رفتن به مطلب

csmjr

کاربر سایت
  • پست

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های csmjr

7

اعتبار در سایت

  1. سلام دکمه روشن و خاموش کیس را که به مین بورد وصل می کنم و سیستم را روشن می کنم بعد چند ثانیه سیستم خاموش و بعد خودکار روشن میشود. برای روشن کردن سیستم مجبورم از دکمه خود مین برد استفاده کنم و درحال عادی مشکلی نیست ولی به محض وصل کردن سیم سوئیچ به مین برد این مشکل بوجود میاد. مشکل بعدی کار نکردن پورت یو اس بی پنل کیس هستش که با موس کار می کند ولی با مودم یو اس بی خیر. سخت افزار سیستم به ظاهر سالم است لطفا راهنمایی کنید ممنون
  2. با سلامتعدادی قطعه رو می خوام بفروشم لطفا قیمتگذاری کنید-مین msi h61m-p20- پردازنده 1155 g1610-رم 2×2 1333 gb kingstone- هارد 1 ترا سیگیت- مانیتور xvision 19- پاور 350 گرین- کیس و کیبرد موس چینیبا تشکر
  3. با سلامتعدادی قطعه رو می خوام بفروشم لطفا قیمتگذاری کنید-مین msi h61m-p20- پردازنده 1155 g1610-رم 2×2 1333 gb kingstone- هارد 1 ترا سیگیت- مانیتور xvision 19- پاور 350 گرین- کیس و کیبرد موس چینیبا تشکر
  4. دیشب اولین بار بسته یک ساعته (دو تا هشت صبح) گرفتم و دقیقا یک دقیقه مانده بود که تمام بشه دوباره یک ساعته گرفتم پولش کم شد اما به حسابم اضافه نشد! حالا قضیه چی بود یا بچه ها پول چایی بدون قند خواستن یا چه چیزی دیگه خدا می دونه :-?
  5. اصلا خوب نیست جناب hex برای بنده سرعت دانلود در نوسانه و حدود سرعت کمتر از 100 هست ضمنا حجم خوری هم میبینم!
  6. با تشکر از نادر عزیز بخاطر شروع این تاپیک. آیا امکان نصب و استفاده از اپ ایرانسل روی این شبیه سازها برای استفاده از بسته های ساعتی هست؟
  7. اگر تهران هستی یه سر به فروشگاه ایرانهدفون بزن و حضوری تست کن باید از این هدفونایی که اسم بردی داشته باشن
  8. csmjr

    مشکل با گارانتی

    درود بر شما جناب بهمنیان عزیز.راستش همه دروغ های این شرکت را قبلا شنیدم . دیگه قانون باید بین ما قضاوت کنه ولی در این حالت برای اونا خیلی بد خواهد شد. بهرحال ممنون از شما
  9. csmjr

    مشکل با گارانتی

    سپاس big vulture عزیزم. منم دقیقا نظر شما را دارم و اتفاقا در زمینه پس گرفتن پول هم تجربه دارم که اگر زور رو سر این شرکتا نباشه کاری انجام نمیدن .من سازمان تعزیرات تهران مد نظرم هست حالا اگر سازمان خاصی سراغ دارید لطفا معرفی کنید
  10. csmjr

    مشکل با گارانتی

    امروز دیگه مطمئن شدم حتی یک نفر در این شرکت نیست که روده راست تو شکمش باشه همه از دم دروغگو و کلاش. خدا احتیاج داعشم به این جماعت نندازه واقعا. من که خیری ندیدم همش شر و اعصاب خردی بود .اسم شرکت دیتا سرویس یا دیتا لایف هست. اینم به دورویی شرکت اضافه کنید که معلوم نیست اسمش دقیقا کدام یکیه فقط سمتش نرید که بدجور خلافکارند.منم باید به چند جا شکایت کنم که نتیجشو به زودی میگم
  11. csmjr

    مشکل با گارانتی

    سلام دوست عزیز.متاسفانه خیر. امروز صبح که تماس گرفتم شامورتی بازی این شرکت بازم شروع شد. انگار برای سال جدیدم نخواستن تغییر کنن :D اول گفتم قبل ازعید تماس گرفتم ایشان پرسید کدام هدفون منم دوباره معرفی کردم و جریانو از اول گفتم... ازم اسم شهرو خواست گفتم فلان شهر. دوباره گوشی رو از صورتش دور کرد گفت کجا گفتم فلان شهر! پرسید برای یکی از اقوام بود دیگه؟ گفتم شما فکر کن برای خودمه مگه فرقیم داره؟ خلاصه بهش گفتم قرار شده قبل از عید بفرستین و الان یک ماه گذشته و گفتم بنده خدا این گارانتی نیست چرا با آبروی آدم بازی می کنید. ایشان گفت 5 دقیقه دیگه تماس بگیرین که ببینم منم گفتم باشه 5 دقیقه بعد تماس می گیریم. بعد از چند دقیقه که تماس گرفتم روز از نو روزی از نو! یه آقای دیگه جواب داد که باید همه را از اول توضیح می دادم...گفتم من با یه آقای دیگه صحبت کردم. پرسید کدام یکی. گفتم همان مسئول داخلی شماره 5. گفت گوشی. چند لحظه که کسی جواب نداد قطع کردم و دوباره تماس گرفتم.این بارم مسئول گارانتی نبود و همان آقای جدید گفت آدرسو بگین! گفتم آدرس که روی بسته هست. گفت پرتش دادن! پرسیدم شما کلا چند نفر هستین اونجا که انگار اصلا از هم خبر ندارید؟! دیدم تو باغ نیست گفتم بی زحمت گوشی را به همان آقایی بدید که باهاش حرف زدم. گفت الان رفتن بانک و نیستن ولی صدای یک نفر دیگه که انگار همان آقا بود از فاصله چند قدمی شنیده میشد که یه چیزایی میگفت که این یکی به من بگه! معلوم شد خواسته از پای تلفن دور باشه که تماس گرفتم جواب نده... آدرس و شماره تلفن دادم و آخرین لحظه پرسیدم که ببخشید هزینه پست و هزینه اضافه ای که از قیمت هدفون قبلی مانده چطور می خواید برگشت بزنید؟ گفت اختلاف قیمت ندارن!! گفتم اختلاف ندارند 30 هزار اختلاف دارند؟!دوباره تلفنو از جلوش دور کرد و به آقای دیگه قضیه را گفت و دوباره گفت ببینید این یکی را یکسال دیگه گارانتی می کنیم ولی دیگه هزینه اضافه ای نمیدیم!(دقیقا خلاف حرف ها و توافقاتی که قبلا شده بود!) دیگه واقعا عصبانی شدم و پشت تلفن داد زدم گفتم مردمو از سر باز می کنین این دیگه چه جور گارانتیه که دارین مگه گارانتی نباید عین همان کالا را به مشتری پس بده؟ حالا که کالای پایین تر میدین فرقی با مدل بالاترش نیست؟ خلاصه بهش فهماندم تا یک قدمی شکایت رفتم و اگر الان تکلیف معلوم نشه شکایت میکنم .بعدش قرار شد پول هدفونو بهم پس بدند که منم راستش اصلا امیدوار نیستم .این است گارانتی و خدمات پس از فروش... نتیجه این بازی با هزینه چند هزار تومان تلفن تا روزای آینده معلوم خواهد شد فعلا پناه بر خدا. فقط یک نکته ای برام مبهم ماند اینکه ما ها که در پاسکاری استادیم چرا در فوتبال هیچ وقت موفق نیستیم؟ :-?
  12. csmjr

    اشتباه خرید از لیون

    مدت ها بود منم از لیون ناراضی بودم ولی چیزی نگفتم فکر می کنم الان مکان و زمان مناسبیست. به نظرم لیون بیشتر بدرد دوستان تهرانی میخوره تا شهرستانی ها چون پست ترمینالی و تیپاکس دردسر زیادی داره و بعد از نارضایتی که از خرید قبلیم داشتم(مانیتور و هارد دیسک و کیس و چند قطعه دیگه که سر کیس خیلی اذیت شدم و چندین و چند امد و رفت و هزینه اضافه و دردسر و معطل شدن داشت ) و بعد از آن خرید دیگه لیون از اولویت های خریدم خارج شد ولی از حق که نگذریم بخش فروم لیون زنده و قوی به کارش ادامه میده و این هم برای من اهمیت دارد با تشکر از استارتر
  13. csmjr

    مشکل با گارانتی

    مهرزاد جان منم از همین قضاوت زود هنگام می ترسم منتهی چون پای ابروی خودم در میانه و از طرفی هم اقایی که چند بار باهاش حرف زدم زیر حرفاش زده راستش ترسیدم و الان اعتمادی ندارم چون قرار بود فردای همان روزی که قطعه را تحویل گرفتند ارسال کنند. قضیه گارانتی در ایران هم تا حدودی موافقم ولی حق هم گرفتنیه و من کوتاه نمیام و اگر لازم ببینم و یقین پیدا کنم شرکت مقصر بوده من هم اسم می برم. بهرحال ممنون از شما و بقول شما صبر تا چند روز آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد
  14. csmjr

    مشکل با گارانتی

    مشکل داره جالب تر میشه از دیروز که با شرکت تماس میگیرم دیگه حتی اپراتور هم وصل نمیشه که قسمت های مختلف را معرفی کنه واقعا گیر بد آدمایی افتادم :clapping:
  15. csmjr

    مشکل با گارانتی

    سلام به دوستان لیونی این ماجرا مربوط به 10 روز قبل از عید است. هدفونی برای یکی از اقوام خریدم که بعد از چند ماه خراب شد.(فعلا اسمی از شرکت نمیبرم ولی از لیون نخریدم) برای ارسال قطعه با گارانتی تماس گرفتم و اول گفتن از این مدل فقط قرمز رنگ داریم. من هم گفتم رنگ مهم نیست و توافق شد که هدفون را بفرستم و آنها هم هدفون را با نو تعویض کنند و بلافاصله ارسال کنند. از هزینه پست پرسیدم که گفتن بعدا یک جوری حساب میکنیم که زیاد ضرر نکنید!!(امان از وعده های سر خرمن) یک هفته بعد از ارسال که دیدم خبری نیست با ایشان تماس گرفتم و پرسیدم که قطعه به دستشان رسیده یا خیر و ایشان گفتن که بله رسیده ولی درحال حاضر از این قطعه موجود نداریم و دادیم به مشتریانی که حضوری تشریف آوردن!! گفتن که میشه با هدفونی دیگر تعویض کنیم و مبلغ قیمت را کمتر یا بیشتر با آن حساب کنیم و بعد چند مدل را معرفی کردند که ناگزیر به یک مدل پایین تر قناعت کردم. ناگفته نماند که ایشان در تمام مدت چه اولین تماس و چه تماس های بعدی با نوعی زبان بازی و دروغگویی ماجرا را پیش برد. اول گفت قطعه را داریم ولی با رنگ قرمز ولی بعد از دریافت هدفون زیر حرفش زد که معلوم نشد واقعا دارند یا خیر و همان ضد و نقیض حرف زدن ادامه داشت! حالا بعد از حدود 20 روز من ماندم و هزینه پستی که پرداختم و هدفونی که دیگر دستم نیست و بی ابرویی پیش فامیل. شرکت هم اصلا جواب تلفن را نمیدهد و اصلا معلوم نیست هدفونی بفرستند یا نه! حالا سوالم این است که باید چکار کنم و به کجا شکایت کنم که رسیدگی کنند؟
×
×
  • اضافه کردن...