رفتن به مطلب

seotrainer

کاربر سایت
  • پست

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

راه‌های ارتباطی

  • آدرس وبسایت
    http://www.sarafiparsi.com/

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

422 بازدید کننده نمایه

دستاورد های seotrainer

0

اعتبار در سایت

  1. بهینه سازی درون برگه ای تگ عنوان می بایست بهینه و یکتا باشد عنوان می بایست شامل برند شما باشد تا نرخ کلیک از طریق آن افزایش یابد عنوان شما می بایست بین 55 تا 65 کاراکتر باشد البته میزان دقیق تر آن 512px می باشد می توانید با استفاده از ابزاری که در زیر برای شما آورده ایم به تست عناوین دلخواه بپردازید. [gettitle] بهینه سازی عنوان و توضیحات صفحات مهم برای افزایش تعداد کلیک ارگانیک فارغ از اینکه صفحه شما در موقعیت چندم نتایج جستجوست با بهینه سازی عنوان و توضیحات می توانید سهم بیشتری از کلیک جستجو کنندگان داشته باشید برای این کار میتوانید از این ابزار استفاده کنید. در مورد جستجوی فارسی و نظر مخاطبان ابزار مناسبی برای تست سریع وجود ندارد اما شاید نگاهی به لیست نتایج جستجوی گوگل در کلمه مورد نظر بتواند کمک رسان شما باشد. ابزار معرفی شده، مخاطبان انگلیسی زبان دارد. بنابراین آمار بدست آمده برای زبان فارسی قابل اتکا نخواهد بود. صفحات فاقد عنوان و توضیحات را پیدا کرده و اصلاح کنید بررسی کنید که کلمات کلیدی مد نظر شما چندین بار در صفحه آمده باشد، همچنین توجه داشته باشید که گونه های متفاوت کلمه کلیدی (برای نمونه: دکوراسیون مغازه و دکور مغازه) و نیز کلمات کلیدی جایگزین (برای نمونه: طراحی مغازه و دیزاین مغازه) نیز از تکرار مطلوبی برخوردار باشند. توجه داشته باشید که صفحات حساس وب سایتتان به مقدار کافی حاوی محتوای بهینه شده باشند. بررسی کنید که کلمات کلیدی خود را در تگ های H1 داشته باشید. نام و متن جایگزین عکس های هر صفحه را بررسی کنید تا حاوی کلمات کلیدی مربوط به همان صفحه باشند. دقت دشته باشید که آدرس صفحات شما بهینه شده و گویا باشند. با اینکه وجود کلمات کلیدی شما در آدرس صفحات گام موثریست؛ اما تغییر آدرس صفحات شما میتواند تاثیر منفی روی ترافیک شما بگذارد بویژه وقتی از ریدایرکت 301 استفاده میکنید. بنابراین تنها در صورتی آدرس صفحات قدیمی خود را بهینه کنید که صفحه مورد نظر از شرایط بدی برخوردار باشد.داشتن آدرس های تمیز را بررسی کنید از پارامترهای افزایشی و شناسه ای نشست برای ساخت آدرس استفاده نکنید آدرس های شما زمانی برای موتورهای جستجو بهینه است که استاتیک و بدون تغییر باشد آدرس های کوتاه داشته باشید 115 کاراکتر برای آدرس مقدار مناسبی محسوب میشود؛ اگرچه این میزان الزام آور نیست اما آدرس های کوتاهتر پرکاربردترندبرای مطالعه بیشتر در مورد آدرس بهینه، لینک های زیر را مطالعه کنید: Best Practices for URLs URL Rewriting Tool mod_rewrite Cheat Sheet Creating 301 Redirects With .htaccess ترجمه بخشی از : Technical Site Audit Checklist: 2015 Edition بزودی بخش های بعدی نیز منتشر خواهد شد. ترجمه شده در: وب سایت استودیو
  2. در مطالعه ی جامعی توسط سایت سرشناس MOZ باهمکاری domaintools,similarweb و ahrefs ؛ فاکتورهای اثرگذار بر رتبه در موتورهای جستجو بر اساس بیش از 170 وابستگی و 15000 نقطه داده (datapoint) انجام شد. گزارش کامل این تحقیقات را می توانید در سایت MOZ دنبال کنید. در این تحقیقات 50 نتیجه اول گوگل در 16.521جستجو با کلمات پرفشار منجر به 700.000 آدرس صفحه یکتا شد که با استفاده از روش های تحلیل داده مورد بررسی قرار گرفت. در زیر 10 یافته ی مهم را به صورت فشرده برای شما گرد آورده ایم. 1- ارتباط کمی میان استفاده از کلمات کلیدی در برگه و رتبه مشاهده شد. این به دلیل هوشمند تر شدن رتبه بندی گوگل در تشخیص معنایی برگه هاست (از طریق کلمات کلیدی مرتبط، مترادف ها، شکلهای متنوع یک عبارت و نهادها) بدون در نظر گرفتن عین عبارت کلیدی. معتقدیم همگام شدن با خواسته ی جستجو کننده هدف نهایی موتورهای جستجوست. 2- در حالی که طول برگه، استفاده از hreflang و تعداد لینک های درون برگه اهمیت متوسطی در گوگل رنک داشتند، متوجه شده ایم که https اثرگذاری بسیار ناچیزی دارد. این خلاف چیزیست که گوگل مدعی شده است و در ازای آن دو فاکتور زمان پاسخ دهی سرور و طول url از امتیاز شما می کاهد. 3- بر خلاف شایعات، داده های ما حاکی از یک ارتباط قوی میان رتبه گوگل و تعداد لینک های داده شده به برگه هاست. 4- در حالی که یک رابطه ی آشکار میان استفاده از کلمه ی کلیدی در نام دامنه و رتبه وجود دارد، احتمالا این به دلیل ممتاز شدن متن های پیوند داده شده، استفاده به عنوان کلمه ی کلیدی و سیگنال هایی از این دست است. 5- ارتباط کوچکی میان انشعاب دامنه و رتبه در گوگل مشاهده شد. 6- در حالی که ارتباط قوی از شاخص لینک به برگه ها دیده نمیشد، مجموع لینک های داده شده به دامنه ی اصلی یا فرعی یک ارتباط قدرتمند با رتبه در موتورهای جستجو داشت. معتقدیم لینک ها همچنان نقش پر رنگی در الگوریتم رتبه بندی گوگل دارند. 7- استفاده از متن های پیوند دار یکی دیگر از شاخص های اثرگذار بر افزایش رتبه بود. تعداد لینک دامنه های یکتا با متن های پیوند دار که شامل بخشی از کلمه ی کلیدی شماست نتیجه ی دلخواه را برآورده می کند. 8- تاثیر تعداد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بر رتبه مانند همیشه پر مناقشه است. هر چند دلایل قوی وجود دارد که نشان می دهد گوگل تعداد اشتراک گذاریها را به شکل مستقیم در الگوریتم رتبه بندی خود به کار نمی گیرد، همچنان مزایای ثانویه ی زیادی از اشتراک گذاری موفق برای سئو وجود دارد. 9- زمان باقیمانده تا انقضای دامنه ی شما تاثیر متوسطی بر روی رتبه ی بالاتر شما دارد. در همین حال ثبت خصوصی اطلاعات دامنه تاثیر منفی بسیار کوچکی دارد. 10- نتایج به دست آمده از similarweb نشان داد که برگه هایی با میزان ریزش بازدید کننده ی کمتر، تعداد نمایش و زمان سپری شده در برگه ی بیشتر شاخص های موثری بر رتبه بود. لینک ترجمه برگرفته از سایت MOZ: لینک مقاله
×
×
  • اضافه کردن...