رفتن به مطلب

Masoud snake

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

6 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1501 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Masoud snake

0

اعتبار در سایت

  1. کیس فروخته شد. سپاس از سایت لیون. ختم تایپیک.
  2. دوستانی که تمایل به خرید دارن فقط پیام خصوصی بفرستن. کارشناسی قیمت و کیفیت و .... از این به بعد ممنوع.وگرنه گزارش داده میشه. خوبه بالاتر نوشتم دیگه نظر ندید.
  3. نظر دوستمون کاملا قابل احترامه ولی خب کسی که این کیس رو میخره قطعا بقیه قطعاتشم حرفه ای هستن و نمیشه در کنار حرفه ای بودن زیبایی رو در نظر نگرفت !! هر چند که این کیس واقعا تمام مزیتهای خوبو یک جا داره.بدون اغراق واقعا جزو 5 تا کیس زیبا و حرفه ای هست. من خودم برند قبلی مورد استفادم ترمالتیک بود و وقتی دوستان اورکلاکر توی سایت همسایه از زیبایی و کارایی و حرفه ای بودن و جنس و ... صحبت میکردن و نظر میدادن ؛ این کیس رو پیشنهاد میدادن من خودم میگفتم این کیس چیه که انقد ازش تعریف میکنن و وقتی این کیس رو از نزدیک دیدم و قابل لمس بود برام اون موقع به حرف دوستان رسیدم !!! واقعا تا زمانی که این کیس از نزدیک ندیدین و حتی لمسش نکردین نمیتونین به قیمتش و خیلی از موارد دیگش خرده بگیرین. دوستان من خودم نقد و بررسی این کیس نوشتم توی سایت اورکلاکینگ هیرو . باز هم نظر دوستان کاملا قابل احترامه از دوستان خاهش دارم دیگه مقوله نقد و بررسی اینا رو بذارن کنار و اگر قصد خرید دارن پیشنهاد بدن. سپاس.
  4. سلام . ممنون از نظر درست شما.متاسفانه نمیدونم چرا یک سری از افراد تو حرفاشون سبک سنگینی نمیکنن و میخان یک حرفی زده باشن که دیده بشن.
  5. سلام به شما دوست عزیز. ممنون از شما بخاطر معرفی کردن چهره حقیقی همچین افرادی که باعث میشه بقیه هم امثال این افراد رو بشناسن.
  6. تایید میشه فروخته شد به دوست خوبم amirarsalan76.انشالله فردا ارسال میشه ختم تایپیک.
  7. شما تا حالا این کیس رو از نزدیک دیدی که داری در مورد این کیس اضهار نظر میکنی؟؟؟؟؟ شما گرین یا هر برند دیگه ای دوست داری برو بخر ولی وقتی نمیتونی دید حرفه ای داشته باشی پس نظر حرفه ای هم نمیتونی بدی وقتی تفاوت این کیس رو فقط توی قیمت میبینی اونم مقایسش با برند گرین خیلی خنده داره پس قطعا تفاوت کیفیت متریال هم نمیتونی تشخیص بدی .شما گرین دوس داری برو بخر ولی در مورد این رده کیس خاهشن نظر ندید.
  8. سلام تشکر میکنم از دوست خوبم بخاطر توضیحات خوب و دقیقش.
  9. سلام دوستان واتر کولر رو به قیمت پایه 500 هزار تومن میفروشم گام افزایش 20 هزار تومان
  10. سلام دوستان کیس رو به قیمت پایه 2 میلیون میفروشم گام افزایش 100 هزار تومان
×
×
  • اضافه کردن...