیزر خواهش میکنم راه حل های خودشون را ارائه بدن ممنون از همتون.
×
×
  • اضافه کردن...