رفتن به مطلب

Blueman6

کاربر ویژه
  • تعداد ارسال ها

    565
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5
  • بازخورد

    100%

Blueman6 آخرین باز در روز فروردین 12 برنده شده

Blueman6 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

10 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3539 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Blueman6

453

اعتبار در سایت

  1. - نه آخه بازم به فکر کابل از نوع دیگه بودید، محدودیت HDMI برای دقت 1080 بالای 100 فریم هست بسته به نسخه اون. فرض بگیرید که کابل از نوع دیگه گرفتید و 200 فریم هم گرفتید، فکر می کنید روی اون مانیتور چیزی حس می کنید؟ فرقی به حالتون میکنه؟ قطعا نه. - در مورد اون مانیتور هم شناختی ندارم. - مشکل فریم شما برمیگرده به تنظیمات سیستمتون که اگه حلش هم بکنید، همچنان هیچ فرقی به حال شما نخواهد کرد. مانیتورتون نهایت 60 فریم رو نشون میده.
  2. شما با این مدل کابل هم تغییری براتون بوجود نمیاد. برید به سمت مانیتور حداقل ۲k و فرکانس بالا اگه میخواید از خروجی گرافیک تون بهتر استفاده کنید و لذت ببرید. مدل مانیتورتون چیه؟ اصطلاحا چند هرتز هست؟
  3. عزیزان تا به حال روی سیستم نرفته و تاریخ گارانتیش بروزه بیش از 150/000 تومان زیر قیمت ارزون قیمت آکبند بازار
  4. سلام با چه تنظیماتی بازی می کنید؟ احتمال خیلی زیاد مربوط به محدود شدن فریم ریت هست با درایور، یا مصرف محدود شده با افتربرنر که باهاش فریم رو مانیتور می کنید. به مانیتور ارتباطی نداره، مانیتور فقط در حد خودش نمایش میده مثلا ۶۰ فریم در حالی که فریم ریت خیلی بالاتر از محدودیت های مانیتور میتونه باشه. به کابل hdmi میتونه ارتباط داشته باشه ولی نه با مانیتوری که در حال استفاده هستید.( نه برای ۶۰ تا ۸۰ فریم در full hd ) اینم اضافه کنم، شما ۲۰۰ فریم هم بگیرید ولی مانیتور ۶۰ فریم باشه، فرقی به حال شما نمیکنه، یا یک کارت ارزون تر بگیرید یا مانیتورتون رو در حد کارتتون ارتقا بدید.
  5. به نام خدا و سلام خدمت کاربران محترم یک عدد لپتاپ Lenovo X1 CARBON GEN 3 با مشخصات زیر بفروش میرسه : - I7 5600U - 8G RAM upgradable to 16G - Intel HD 5500 - backlit keyborad - fingerprint and webcam - سایر مشخصات لازم به توضیح هست که بدون حافظه ذخیره سازی فروخته میشه ولی در صورت لزوم و به درخواست خریدار امکان نصب حافظه با هر حجمی وجود داره. (فقط از نوع M2) وضعیت سلامت باتری 83 درصد هست که بسیار مطلوبه. از نظر متعلقات فقط آداپتور اصلی خودش همراهش هست. قیمت : 8/600/000 تومان قابل تعویض با مدل بالاتر در همین رده ( یعنی فوق سبک ) و پرداخت مبلغ سر --------------------------------------------------------------------------------------------- - فروش بصورت حضوری در کرج و تهران و بقیه نقاط بصورت اول واریز سپس ارسال - هزینه ارسال 85/000 با پست ( با خریدار ) - مسئولیت ارسال با بنده - ترجیح به معامله بصورت حضوری - مهلت تست 24 ساعت از زمان تحویل
  6. اگه رو دور 100 درصد هم از ابتدای خرید کار میکرد، بازم نباید تا الان خراب میشد. در واقع اگر فن خراب بشه صرفا بدلیل استفاده زیاد نیست. از این مسائل پیش میاد و فلسفه خدمات پس از فروش و گارانتی برای جبران این دست مسائل هست. کسی نمیتونه بصورت قطعی و 100 در 100 کارکرد صحیح تمام اجزا رو تضمین کنه.
  7. واقعا QC از این بالاتر که پردازنده ها در معمولی ترین استفاده دچا انحنا و خمیدگی میشن!!! من نگران اونایی هستم که میخوان دسته دو هاشو بعد چند سال بخرن و استفاده کنن. من همیشه میگم تعصب در جای خودش خوبه ولی اگه انقد زیاد بشه که باعث بشه نتونیم واقعیت رو ببینیم، دیگه زننده میشه. حتی عشق کردن با برند مورد علاقه هم چیز بدی نیس ولی اگه باعث بشه چشم و گوش رو بروی حقیقت ببندیم، باعث متضرر شدن خود شخص میشه.
  8. اجازه بدید این مثالو برای این مورد قبول نکنم واقعا مع الفارغه - این خیلی پیچیده تره ولی بازم معتقدم اگه اینطوریه نباید دست رو دست گذاشت. پردازنده های AMD مال چه کشوریه؟ نمیشه این مورد رو به تحریم ربط داد - ضمن اینکه ما تقریبا از هر جایی مورد تحریمیم ولی دیگه از این خبرا نیست، من فکر میکنم فروش، بدون دردسر های خدمات خیلی بیشتر به وارد کننده مزه داده و میده. واقعا برای وارد کننده حداقل تو این مورد دردسری نداره، مگه چند درصد از پرادزنده ها دچار مشکل میشن؟؟ خرابیش از هر نوع قطعه دیگه خیلی کمتره. سرمایه عظیمی هم داره کمتر دچار مشکلات ورود و خروجه چون کارش همینه و ... خیلی امتیازهای دیگه ای داره. - خیلی جاها ممکنه حرف زور به ما تحمیل بشه ولی این دیگه اوج زور و بی منطقیه که بپذیریم کالای آکبند رو بدون در نظر گرفتن حداقل حقوق خریدار. - خدمات فروش و پس از فروش با خدمات گارانتی و فنی فرق میکنه، کالا رو من سالم تحویل بگیرم، با بقیه ریسک ها ممکنه بسازم ولی با اینکه آیا کالا خراب باشه یا نه، این دیگه نمیشه و دیگه اسمشو چیزی مثل قمار میشه گذاشت. در واقع با سرمایه خودم دارم قمار میکنم. - یکی از دلایلی که باعث میشه خریدار به سمت کالای بدون گارانتی بره، همین خدمات دست و پا شکسته خدمات گارانتی هست. یعنی اونجا هم کم میذارن و اگه شرایطش بوجود بیاد حتی پا رو از این هم ممکنه فراتر بذارن ... چون به فرض مثال منم باشم و ببینم آره کسی به کسی نیست و صدا از کسی در نمیاد، به طور کامل سلب مسئولیت می کنم و سودمو بیشتر کنم. بله منم مثل شما کالای بدون گارانتی میخرم و خریدم و به هزینه فایده و ریسک هاش توجه میکنم ولی اگر جایی اینو لحاظ بکنه که آکبند داری میبری و هرچی بود پای خودت، قبول نمیکنم و صرف نظر میکنم. یادمه 15 20 سال پیش از این موارد خیلی بیشتر بود یعنی جنس رو آکبند بفروشن و دیگه همه چیزش با خریدار. واسه این نیم خط خیلی حرف وجود داره. چیزی که از دنیای امروز و نظام حاکم بر اون می فهیم اینه که زور و قدرت داره حرف اول رو میزنه و اونه که تبدیل به قانون (شرایط) میشه و چیزی به عدالت و حقوق ارزش چندانی ندارن و سهم ناچیزی در تعیین قانون (شرایط) ایفا میکنن. نمیشه کوتاه اومد، از قدیم تا امروز انقد دو طرف دعوا تو سر هم زدن تا به یک حد وسطی برسن اون بشه قانون و جایی که یک طرف زورش بیشتره، باز هر چی بدست بیاره میشه قانون (شرایط). این مورد ( یعنی عدم مسئولیت فروشنده و تامین کننده نسبت به کالایی که میفروشه ) چیزی نیست که حل کردنش اونقد سخت باشه و بیشتر از ندونستن خریدار هست که سو استفاده میشه. چندین و چند بار خرید داشتم ولی منم واقعا نمیدونستم پردازنده اینتل بصورت باکس این طوری فروخته میشه که اگه میدونستم یا همون اول با فروشنده شرط میکردم یا نمیخریدم.
  9. این فن ها از نظر ظاهری با سری های قبل شبیه هستن ولی خیلی فرق میکنن چه از نظر نویز و صدا و چه از نظر طول عمر و خیلی باکیفیت تر شدن. من جایی ندیدم این فن های جدید رو بفروشن. شما نهایتا میتونید یک ست فن سه تایی از همونایی که عکسشو گذاشتید رو تهیه کنید و جایگزین کنید (تکی نمیشه - ضمن اینکه احتمالا نویز بالاتری هم دارند ولی از نظر خنک کنندگی خیلی فرقی ندارن) از نظر سازگاری هم مشکلی نیست.
  10. زنگ زدن با حرف زدن بصورت مستقیم و رودررو قابل مقایسه نیست، احتمالا بازم هیچ فرقی نمیکنه ولی انجامش بدید بهتره.
  11. بازم صحبت کنید چیزی از شما بازم کم نمیشه و از دری وارد بشید که تا حالا نشدید. بگید حداقل میتونن همکاری کنن که مشکل متوجه تامین کننده بشه و ...
  12. دیدن و بودن تو این مناطق حالمو از دیدن هر چیز دیگه ای بهتر میکنه. و اگه میشد بدون هیچگونه دغدغه ای تو این فضا موند، قطعا همونجا تا آخر عمر زندگی میکردم.
  13. از اونجایی که خیلی با فاصله از زمان خرید شکایت کردید، درصد موفقیت رو کم میکنه، ضمن اینکه شما باید بتونید ثابت کنید که پردازنده شما پیشفرض خراب بوده چون فروشنده میتونه به هر دلیل بی ربط و غیر منطقی متوسل بشه. پیشنهاد می کنم شما برید بازم با فروشنده صحبت کنید و سعی کنید به این شکل قانعشون کنید که این مورد استثنایی بوده و خود تامین کننده خسارت وارد شده رو قبول کنه. اون فروشگاه هم طی شناختی که قبلا ازشون بدست اوردم معمولا انضباط کاری دارن و میشه منطقی باهاشون صحبت کرد. مرحله آخر خدای نکرده نشد بازم باید یکیو پیدا کنید یا خودتون برید نمایندگی فروش اینتل هر جا شد و همونجا بازم به هر شکلی شده تعویض کنید که تو بدترین حالت بازم ارزششو داره. -------------------------------------------------------------------------- بزرگواران چندین روز پیش کل تاپیک رو دنبال کرده بودم و دنبال فرصتی بودم که چنتا مطلب عنوان کنم : - ببینید این قانون که پردازنده اینتل بصورت باکس اگه پیشفرض خراب هم باشه بازم مشکل خریدار هست و ربطی به فروشنده نداره کاملا من در آوردی و غیر منطقی هست و یک طرفه هست. شما الان کارت گرافیک بصورت پلمپ از بی در و پیکر ترین نقطه عالم بگیرید، حداقل بصورت شفاهی مهلت تست میگیرید و به طور کلی برای همه اجناس همین طوریه و وقتی غیر از این مشاهده میشه، چیزی جز فرار از مسئولیت از سمت فروشنده و وارد کننده و ... نیست. یک نفر هم مثال خوبی زد که مگه قمار هست که ممکن باشه سرمایه خریدار بسوزه!!! حتی 1 درصد!!!! حالا این فروشنده میخواد دیجیکالا ، لیون کامپیوتر و ... باشه. - فرض کنید بر طبق همین قانونِ من در آوردی، خریدار قطعات یک کیس کامل رو سفارش بده و از فروشنده بخواد بعد اسمبل براش بفرسته، از قضا فروشنده موقع اسمبل متوجه میشه پردازنده پیش فرض خراب بوده، تحت این شرایط فروشنده باید به خریدار اعلام کنه که پردازنده ای که خریدید، با عرض پوزش!!! خراب بوده و یکی دیگه سفارش بدید!!! واقعا مضحک میشه. - حتی اگه به فرض محال این قانون مورد حمایت اتحادیه هم می بود بازم اشتباهه و جامعه خریدار نباید زیر بارش بره و تو این شرایط اصلا نخره یا بگه تست کن همین الان و تحویل بده. - اینم اضافه کنم که تو این جور شرایط مسئولیت اصلی با تامین کننده هست و فروشنده خرد هم نباید مسئولیتی گردنِش بیوفته، در واقع فروشنده و تامین کننده باید از قبل این مورد رو با هم حل و فصل کرده باشن حتی با اینکه از جمله موارد نادر باشه. - اغلب ماها احتمالا میدونیم زنجیره تامین محصولات و قطعات وارداتی دست هر کسی نیست (سرپوشیده گفتم) و اگه نخواد مسئولیت موارد اینچنینی رو هم متحمل بشه واقعا نوبره!!! - همون افراد تامین کننده همون طور که میتونن جنس شرکت تحریم کننده رو تامین کنند، قطعا میتونن از خدمات گارانتی اون شرکت هم استفاده کنن حالا بصورت واسطه و ... که خودشون استادن و دلیلی برای فرار از مسئولیت نیست.
  14. سلام نه متاسفانه
×
×
  • اضافه کردن...