رفتن به مطلب

zohreabri

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

423 بازدید کننده نمایه

دستاورد های zohreabri

-1

اعتبار در سایت

  1. کاربران برای دستیابی به خواسته و نیازهایی که از سایت شما دارند وارد فضای طراحی سایت و فروشگاه ساز شما می شوند و انتظار دارند به آنچه که می خواهند در آنجا برسند و محصول و کالای خود را به آسانی تهیه نمایند و اگر خواسته آنها تامین نگردد مسلما بدون درنگ طراحی سایت شما را ترک خواهند کرد و در جای دیگری نیازشان را برطرف خواهند کرد. برخی از سایت ها به قدری طراحی سایت ضعیفی را دارند که مشتری ها و کاربران را از خودشان فرار می دهند اما این گونه سایت ها نیز می توانند برای طراحان در خود نکته های آموزنده ای را داشته باشند که آنها را در طراحی سایت قوی یاری رساند در واقع اشتباهات آنها را تکرار نکنند و با بررسی این گونه طراحی سایت ها بتوانند طراحی سایت خودشان را بهبود بخشند و در جهت تامین رضایت کاربران و مشترهیا خود قدم های خوب و مثبتی بردارند. در این متن سعی می کنیم به نکته هایی اشاره کنیم که اکثرا در طراحی سایت های ضعیف به چشم می خورد و با برطرف کردن آنها می توان طراحی سایت قوی ای را تدارک دید. اولین نکته: برای پایین آوردن کلیک ها در فروشگاه ساز هر چه به ذهن تان می رسید اعمال کنید در بعضی از طراحی سایت ها به منظور دستیابی به صفحه های مورد نظر فروشگاه ساز لازم است کاربر چندین کلیک اضافی بکند تا به صفحه موردنظرش برسد. در صورتی که مخاطبان سایت قصد ایستادن در میان صفحه ها را ندارند و می خواهند بلافاصله به صفحه ای که محتوای موردنظرشان در آن است راهنمایی شوند پس برای تامین این خواسته کاربران بهترین و مناسبترین شیوه آن است که ارتباط آن ها را با پایین آوردن کلیک ها به صفحه موردنظرشان مستقیم تر کنید. که طراحی سایت های ضعیف اکثرا این نکته را مراعات نمی کنند و مشتری های خود را از دست می دهند. دومین نکته : سعی کنید لینک های طراحی سایت تولید شده معنادار باشند لینک های طراحی سایت شما بایست معرفی کننده دقیقی از محتوای شما باشند و همه متن و مطلب را در خودشان داشته باشند و کاربران را به صفحه های دیگر نکشانند پس سعی کنید لینک یک محتوا را در همان صفحه موردنظر به درستی تعبیه کنید و کاربران را با واژه های ادامه مطلب، کلیک کنید ، و یا بیشتر به جاهای دیگر نکشانید تا مجبور شوید لینک های غیرضروری در طراحی سایت تان داشته باشید. کاربران را دعوت کنید تا محتوای شما را در صفحه ای ثابت با لینکی دقیق داشته باشند. طراحی سایت سی اس اس نمونه ای از لینک توصیفی می باشد. نکته سوم: سرفصل های طراحی سایت بایست کوتاه و دقیق نوشته شوند سرفصل بایست از سایر مطلب متمایز و معین نوشته شود. سرفصلی مناسب نوشته می شود که مخاطبان با خواندن آن قادر باشند به خواسته شان برسند. همینطور می توان این داده ها را اندکی سرجمع تر نمود به صورتی که به مخاطبان مجال بدهد قبل از خواند مطلب دیدی کلی از آن داشته باشند و اشتیاق آنها برای خواندن بیشتر شود. چهارمین نکته: این اصل را به خاطر بسپرید که "خیلی کم" نیز معمولا در اینترنت بسیار می باشد انیمیشن های فلش و مطلب های متحرک خصوصیات های پراهمیت سایت را از مسیر اصلی شان دور می کنند پس سعی کنید تا می وانید از انیمیشن ها در محل هایی کمک بگیرید که در جهت خصوصیات اصلی سایت حرکت می کنند نه به منظور نشان دادن هر گونه محتوایی. پنجمین نکته: با به کارگیری یک فهرست دقیق دسترسی به داده های طراحی سایت را برای کاربر راحت کنید فهرست ها به وسیله داده ها دسترسی به منابع را آسانتر می نمایند. تا می توانید فهرست تهیه شده را مختصر و مفید تا آخر حفظ کنید ولی اگر به کارگیری فهرستی دراز ضروری می باشد بوسیله فضاهای سفید فهرست را از حالت یکپارچه بودن خارج کنید و در بین فهرست فضاهای سفیدی را بگذارید تا چشم خسته و حوصله کاربر سر نرود. خوشحالیم که با ما همراه هستید در ادامه حالا برای اینکه بتوانید طراحی سایت موفقی را داشته باشید به پنج نکته زیر نیز توجه نمایید. این ها شیوه های متداولی هستند که باید سعی کنید از به کاربردن آنها صرف نظر کنید. شاید علت صرف نظر از آنها را با عبارت "آنها قدیمی شده اند" بتوان بیان کرد. پنج شیوه طراحی سایت که بایست آنها را کنار گذاشت راه های مختلفی برای طراحی سایت هرساله می آیند و بعد از مدتی که آزمونشان را پس دادند یا می مانند و یا اینکه در صورت نارسایی از بین می روند بویژه با این سرعتی که طراحی سایت طی می کند لازم است که برخی راه ها و شیوه های قدیمی شده را کنار بگذاریم و از شیوه های جدید استفاده کنیم. همچنانکه فن آوری روز به روز توسعه پیدا می کند، راحی سایت نیز به راه خود رو به جلو ادامه می دهد. به همین خاطر ایستادن در شیوه های قدیمی فقط باعث می گردد از رقیب های این عرصه فاصله بگیرید. اصلی ترین علت این فرایند نبود پیشرفت با توجه به فن آوری های روز طراحی سایت می باشد. بویژه در کشور ما این روند دشوارتر است. کمپانی های بزرگ و قدیمی در کشور ما انتظار دارند با یک سیستم مدیریت محتوای از کار افتاده در کسب و کارشان موفقیت حاصل کنند. سوالی که می توان از اینها کرد این است که آیا طراحی سایت، امکانات، فن آوری گوگل ده سال قبل با گوگل اکنون یکسان می باشد؟ اولین شیوه: ورژن موبایل سایت را کنار بگذارید در حال حاضر کاربری نیست که طراحی ورژن تلفن همراهش را به یک طراح سایت سفارش بدهد، باز طراحی سایت واکنشگر مناسب تر است. دومین شیوه: سایت های با محتوای سنگین را کنار بگذارید در حال حاضر سایت دارای متن های دراز و ثقیل نیستند و سعی می کنند کالاها و خدماتشان را به طور خلاصه معرفی نمایند. سایت ها به طرف پاراگراف های شاخص و به کارگیری از پروسه های گرافیکی عرضه خدمات رو آورده اند. سومین شیوه: از کپی کردن مطلب ها خودداری کنید. دیگر زمان کپی کردن مطالب و رسیدن به بهینه سازی سایت بالا گذشته باید به فکر بهینه سازی سایت مناسب سایت تان باشید و آن را با تهیه و نوشتن مطالب بکر و دست اول به دست بیاورید. چهارمین شیوه: از تبلیغات کلیکی بی هدف دست بردارید تبلیغات براساس پرداخت در مقابل هر کلیک به سرعت در حال تغییر می باشد. تکنولوژی های تازه یاری می نمایند تا به طور مناسب و هدفمندتر تبلیغات را به جانب مخاطبان و مشتری ها راهنمایی کنید و طراحی سایت فروشگاهی خودتان را با تبلیغ درست به مشتری ها بشناسانید. پنجمین شیوه: طراحی اسکیومورفیسم را رها کنید اسکیومورفیسم که بر اساس پدید آوردن بافت های واقعی در جهان دیجیتال می باشد. در برابر آن طراحی تخت ایجاد شده که موفقتر عمل می کند. البته آنطور که معلوم است طراحی تخت نیز هر روز در حال کسترش می باشد. طراحی اسکیومورفیسم دو سر باخت برای فروشگاه ساز است طراحی اسکیومورفیسم به صورت غیر حرفه ای بدل به واژه بدی در طراحی سایت شده است. اسکیومورفیسم موضوعی است که علائم طراحی تزیینی را از آیتم اصلی اش که دیگر لازم نمی باشد نگه می دارد. اسکیومورفیسم به کاربران نشانگر آن است که چگونه با یک وسیله رفتار کنید و پس میتواند برای کاربران مناسب باشد. لینکی که شبیه با دکمه باشد به آسانی معین می نماید که بایست بر روی آن کلیک نمود. آیکن فولدر نشانگر آن است که در این فولدر فایل هایی سیو شده اند. همینطور اسکیومورفیسم قادر است در به وجود آوردن تجربه ای بیشتر از تجربه کاربری سودمند باشد. موضوع اصلی با این نوع از طراحی ها این است که معمولا زیاد از اندازه می باشند تا آنجا که المان های طراحی جذابیت خودشان را از دست می دهند، و در عین حال کارایی ​پرتال ساز یا اپلیکیشن را مسدود می کنند. به خصوص اگر سایت شما براساس المان های فروشگاه ساز باشد و در آنجا محصولات و خدماتی ارائه شود. همگانی شدن طراحی سایت فلت طراحی سایت فلت پدیده جدیدی نمی باشد، ولی این طراحی به مدد کمپانی هایی مانند ماکروسافت، و الان اپل مجددا زنده شده است و اینتر فیس آن را دوباره طراحی و تزیینات زایدش را حذف کرده اند. بسیاری از طراحان متمایل به این طراحی هستند. این قضیه قادر است امر خوبی باشد به شرط آنکه اصول آن به صورت استاندارد مراعات گردد، ولی با کمال تاسف میتواند سبب کم کاری طراحان فروشگاه ساز گردد. طرح فلتی که خوب طراحی شده باشد بایست به آسانی و استاندارد بودن آن طرح بپردازد، که معمولا عملی سخت تر از طراحی اسکیومورفیسم است.
  2. http://www.portalsaz.com/showthumbnail/250/true/Files/Modules/News/382.jpg نخستین و اصلی ترین عمل بهینه سازی سایت در فروشگاه ساز که بایست بر روی صفحه های فروشگاه ساز تان انجام دهید تگ یا برچسب عنوان ( title tag ) است. خیلی ها بوسیله منابع خارجی و یا ادیتور متن WYSIWYG این کار را انجام می دهند، استفاده از تگ متا را که می تواند محبوبیت زیادی در نزد موتور های جستجو و بحث بهینه سازی سایت به همراه داشته باشد را از یاد نبرید. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/MetaTagSEO.png برتری های استفاده از تگ در سئو فروشگاه ساز مزایای به کارگیری تگ های عنوان در بهینه سازی سایت شامل ۳ قسمت است: ۱ – مخاطبانی که برای واژه کلیدی موردنظر شما در گوگل سرچ می کنند، در صورتی که عنوان طراحی سایت تان همانند واژه شرچ شده باشد ، لینک و عنوان طراحی سایت تان را به صورت معینی هایلایت ، پررنگ ، بولد شده می بینند و این خیلی به تعداد کلیک برای طراحی سایت تان، در مقایسه با زمانی که از تگ عنوان بهره نمی برید، کمک می کند. ۲ – تگ عنوان منجر به بالا رفتن رنگینگ سایت شما در پیش موتور های جستجو می شود. ۳ – به موتور های جستجو کمک می کند تا میان صفحه های که امکان دارد مثل صفحه شما باشند فرق بگذارد. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/AAEAAQAAAAAAAAKIAAAAJDhiYzc1ZGMzLTQwNTctNGZmNy1hZGQ4LWVjZmJlZjBiZWU5NQ.jpg بالا بردن تعداد کلیک فروشگاه ساز با سئو سایت بهینه سازی سایت در موتور های جستجو فقط ایستادن در رتبه های خوب و صفحه های نخستین موتور های جستجو نمی باشد، بلکه به معنی بالا بردن میزان ترافیکی می باشد که شما از طراحی سایت تان منظور دارید و می خواهید به آن دست یابید. اگر شما برای عبارت "کفش های رایگان ” رتبه ششم را در موتورهای جستجو دارا باشید زمانی که که مخاطبی عبارت ” کفش های رایگان ” را سرچ می نماید ، در حالتی که عبارت سرچ شده در عنوان و سرنویس طراحی وب سایت تان نباشد ، مخاطب تفاوت زیادی بین طراحی سایت شما و سایر طراحی سایت ها احساس نخواهد کرد. در حالتی که عنوان طراحی سایت تان دربرگیرنده واژه کلیدی مورد نظرتان باشد ، مخاطب با سرچ وآزه کلیدی ، عنوان طراحی سایت شما را به طور پررنگ و معین یعنی بولد شده خواهد دید و این خیلی زیاد اشتیاق مخاطب را برای دیدن طراحی سایت تان بالا خواهد برد. بهینه کردن رتبه بندی طراحی سایت در عملیاتی کردن بهینه سازی سایت خیلی از افراد معتقدند عنوان طراحی سایت محلی می باشد که باید اسم تجاری و یا اسم دامنه شان را بنویسند. این فکر مطلقا خطاست و عنوان صفحه ها یکی از راحت ترین شیوه هایی می باشد که شما قادر هستید با آن به موتور های جستجو از نظر بهینه سازی دستور بدهید تا صفحه مورد نظرتان از طراحی سایت را در کدام مورد و همچنین در صفحه های طراحی سایت تان چگونه دسته بندی نماید. در صورتی که خیلی از اشخاص عنوان صفحه ها را از نظر بهینه سازی سایت پراهمیت تلقی نمی کنند در صورتی که موتور های جستجو به آنها با نظر مساعد و خوبی و با دقت توجه می کنند. شما قادر هستید با جایگذاری اصلی ترین واژه های کلیدی در عنوان طراحی سایت تان ، از این مجال به خوبی بهره ببرید و آن را تبدیل به فرصتی برای بالا بردن طراحی سایت تان بکنید. و از طرفی رتبه بالایی را در جهت واژه های کلیدی مورد نظرتان کسب کنید. اگر شما باز می خواهید عنوان طراحی سایت تان دربرگیرنده اسم و برند شرکت و یا دامین تان باشد، مشکلی نیست شما قادر هستید اسم تجاری و یا دامین طراحی سایت تان را بعد از واژه های کلیدی و بعد از خط فاصله بنویسید که از دید بهینه سازی سایت اتفاقا کار اثرگذار و مفیدی می باشد. تا بتوانید نشان دهید که این واژه های کلیدی از دید بهینه سازی سایت برای شما خیلی خیلی پراهمیت هستند. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/seochecklistfeature.jpg متا تگ ها و بهینه سازی سایت در فروشگاه ساز اثر متا تگ ها بر روی رتبه بندی موتور جستجو مهم است. برخی از تگ ها اغلب در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، اما از آن زمان قدرت خودشان را از دست داده اند. آیا هنوز هم برای جستجوگرها برچسب ها مفید هستند و که نیستند؟ متا تگ چیست؟ با متا تگ ها موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد یک صفحه وب سایت بدست می آورند. این اطلاعات ضمنی است، به این معنی است که آن را به بازدید کنندگان نشان نمی دهند. متا تگ ها را می توان در قسمت <head> یک صفحه وب یافت. من در گذشته خواسته شده است اگر متا تگ ها را می توان در <body> این یک صفحه قرار می گیرد، اما مناسب این کار نیست. با قرار دادن متا تگ ها در قسمت body ، بعضی از مرورگرها ممکن است آنها را به رسمیت نشناسند و شما اساسا ایجاد نشانه گذاری نامعتبر کرده باشید. اغلب، متا تگ ها یک ویژگی اسمی دارند، که مجموعه یک نوع از ابرداده می باشند. ارزش این فراداده از طریق یک ویژگی محتوا بیان می شود. تمام انواع معتبر نام- مقدار در تگ های متا استفاده می گردد، بنابراین اجازه دهید یک نگاهی به برخی از آنها داشته باشیم. اجازه دهید به سرعت اجرا کردن چند تگ متا را که می توان در یک صفحه وب برای سئو و بهینه سازی سایت یافت را بیان کنیم. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/seo-tips-for-online-stores-small.png توضیحات متا در طراحی سایت متا تگ که احتمالا یکی از متا تگ ها مفید است. همانطور که از نام اش پیداست، آن درباره متا یک توضیح کوتاه در مورد صفحه به موتورهای جستجو می دهد. آن را مانند این به نظر می رسد: <نام متا = "توضیحات" محتوای = "همه چیزی که شما نیاز دارید به تگ های متا برای بهینه سازی سایت و سئو موتور جستجو بدانید" /> این تگ استفاده شده یک نیروی برای رتبه بندی خیلی بیشتر است، اما به روز رسانی الگوریتم اثر آن را کاهش داده اند. آن را نمی خواهد بهبود رتبه خود را، با این حال، متا تگ هنوز هم می تواند مفید باشد دلیل آن است که در صفحات نتیجه موتور جستجو استفاده می شود. این به این معنی است که هنوز هم می تواند میزان کلیک را از طریق صفحات خود بهبود بخشد. پس از همه، کلماتی را که پرس و جو جستجو کاربران مشابه باشند به صورت سیاه مشخص می شود. به همین دلیل یک صفحه خوب (که دارای اهرم قوی به نام کلمات کلیدی است) می تواند بیشتر مربوط به کاربر ظاهر شود، بهبود شانس او را / او کلیک کردن بر روی آن را بیشتر کند. حداکثر کلمه های استفاده شده در توضیحات متا 160 کاراکتر است. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/Seoportalsazshopmaker.jpg متا روبات در طراحی سایت برچسب متا روبات مورد استفاده برای مدیریت دسترسی به یک صفحه وب تنها برای موتورهای جستجو است. شما می توانید اجازه یا عدم اجازه بدهید به موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه وارد شوند یا نه، لینک خود را دنبال کنید و یا آن آرشیو نمایید. برای مثال: <نام متا = "ربات" محتوای = "NOINDEX، NOFOLLOW" /> این متا تگ ها می گوید که موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه بیایند یا نیایند و جلوگیری از آنها را از دنبال کند. اگر شما اتفاق می افتد به استفاده از دو متناقض (به عنوان مثال از index noindex)، گوگل را به گزینه محدود تر را انتخاب کنید. چرا این تگ برای سئو و بهینه سازی سایت فروشگاه ساز مفید است؟ اول از همه یک راه ساده برای جلوگیری از شاخص بندی محتوای تکراری است، برای مثال ورژن قابل چاپ صفحه است. همچنین ممکن است برای صفحات ناقص و یا صفحات با اطلاعات محرمانه مفید باشد. عنوان در طراحی سایت تگ عنوان در تمام مدارک HTML مورد نیاز است و آن را به عنوان سند تعریف می کند. نشانه گذاری به نظر می رسد، مثل این: <TITLE> عنوان صفحه </ TITLE> این تگ بسیار ساده و بسیار قدرتمند است. این تگ در رتبه بندی موتورهای جستجو گر خیلی تاثیر گذار است. http://www.portalsaz.com/files/editor/images/meta-tags.jpg دیگر برچسب های متا در طراحی سایت در طراحی سایت و تگ های دیگری نیز استفاده می شوند که در زیر به صورت فهرست وار می آوریم رعایت هر یک از آنها در جهت سئو سایت شما موثر هستند. متا نوع محتوا (مجموعه نویسه) کلمات کلیدی متا زبان متا Notranslate تبلیغات
  3. zohreabri

    تاثیر اینستاگرام روی سئو

    یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود درباره تاثیر اینستاگرام روی سئو می باشد. آیا اینستاگرام روی سئو سایت تاثیر مثبتی می گذارد؟ اینستاگرام نیز همانند بقیه پلتفرم ها می‌تواند اثر خیلی زیادی روی سئو سایت داشته باشد. هر روز میلیون ها تصویر در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه امروزه عکس به عنوان یکی از عوامل مهم در بهینه سازی سایت مطرح است، به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام حتمن اثری باورنکردنی بر آمار بازدید، بهینه سازی سایت و بهبود رتبه بندی وب سایت و وبلاگ شما خواهد داشت. در هنگام کار با اینستاگرام نکته های زیر را رعایت کنید: 1- برای بهتر شناخته شدن محتوا از هشتگ استفاده کنید. ۲- در هنگام به اشتراک گذاری عکس، یک لینک معتیر نیز به وبسایت و دیگر اکانت های خود در دیگر شبکه های اجتماعی بدهید. ۳- عکس هایی متناسب با برند و کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. ۴ – با توجه به اینکه میزان دنبال کننده در این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است، همانند توییتر سعی کنید با دیگر کاربران این پلتفرم یک شبکه ی ارتباطی قدرتمند تشکیل دهید. رمز موفقیت در اینستاگرام خلاق بودن است. یعنی با خلاقیت خود بتوانید عکس هایی را در فضای آنلاین منتشر کنید که به خوبی بازگوکننده ی نام تجاری شما باشند و همچنین با تدبیر و استراتژی درست بتوانید از این ظرفیت برای کشاندن کاربر از صفحه اینستاگرام به صفحه وبسایت استفاده کنید. اگر به دنبال ساخت یک برند تجاری، افزایش علاقه مصرف کننده و در نهایت تشویق مشتری به خرید هستید، اینستاگرام حکم چوب دو سر طلا را برای شما دارد.
  4. برخی مواقع در طراحی سایت نیاز داریم که برای انجام ترجمه آنلاین از مطالب سایت به گوگل ترانسلیت دسترسی داشته باشیم به همین علت باید این ابزار گوگل در طراحی سایت تان موجود باشد تا مخاطب سایت تان بتواند به آسانی هر مطلبی را که می خواهد را به زبان های زنده دنیا ترجمه کند و از آن بهره ببرد. از سویی دیگر تعبیه این ابزار در طراحی سایت باعث بالا رفتن ترافیک و آمار بازدید سایت تان می شود که این کار در سئو تاثیر مثبتی خواهد داشت. حال برای تعبیه این ابزار در طراحی سایت چه کارهایی را یایست انجام دهید: کار خیلی راحت است نخست با حساب گوگل خودتان وارد آدرس زیر بشوید: https://translate.google.com/manager/website و سپس آدرس لینک طراحی سایت خودتان را با یک کلیک بر روی آیکون مربوطه در آنجا قرار دهید و سپس می توانید زبان های مورد نظرتان را که می خواهید در طراحی سایت شما لحاظ شوند را برگزینید. بعد از این کارها شما معلوم می کنید که ترجمه طراحی سایت شما به تمام زبان ها برگردانده شود یا اینکه فقط به زبانی خاص برگردانده شود که برای طراحی سایت خودتان در بالا انتخاب کرده اید. در کادر دیگری از شما می خواهد که فرمت نمایش صفحه ترجمه را نمایش دهد شما می توانید انتخاب کنید که این صفحه به طور عمودی یا افقی نشان داده شود. بعد از این انتخاب ها کدی برای شما فرستاده می شود که شامل دو خط است که خط اول کد دریافتی را بایست در طراحی سایت تان قرار بدهید و خط دوم کد را در بخشی از صفحه تان که می خواهید پنل ترجمه آنلاین در آنجا باشد قرار می دهید. به همین آسانی. حالا شما امکانی جدید و قدرتمند را برای طراحی سایت تان اضافه کرده اید که می توانید با کاربران زبان های دیگر نیز ارتباط داشته باشید.
×
×
  • اضافه کردن...