رفتن به مطلب

HAM1DR3ZA

کاربر سایت
  • پست

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1327 بازدید کننده نمایه

دستاورد های HAM1DR3ZA

10

اعتبار در سایت

  1. قیمت آخر: ۳۷۰۰ با ۴۸ ساعت مهلت تست
  2. مانیتور رو از خود لیون گرفته بودم و یه مقدار صفحش به خاطر مات بودن لک داره. یه مشکل خیلی کوچیک هم گوشه تصویر داره که اصلا به چشم نمیاد. قیمت: ۵ تومن
  3. سلام دوستان، یک دستگاه PS4 ریجن یک 500 گیگ موجوده که آخرین آپدیت فریمور سونی روشه. کنسول برای خودم بوده و این چند سال اخیر خیلی کم استفاده شده. کاملا سالمه و بی سر و صدا. تا حالا هم باز نشده. دسته اصلی دستگاه متاسفانه مشکل داره اما دقیق نمی‌دونم مشکلش چیه. بردش سالمه و چراغش روشن می‌شه و بعضی از دکمه‌هاش کار می‌کنن ولی یه سری دیگه از دکمه‌ها کار نمی‌کنن. مطمئنم یه تعمیرکار حرفه‌ای بدون هزینه زیاد می‌تونه درستش کنه. دسته دوم هم یه مشکل کوچیک داره. اونم اینکه هر بار بخواید به PS4 وصلش کنید باید با کابل وصل بشه و بعد از وصل شدن می‌شه کابل رو جدا کرد و بدون مشکل بازی کرد. اینم بگم که وقتی PS4 توی حالت خواب یا خاموش باشه با این دسته نمی‌تونید روشنش کنید و باید از دکمه اصلی روشن بشه و دسته دوباره متصل بشه بعد کابل رو جدا کنید. به جز کابل HDMI اصلی کنسول، تمامی قطعات‌ش موجوده و به جای اون هم یه کابل HDMI چند متری با کیفیت گذاشتم. یه کابل LAN بلند هم به طور رایگان داخل جعبه گذاشتم. با توجه به مشکل دسته‌ها قیمت رو 10 تومن در نظر گرفتم. ممنون.
  4. سلام و عرض ادب خدمت تمامی اعضا، این کارت رو من چند سال پیش از همین انجمن خریداری کردم و توی این مدت مصرفم باهاش گیم و امور روزمره بوده. کاملا سالمه و هیچ مشکلی نداره. در صورت نیاز هر تستی لازم باشه می‌گیرم و براتون ارسال می‌کنم. برای کاربرهای خوش سابقه ابتدا ارسال می‌شه بعد هزینه دریافت می‌شه. اگه شرایط واسطه وجود داشته باشه، برای سایر دوستان هم می‌تونم ارسال کنم. 24 ساعت هم مهلت تست می‌دم. قیمت: 2 میلیون و 100 هزار تومن.
  5. اگه امروز امکان ارسال دارید، من خریدارم.
  6. سلام دوستان، من بودجه‌م حدودا 6-7 تومن هست و می‌خوام یه صندلی خوب بگیرم که بتونم روزی 10-12 ساعت روش بشینم و با کامپیوتر کار کنم. بعد از جستجوهای فراوان به دو مدل رسیدم که تقریبا هم قیمت هستن. یکیش Cougar Armor One X که صندلی گیمینگه. و صندلی m18d سیلا، که صندلی مدیریتی هست. قدم حدودا 190 هست و وزنم هم 86. خواستم نظرتون رو بدونم که کدوم صندلی رو بگیرم بهتره و به چه دلیل. لطفا اگه صندلی مناسب و بهتری هم تو این رنج قیمت می شناسید بهم معرفی کنید. ممنون.
  7. 10 تومن قیمت تحویل درب منزل هست؟ الان یه سرچ مختصر انجام دادم و دیدم که آمازون امارات چقدر صندلی‌های خوبی داره و قیمت اکثرشون هم مناسب هست. یه مدل رو برای نمونه در ایگرد ثبت کردم تا ببینم چه قیمتی رو اعلام می‌کنن. نوین پلازا متاسفانه در حال حاضر سفارش جدید نمی‌گیره.
  8. ببخشید هزینه وارد کردن صندلی به دلیل وزن سنگینش خیلی زیاد نمی‌شه؟ چون من هم قصد خرید صندلی کامپیوتر دارم و از مدل‌هایی که توی بازار خودمون هست زیاد راضی نیستم. قصد دارید از آمازون امارات بخرید یا آمریکا؟
  9. با GTX 950 Zotac AMP تعویض ندارید؟
  10. یادش بخیر یه زمان مخابرات سرویس 512 نامحدود با سرعت دانلود 250 کیلو بایت بر ثانیه ارائه می کرد ماهی 16 هزار تومن و پینگش هم با خارج همیشه زیر 200 بود. امان از این حریص بودن و سودجویی ها. توی خارج هر چیزی یه تعرفه و قانون ثابت داره، مثلا اگه یهو قیمت اینترنت دو برابر بشه همه جوری اعتراض می کنن که در شرکت تخته میشه اونوقت اینجا هر روز یه تعرفه و قانونی اجرا میشه و پشتیبانی هم در حد صفره! مردم هم متحد نیستن و یا اصلا اهمیت نمیدن و سر درنمیارن از این مسائل و از اون طرف اونا راحت سودجویی می کنن.
  11. پس اون جایزه چی شد که گفتید به قید قرعه به یه نفر میدید؟ اون نتیجش کی اعلام میشه؟
×
×
  • اضافه کردن...