رفتن به مطلب

peno

کاربر سایت
  • پست

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Tehran

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    i5 4690
  • مادربورد
    Asus Maximus VII Hero
  • رم
    G.skill TridentX 8GB 4GBx2 2400Mhz DDR3
  • کارت گرافیک
    Gigabyte GTX970 G1
  • منبع تغذیه
    EVGA 850 G2
  • کیس
    Green Viper x3
  • خنک کننده
    Green Glacer 240

آخرین بازدید کنندگان نمایه

953 بازدید کننده نمایه

دستاورد های peno

3

اعتبار در سایت

  1. peno

    فروش i5 4690

    خارج از تاپیک معامله شد ختم تاپیک.
  2. peno

    فروش i5 4690

    با سلام و درود خدمت عزیزان یک فروند cpu i5 4690 با باکس و فن و متعلقات دارم برای فروش. cpu در بهترین شرایط ممکن هم از نظر فیزیکی و هم کارایی قرار داره ، حدود 1.5 - 2 سالی روی سیستم خودم بوده و از اول با واتر کولر کارکرده و اوور هم نشده. قیمت با توجه به لینک زیر1.500م گذاشتم. لینک i5 4590 که یک مدل پایین تر هست نکته : قیمت cpu های نسل 4 که چه توی سایت ها و یا مغازه ها مشاهده میکنید برای (Tray) یا همون کارکرده میباشد و نو این نسل موجود نیست. قصد تعویض ندارم و فقط فروش هست. اگر پیشنهاد یا سوالی بود پخ کنید بررسی میشه.
  3. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    رم ها طی یک معامله راحت و بی حاشیه تقدیم آقا احسان شد مبارکشون باشه
  4. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    تایید میشه.خواهش میکنم آقا احسان قابل شمارو نداره.
  5. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    تقدیم شما میشه
  6. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    بله
  7. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    خیر هنوز موجوده
  8. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    رم هنوز موجوده کاربر قبلی جواب پیام هارو ندادن
  9. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    درحال هماهنگی با کاربر Masou:D
  10. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    اگر تا فردا شب ساعت 9 پیشنهاد بالاتری نبود تقدیم شما میشه دوست عزیز
  11. peno

    مزایده رم نایاب G Skill Trident X

    باسلام و عرض ادب G skill Trident X (2*4g) 2400 ddr3 cl 10 مدت مزایده تا فردا شب ساعت 9 قیمت پایه 550 فوری 600 گام 10 برای هر دو ماژول نیازی به تعریف نیست دوستان اهل دل میدونن که این رم با این فرکانس و تایمینگ در ddr3 نایابه. رمها گارانتی داشتن ولی از مدت زمانش گذشته و بدونه گارانتی حساب میشه ،به خریدار محترم مهلت تست داده میشه.
  12. این روش برای موس های جدید کار نمیکنه چون نرم افزار bloody 5 موس های جدید رو شناسایی نمیکنه
  13. متن زیر کپی شده از سایت نمایندگیش ?يك سوال رايج? ⬅️مزایای استفاده از هسته های سوم و چهارم در موس ها و کیبوردهای بلادی چیست؟ ☑️پاسخ: با خريد كد و فعال سازی نرم افزار Bloody 6 هسته های سوم و چهارم آن را فعال می کنید. چهار Core وجود که در اصل نرم افزاری هستند: 1️⃣و2️⃣هسته هاي اول و دوم براي حالت عادی موس هستند. 3️⃣هسته سوم براي بازی های تفنگی یا شوتر اول شخص یا سوم شخص می باشد که شامل سه قابلیت می شود كه در ادامه توضيح خواهيم داد. 4️⃣هسته چهارم هم برای بازی های سبک استراتژیک و MMO کارایی دارد. ?با خریدن كد و فعال سازي نرم افزار ، قابلیت هاي اسنایپر ، هدشات و ماکرو فعال می شود: ⬅️اسنایپر: شامل 6 تنظیمات هست که دوم و سوم برای بازیکنان حرفه ای خیلی کارآمد هستند. با فشردن این دکمه اسلحه وارد حالت زوم شده و CPI موس را نيز میتوانید کم کنید تا سرعت حرکت موس کم شده و با این کار مثل اینکه قابلیت حبس نفس در سینه و تمرکز را فعال کرده اید. در اسنایپر 5 و 6 میتوانید تعویض سریع سلاح و زوم و تیراندازی را تنظیم کنید. ⬅️هدشات: با اين قابلیت میتوانيد با آزمون و خطا ریکویل سلاح یا پرش سلاح را کم و حتی از بین ببرید. ⬅️ماکرو: با اين قابليت هم میتوانید مجموعه ای از دستورات را با فشردن تنها یک دکمه انجام بدهید. به عنوان مثال اسلحه ای غیر اتوماتیک دارید ؛ می توانید با تنظیمات ماکرو و فشردن یک دکمه سی تیر با فاصله زمان 30 میلی ثانیه شليك كنيد. در این حالت فقط کافیست موس را روی هدف نگه دارید و سلاح کار خودش را خواهد کرد. ماکرو قابلیت هایی فراتر از نمونه بالا دارد که با کمی تمرین متوجه جذابيت هاي آن خواهيد شد.
  14. در عکس دوم نوشته زرد رنگ pro version نوشته به این معنیه که نرم افزار و موس شما به صورت کامل فعال هست و نیازی به انجام کاری ندارید.
  15. شما تا 1000 کلیک میتونید از هسته 3 و 4 استفاده کنید برای تست و بعد از اون غیر فعال میشن و فقط میتونید با هسته های 1 و 2 کار کنید. bloody 5 برای موس های قدیمی تر هستن و موس های جدید رو شناسایی نمیکنه.
×
×
  • اضافه کردن...