رفتن به مطلب

DPSYS

کاربر سایت
  • پست

    985
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    10
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط DPSYS

  1. درود بر شما دوست عزیز من این لپ تاپ رو به شما پیشنهاد میدم که قیمت مناسبی داره و کانفیگ خودش Ram 4Gb DDR4هست ولی قابلیت ارتقاء رم و نصب SSD رو داره که با مقداری هزینه میشه اونو ارتقاء خوبی داد. فقط دو نکته رو باید در نظر داشته باشید ، یکی اینکه 14 اینچ FHD - IPS هست و دیگری اینکه گرافیکش Intel UHD Graphics هست که برای کسی که دنبال لپ تاپ با کانفیگ متوسط با قیمت مناسب و البته آکبند هست میتونه راضی کننده باشه! ( مدل های دارای گرافیک جداگانه مسلما هزینه بسیار بالاتری دارند اون هم برند ASUS ؟! ) توصیه میکنم که خودتون دقیق بررسی بفرمایید و بعد تصمیم بگیرید : در مورد مدل هایی که دوستان با گرافیک های AMD پیشنهاد دادن هم خدمتتون عرض کنم با توجه به تجربه ای که از کار با نرم افزار هایی که فرمودید دارم ، این نرم افزار ها معمولا با سری گرافیک های شرکت NVIDIA مچ میشن و سعی کنید این موضوع رو هم تحقیق کنید و در نظر بگیرید. موفق باشید.
  2. درود بر دوستان باید میزدی آشغالی دیگر از جی پلاس؟! سال گذشته همین موقع ها بود که متاسفانه به دلیل عدم وجود یه برند معتبر و درست حسابی توی بازار مجبور شدیم مثلا بین و بد و بدتر یکی رو انتخاب کنیم و متأسفانه برای دو تا از فامیل دو تا تلویزیون 50 اینچ جی پلاس مضخرف آشغال خریداری کردیم که در مدت کمتر از یک ماه ابتدا یکی و بعد از اون هم اون یکی به فنا رفتن و اولی که کلا به فنای کامل رفت و بلا استفاده شد و پس از چند ماه معطلی و هزاران بار تماس و پاس دادن های مرسوم متاسفانه مبلغ خرید تلویزیون رو با ضرر و یک میلیون زیر قیمتی که چند ماه پیش خرید کرده بودیم پرداخت کردن و اون تلویزیون یکی هم همچنان که در حال نگارش این پست هستم ، منتظر ارائه آپدیت برنامه از سوی شرکت به جهت رفع مشکلش هست و خلاصه بگم با این برند آشغال اعتبار و دانشمون زیر سوال رفت البته جای شکرش اینجاست که من تاکید صد در صدی روی این برند نداشتم و حتی به خریدارها گفتم که ممکنه تو زرد از آب در بیاد و با تصمیم خودشون خرید کنند که متأسفانه تو زرد هم از آب در اومد اونم نه یکی بلکه دو تاش! به نظر من بهتره که تولید کننده ( یا بهتر بگم مونتاژ کننده جنس آشغال چینی درجه چندم ) داخلی در کارخونه اش رو گل بگیره و کارکنانش هم بیکار بشن تا اینکه اجناس آشغالش رو به میلیون ها نفر آدم بندازه و اونا رو متضرر کنه و در نهایت خدای کارکنانش بزرگه و به هر حال یه جایی مشغول به کار میشن ولی در عوض مردمی که پولشون رو با بدبختی جمع میکنن تا یه وسیله بگیرن ، دیگه با خرید این محصولات بیچاره نمیشن؟! تنها راه هم نه به خرید محصولات داخلی هست! یه دوستی تو پست های گذشته نوشته بود که چین مثل ایران بود ملتش حمایت کردن تا به اینجا رسید و... و ما ایرانی ها هم باید اونطوری باشیم و... ، بابا اونا اگه آشغال میسازن اون به مردم بیگانه میندازن نه خودی ولی اینجا بر عکسه میگردن ببینن کدوم محصول خوب در اومده ، اونو میدن کشورهای دوست و برادر و آشغالش رو میندازن به خودی ، این ها خون آشامن ، خون ملت رو میمکن ، به خدا حیفه یه هزار تومنیه بی ارزشه که آدم بخواد خرج این محصولات آشغال و بدرد نخور بکنه... .
  3. درود بر همه دوستان استارتر محترم برای شما پ.خ ارسال شد...
  4. درود صحبت های شما متین و منظور حرفم مستقیما با این تاپیک نیست و کلی میگم ، همین قوانین ناقص و بعضا دل بخواهی باعث شده که به افراد مجرم میدون داده بشه و روز به روز وضعیت بدتر و افتضاح تر بشه و در واقع تو جامعه الآن اینجوری جا افتاده که هرکی هر کاری کرد بکنه و مشکلی نیست و تازه اگه اسمش رو هم جایی ببرن اتهام محسوب میشه و مقصر اونیه که ضرر کرده نه اونی که خلاف کرده؟ مثل اون قضیه جوجه ها بود که به جای اینکه برن مقصر اصلی رو بگیرن و بازخواست کنن ، رفتن اونی که فیلم گرفته بود رو گرفتن و محاکمه کردن؟! اینجا فقط خوش به حال دزداست و بس؟! بهتر است که بگذریم...
  5. درود گیرنده دیجیتال X.vision خوبه و برای پخش فیلم بدک نیست . برای پخش فیلم شما میری توی پوشه و روی فیلمی که میخوای میری و بعد به صورت کوچیک در پوشه بالا و چپ صفحه شروع به نمایش میکنه و بعد اوکی میکنی و میزنی برای نمایش تمام صفحه و اون گزینه ادامه پخش رو هم داره! این تجربه مربوط به سری اول گیرنده های ایکس ویژن هست و الآن نمیدونم به چه صورته ، همون طوریه یا تغییر کرده؟!
  6. درود همونطور که دوستان فرمودند مضنون شماره یک همون پاور هست که به احتمال زیاد زیر بار و در حال کارکرد مداوم کم میاره که این موضوع رو میتونید با سوال از آقای شعبانی @m.shabaniکه در انجمن حضور دارند پیگیری و بررسی بفرمایید ، ایشون بهتر میتونن شما رو راهنمایی کنند و در مورد هارد هم با نرم افزارهای تست میتونید از میزان سلامت هاردتون مطلع بشید.
  7. درود بعضا طبق تجربه مشاهده شده که فعال کردن XMP باعث بروز Blue Page شده که دلیل اون عدم توانایی مادربرد در ساپورت فرکانس بالاتر رم و یا مچ نشدن با اون فرکانس بوده در حالی که مادربرد قادر به ساپورت رم بوده ولی برای مثال با اون مدل رم مچ نمیشده به همین خاطر بهتره که قبل از خرید رم و مادربرد اول در سایت سازنده مادربرد در قسمت Memory Support این موارد رو بررسی بفرمایید و بعد اقدام به خرید کنید.
  8. درود بر همه دوستان یاد یه معامله ای که با یکی از اعضای فروم داشتم افتادم فروردین سال 1395 با طرف معامله کردم و اون به جای کالای آکبند کالای غیر آکبند رو فرستاد و من که متوجه شدم و باهاش صحبت کردم اون موقع قرار شد حدود 50-60 تومن از مبلغ رو بهم برگردونه و خلاصه رفت و غیب شد تا یه چند ماه بعد و دوباره اومد و دوباره پیام بازی و تماس تلفنی و خلاصه تا جایی که تا پارسال طول کشید و تعداد پیام هامون هم از 100 تا گذشت و منم حقیقتا دیگه بیخیال شدم ولی میخواستم ببینم طرف سر حرفی که زده بود هست یا نه و خلاصه پارسال بهم پیام داد و بعدش زنگ زد و گفت که شماره حساب بده تا پول رو واریز کنم؟؟؟!!! گفتم مرد حساب ارزش 50-60 تومن بهار 95 رو با آخرای 99 یکی میدونی واقعا؟!!! و طرف اینو که شنید وجدانش خیلی ناراحت شد و برام 100 تومن واریز کرد؟!!!!! 🤣🤣 هرچند خیلی مسخره اس که یه معامله این مدت طول بکشه و این داستانا ولی همین که بعد از چند سال قرضش رو پرداخت و رو حرفش بود خیلی معرکه و در عین حال غیر قابل تصور بود!!!!! امیدوارم که مشکل استارتر با طرفش حل بشه ولی خب لیون دیگه اون لیونی که بود نیست و صد حیف...!
  9. DPSYS

    اینترنت استارلینک

    درود بر همه دوستان خبر داغ و جدید!!! . . . . . در حالی که استارلینک پروژه اینترنت خود را با قدرت پیش می برد و همزمان شرکت اپل نیز قابلیت اتصال به اینترنت استارلینک را در آیفون 13 گنجانده است ، کشور ما نیز همچنان با سرعت در حال پس رفت در این حوزه بوده و مسئولین کشور هم با زحمات زیاد و تلاش شبانه روزی به فکر پیدا کردن بهانه ای برای از بین بردن تنها راه های باقی مانده برای پیش رفت و همچنین سرگرمی مردم کشورشان هستند و در کنار آن نیز اپراتور ها هم روزی با یک ترفند به فکر خالی کردن بیش از پیش جیب ملت و ضایع کردن حقوق آنها می باشند. البته این اولش خبر جدید و بقیه اش متاسفانه واقعیت محض است همین! شاد باشید...
  10. موجود هست...
  11. درود بر شما اگر سرور بستید و هارد خواستید این مدل موجود هست : https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/105673-فروش-هارد-2-ترابایت/
  12. اینا به عاقبت داستان فکر نکرده اند... ملت بیکار ، ملت تشنه ، ملت گرسنه ، ملت بی برق ، ملتی که آخرین دلخوشی ها و سرگرمی هاشون هم ازشون گرفته شده و ملتی که دیگه به آخر خط رسیدن به نظرتون آخر از کجا سر در میارن؟ تقریبا 100% افرادی که از اینترنت استفاده میکنن به خاطر منابع جهانی اون هست و در یک جمله اگه بخوایم بگیم واقعا در داخل کشور منابع مفیدی به آن صورت جهت استفاده وجود نداره و اکثر مطالب و دیتاهای موجود کپی های نصفه نیمه از همدیگه هست که اون هم در ابتدا از منابع خارجی به صورت ناقص گرفته شده؟! مثلا ما میخوایم از چیه منابع داخلی استفاده کنیم ، سایت های داخلی که اینا ازشون حمایت میکنن کارشون اینه که برن منابع رایگان خارجی رو بگیرن بیارن و اینجا به ملت پولی بفروشن و بگن تولید داخلی ، ای گند بزنه به این تولیدات و محتوای داخلیشون. من نمیدونم این چه زور بیخودیه که یه سری میزنن تا ما همه چیزمون بشه داخلی؟ بابا این ملت با داخلی بودن خودشون هم مشکل دارن و روزی هزار بار همه میگن کاش یه جایی دیگه غیر از اینجا به دنیا میومدن ، بابا هممون رو بیرون کنید و همش بمونه برای خودتون ما هم چیزی نمیخوایم ، فقط ولمون کنید بریم پی زندگیمون ، به خدا ملت خسته ان دیگه از این همه درد و رنج و گرفتاری ، دیگه نمیکشه و ممکنه یه دفعه ای منفجر بشه ها ، از ما گفتن بود...
  13. DPSYS

    رفرش ریت تلویزیون جی پلاس

    درود بر شما بنده خیلی وقته قصد دارم یه تاپیک مفصل برای این برند آشغال و بنداز بزنم ولی خب فرصت نمیشه؟! سال گذشته برای دو تا از فامیل ها به ناچار و به دلیل نبود برند های سامسونگ و الجی و یا موجود بودن بدون گارانتی ، مجبور شدیم از این برند مضخرف دو تا تلویزیون خرید کنیم که البته دو تا رو یک مدل و به فاصله یک ماه از همدیگه خریدیم و اول گفتیم بزاریم ببینیم چطوریاس بعد دومی رو بگیریم که متاسفانه تا قبل خرید دومی موردی نبود دومی رو که گرفتیم خیلی سریع جفتشون خراب شدن ، شدیدا هنگ می کردن و این داستانا که خلاصه الان فرصت نیست کل ماجراهایی که با این شرکت آشغال ساز داشتیم و هنوز داریم و تموم نشده رو براتون بگم و حتما تاپیک مفصلش رو براتون میزنم... در کل این رو بگم که این آشغال سازهای مطرح زیر بار آشغال هایی که خودشون میسازن هم نمیرن و توصیه اکید و شدید می کنم که به هیچ عنوان سمت این برند نرید و زیاد هم به بازخورد های توی سایت ها مخصوصا دیجی بنداز توجه نکنید چون از هر 1000 نفر که اونجا نظر میدن ، 10 نفر که از لحاظ تکنیکال از قطعات و وسایل الکترونیکی سر در بیارن وجود نداره و خیلی هاشون هم فیک هستن و در کل آنچنان بدرد راهنمایی و هدایت برای خرید درست نمیخورن؟! شما اگه شده برید سامسونگ و ال جی و ... بدون گارانتی بگیرید ولی گول گارانتی و این شر و ورهای این شرکت های مافیایی داخلی رو نخوردید که اینا فقط برای خالی کردن جیب ملت کیسه دوختن!
  14. درود بر دوستان یه راهنمایی : طبق تجربه اگه تو این حالت بوت رو از UEFI به حالت Legacy تغییر بدید امکان بروز Blue Page هست ، پس اگه بعد از انجام این کار سیستم Blue Page داد تنظیمات رو به حالت اول برگردونید.
  15. درود بر همه دوستان دوست عزیز گرچه منم با نظر دوستان موافقم که خودت اسمبل کنی یه حس و حال خاصی داره ولی برای شما که اصلا تجربش رو ندارید توصیه میشه که بدید براتون اسمبل کنند و در صورت امکان خودتون هم موقع اسمبل حضور داشته باشید و فکر کنم این مورد رو اگه از بچه های لیون کامپیوتر درخواست کنید باهاتون همکاری کنند ، اینجوری هم خودتون بالای سر قطعاتتون هستید و خیالتون راحته و هم میتونید یاد بگیرید و برای دفعات بعد تجربه کسب کنید و اگه قبول نکردند میتونید درخواست بدید که هزینه ای هم بابت حضور و یادگیری بپردازید که در اینصورت دفعات بعدی دیگه نیازی به پرداخت هزینه اسمبل ندارید! بنده شخصا موقعی تصمیم به سرویس و دی اسمبل و اسمبل سیستم می گیرم ، یه جمعه رو از صبح تا شب براش وقت میزارم چون هم کلا برام کار لذت بخشیه و هم خیلی روی این قضیه حساس هستم ، باور کنید اگه یه فیلم بگیرم فکر می کنید مثل باستان شناس ها در حال اکتشاف و استخراج اشیای تاریخی هستم و البته این کار رو هم اگر برای کسی انجام بدم باز هم با همون حساسیت انجام میدم.
  16. درود بر دوستان عنوان تاپیک که یه جورایی چپکیه و گنگه و بهتره اصلاح بشه! جهت شفاف شدن بیشتر این نکته رو میگم : منظور دوستمون همون Voice-LTE هست که برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به لینک زیر مراجعه فرمایید. https://mci.ir/volte
  17. درود بر دوستان چند عکس واضح تر با دید بیشتر از کیس بذارید که سیستم تهویه هم توش مشخص باشه تا بشه بهتر بررسی کرد چون احتمالا سیستم تهویه کیستون ایراد داره که یکیش به قول دوستان همون فن زیر گرافیک هست که میتونه بر عکس اون چیزی که انتظار دارید عمل کنه؟! مدل کیس و مادربرد رو هم بفرمایید.
  18. درود بر همه دوستان دوست گرامی استارتر محترم ، از اونجایی که تجربه انجام چنین کارهایی رو دارم خدمتتون عرض کنم که همین اول کار حساب کتابتون اشتباه هست و بدونید تمام چیزهایی که روی کاغذ می نویسید و حساب و کتاب می کنید در عمل متفاوت تر خواهد بود و اگه اینجوری بخواید جلو برید ممکنه زود به مشکل بخورید و بیخیال انجام کار بشید ، پس سعی کنید سنجیده عمل کنید تا به مشکل نخورید و اگر برخوردید بتونید راحت تر حلش کنید؟! بی احترامی نباشه ولی فکر کنم شما تو این زمینه تخصص بالایی ندارید چون که محصول شما باید Addressable باشه و شما باید برای ساخت محصولتون از ال ای دی های سری WS2812 or WS2813 استفاده کنید که ساخت نوارش برای شما هزینه های جانبی به همراه داره و همچنین اگه بخواید نوار آماده اون رو تهیه کنید برای تراکم بالاش هر مترش چیزی حدود 500 هزار تومان براتون هزینه داره و البته فکر RGB رو از سرتون بیرون کنید که اگه این سبکی بسازید احتمال فروش و موفقیت محصولتون پایین تر میاد؟! از همه این ها مهم تر سنجش بازار فروش محصول و در ادامه اون R&D هست که شما با این تاپیک به نحوی استارت اونو زدید ولی این کفایت نمیکنه و نیاز به کار بیشتری داره! براتون آرزوی موفقیت دارم
  19. DPSYS

    درخواست معرفی فیلم رزمی

    درود بر همه دوستان با اجازه استارتر محترم... همونطور که میدونید چند وقته گند زدن به تمام سایت های دانلود فیلم و هر فیلمی دوبله اش رو بخوای باید سانسور شده ببینی اونم چه سانسور افتضاحی ، زبان اصلی هم خب هر کسی حوصله خوندن زیرنویس و یا توانایی فهمیدن زبان انگلیسی رو نداره و ناچارا باید دوبله بدون سانسور ببینی که بدون فیلم چی به چیه که متاسفانه این گزینه الان تو سایتها در دسترس نیست جز یکی دو سایت که اونا هم اشتراک های نا متعارف و البته شاید هم متعارف دارن ولی خب به صرفه نیستن! کانال های تلگرامی هست که میگن دوبله بدون سانسور میزاره که اونم من تعداد گشتم بدرد بخور نبودن ، حالا خواستم از دوستان اهل فیلم بپرسم که سایت یا کانال یا منبعی سراغ دارید که فیلم های دوبله بدون سانسور بزاره برای دانلود ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. با تشکر
  20. درود بر همه دوستان دوست عزیز من زیاد اهل هدست و اینجور لوازم نیستم و یکی هم دارم چند ساله داره خاک میخوره و ازش استفاده ای نمیکنم. من میخوام یه راهنمایی بکنم که بتونی مشکلت رو حل کنی و غصه اش رو نخوری و اگه کاری که میگم رو بتونی انجام بدی مشکلت حل میشه! گزینه اول اینه که ببین میتونی بدون خراب شدن هدست پایه ها رو باز کنی ، بعد اگه دیدی شدنیه و میتونی ، سایز پهنا یا همون عرض پایه رو بگیر ببین چند سانته بعد برو از لوازم الکتریکی ها وارنیش حرارتی مشکی با کیفیت با همون سایز البته یه کوچولو بزرگتر اگه گیرت اومد بگیر بعد چند سانت به اندازه ای که محل شکستگی و یکی دو سانت دو طرفش رو ساپورت تیکه کن و از پایه ردش کن و بعد که در محل قرار گرفت میتونی دوتا کار انجام بدی اول اینکه تو همون حالت با یه حرارت ملایم فندک به وارنیش اون رو تو محل فیکسش کنی و یه کار دیگه هم اینکه قبل از جا زدن وارنیش ، محل شکستگی و مقداری اطرافش رو با چسب قطره ای فوری مرغوب خیلی با ظرافت آغشته کنی و بعد وارنیش رو جا بزنی و بعد آروم حرارت بدی تا فیکس بشه و فقط توجه کن تو این روش حرارت زیاد ندی که وارنیش بسوزه یا آتیش بگیره و ضمنا اگه دودی متساعد شد هم استنشاقش نکنی چون سیانو اکریلاته و سمی هست؟! وارنیش رو خیلی آروم حرارت بده تا به شکل پایه فرم بگیره و فیکس که شد کافیه و دیگه حرارت نده! نکته : وقتی وارنیش رو استفاده کنی دیگه اون قست از پایه نمیتونه تو مادگی بالا بره و دیگه ثابت میشه پس اندازه طول وارنیش رو با توجه به این مسئله در نظر بگیر! اگه بتونی اینکار رو با ظرافت انجامش بدی خروجی کار خیلی خوب میشه و اصلا ضایع نمیشه و شخصا با این روش وسایل مختلفی رو درست کردم و نتیجه اش عالی بوده و واقعا راضیم ازش. موفق باشید.
  21. DPSYS

    خرابی SSD ?

    درود بر همه دوستان چون که بعد از Apply کردن سیستم ریست میشه و میره تو بوت اینکار رو انجام میده ، اگه حجم و تعداد فایل ها زیاد هست احتمال قطعی برق ، بروز خطا و... و در ادامه به باد رفتن اطلاعات هست؟! حتما دقت کنید و البته راه ساده اش اینه که اطلاعات اون درایوی که میخواید با درایوی قبلیش ادغام بشن رو روی یک درایو جداگانه بریزید و بعد درایو خالی رو با درایو پر که باید قبل یا بعدش باشه ادغام کنید و البته بهتره که درایو پر اول باشه و بعدش درایو خالی که سریع انجام بشه و اگه برعکس باشه دوباره تا انتقال تمام اطلاعات اون درایو به درایو قبلش تو حالت بوت باید صبر کنید و اگه خدای نکرده قطعی برقی چیزی پیش بیاد هم که باز احتمال بر باد رفتن دیتای شما بسیار زیاد هست!
  22. درود بر همه دوستان تشکر از دوستان عزیزمون @rmd3191 و @GAGHL که پروژه های خودشون رو به اشتراک گذاشتن و کارشون قابل تحسین هست ، خسته نباشید دوستان کارتون عالی بود... دوست عزیز @rmd3191 دلیل اینکه فن های شیشه ای شما خروجی خوبی نداشته ، یکیش آبی رنگ بودن خود فن هاست و دیگری مات بودن پره های فن هست که با توجه به عکس ها زیاد هم بد نشده ولی خب سلیقه شماست و هر طور که شما دوست داشته باشید. دوست عزیز @GAGHL این برد رو خودتون ساختید یا خرید کردید؟ اگه قابل کنترل نیست پس احتمالا ال ای دی هاش از مدل های چیپ سر خود هستند درسته یا نه مدل دیگری هستند؟ بنده هم پروژه های دیگری با همین مضمون ها دارم که با SMD LED Addressable ساخته میشن ولی خب متاسفانه به دلیل مشغله کاری زیاد تایمی برای ساخت آموزششون ندارم مگه اینکه فرصتی پیش بیاد و بتونم تاپیکشون رو برای دوستان استارت بزنم. دوست عزیز شما برای اینکه بتونید سه یا چند فن رو همزمان به مادربرد متصل کنید باید تمام فن هاتون رو به یک ترمینال وصل کنید و بعد اون ترمینال رو به مادربرد، تا اونطوری بتونید همه فن ها رو با هم از طریق مادربرد کنترل کنید. تو همین تاپیکی که هستید آموزش ساخت ترمینال مورد نیاز شما برای اینکار رو قرار دادم و لینک اون پیج رو براتون میزارم ، کامل مطالعه بفرمایید تا بتونید به جواب سوالتون برسید. https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/72481-آموزش-ساخت-فن-led-rgb-گرین-به-همراه-تصاویرمراحل-ساخت/page/5/&tab=comments#comment-1056047 خیلی از سوالاتی که ممکنه برای شما پیش بیاد ، قبلا تو این تاپیک پرسیده شده و جواب ها هم ارائه گردیده ، پس بهتره برای اینکه زودتر نتیجه بگیرید یه مقدار وقت بزارید و کل تاپیک رو که زیاد هم نیست ، مطالعه بفرمایید و همچنین این کار میتونه اطلاعات فنی شما رو هم بالاتر ببره! باز هم سوالی بود بفرمایید. موفق باشید.
  23. درود دوستان اینجا که صاحاب نداره و هرکی هرکیه ، اصلا نمیشه رو حرف این جماعت حساب کرد ، اون یارو بابا برگشت گفت سهامتون رو نفروشید ارزشش بالاتر میره ، خیلیا نفروختن و سهامشون با کله سقوط کرد و اونایی که فروختن لااقل تو اون لحظه پولی که گیرشونن اومد رو به یه زخمی زدن ولی الان سهام که ارزشش از اون موقع از نصف هم کمتر شده و حتی اگه به قیمت اون موقع هم بفروش بره دیگه پولی که دستت بیاد ارزشی نداره... در کل اینجا همه چیز بی ارزش شده من جمله آدمی و انسانیت... مردم هم که با این همه ثروت بی پایان این کشور مثل گدا بار اومدن و فقط منتظرنن ببینن کی قراره یه پولی بهشون بدن و بدو بدو برن صف وایسن... واقعا که یه تاسف سنگینی داره احوال این مردمان... (شامل همه میشه...) این قضیه وام و این حرفا هم مثال همون دون پاشیدن برای پرنده است که میخوای بکشونیش سمت تله...
  24. درود دوست عزیز درسته که میگن 4790K داغه ولی دیگه اونطوریا هم نیست و اگه کولر خوب و تهویه خوبی داشته باشید دیگه اونقدر هم داغ نمیشه که به 100 درجه برسه! طبق تجربه ای که داشتم وقتی چند تا نرم افزار تست دما و مانیتورینگ رو سیستم نصب می کنید معمولا در اعلام نتایج به مشکل میخورن و یه جورایی تداخل ایجاد میشه و دما رو به درستی نشون نمیدن و بعضی دماها رو معمولا بالای 100 درجه میزنن! ، شما اول تمام نرم افزار ها رو حذف کن و یه ری استارت کن و بعد دوباره HWMonitor رو نصب کن و دما رو بررسی کن ببین دوباره دما رو بالا میزنه یا نه ، اگه دما رو بالا زد اون موقع باید به فکر گزینه های بعدی باشی. البته یه کار دیگه هم میتونی انجام بدی ، وقتی نرم افزار رو نصب کردی یه بار ری استارت کن و برو تو بایوس دمای سی پی یو رو چک کن و بعد که ویندوز بالا اومد سریع با HWMonitor هم دما رو چک کن اگه اختلاف کم بود که اوکی هست و اگه اختلاف بالا بود که احتمالا باز همون خطای نرم افزاری هست.
  25. درود بر شما بسیار عالی ، روشتون هم جالب بود البته بیشتر برای نوار های بدون روکش جواب میده مگه اینکه روکش نوارهای مورد استفاده رو بردارید! توصیه میکنم برای تهویه سیستمتون چند تا فن اضافه کنید که البته ظاهرا سفارش هم دادید؟! موفق باشید.
×
×
  • اضافه کردن...