رفتن به مطلب

Jahanlo

کاربر سایت
  • پست

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

972 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Jahanlo

0

اعتبار در سایت

  1. ممنون ، اما یه مسئله ای که هست اینه که من نوشتم مودم adsl جدا هم دارم یعنی دوتا مودم adsl دارم و یک مودم جیبی
  2. ببینید دوستان من به دلیل اینکه میخوام استریم انجام بدم دو سیستم دارم که یکی سیستم هست که تصویرش استریم میشه و سیستمی که تصویر کامپیوتر اول رو استریم میکنه احتمالا هم شما بدونید دلیل دوسیستمی بودن برای استریم چیه اگر نه که توضیحی میدم چون بار اپلود و استریم کردن روی سیستمی باشه که استفاده اصلی ازش نمیشه در حال حاضر هم هم یکی از سیستم ها ویندوز 10 روش هست و یکی هم که جدیدا اوکی کردم ویندوز 7 هست ، دستگاهای موجود هم برای این کار اینا هستن که دارم : 1 - دو عدد سیستم که گفتم یکی ویندوز 7 و یکی 10 (این سوال هست که آیا برای این کار نیاز هست که هردو سیستم یک نوع سیستم عامل داشته باشن یا خیر؟) 2 - یک عدد سوئیچ dlink 16 پورته 3 - دو مودم adsl که یکیش فقط برای سیستم اصلی هست که استفاده بشه و برای سیستم دوم از نت مودم جیبی استفاده میکنم به صورت کابل USB اینکه میگم دو عدد مودم یکیش ممکنه استفاده بشه برای همین لینک کردن به جای سوئیچ همین حالا اگر امکان داره راهنمایی کنید که چه باید بکنم برای اینکه تصویر سیستم اول روی سیستم دوم در obs بیاد حتی من اموزش استفاده از پلاگین ndi obs رو هم دیدم و انجام دادم اما این پلاگین روی برنامه obs در سیستمی که ویندوز 7 داره نصب نشد.
  3. Jahanlo

    خریدار میکروفن USB

    با سلام و خسته نباشید بنده درخواست دارم اگر کسی میکروفن usb با کیفیت خوب داره برای فروش اطلاع بده سپاس
  4. با سلام و خسته نباشید خریدار موس گیمینگ آکبند تا رنج 350 تومن هستم ممنون
  5. با سلام و خسته نباشید ، بنده درخواست دارم یک کیس بدون هارد البته کسی داره اطلاع بده خریدارم مشخصات و قیمت رو هم ارسال کنید نهایت قیمت تا 4 تومن
  6. اپدیت قیمت به : 340 تومن
  7. فروخته شد پاک شود تاپیک
  8. فروخته شد لطفاً پاک شود
  9. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ، بنده یک اکانت استیم از بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege رو دارم که نسخه کامل یعنی ultimate edition هست خریدم که تخفیف داشت بعد از نصبش و بازی کردن خیلی با فضا و نحوه بازی نتونستم مچ بشم و برام سخت و کمی وقت گیر بود تصمیم به فروشش گرفتم. قیمت هم 115000 تومان گذاشتم کسی خواست در خدمتم. عکس ها هم در زیر درج شده :
  10. با سلام و خسته نباشید بنده یک اکانت اریجین و یک بازی درونش دارم Battlefield 1 GLOBAL میخوام بفروشمش قیمت هم 75000 تومن گذاشتم کسی تمایل به خرید داره اطلاع بده
  11. Jahanlo

    فروش پاور کولر مستر 500 وات

    با سلام خدمت شما عزیزان یک عدد پاور کولرمستر 500 وات v2 سالم بدون هیچ مشکلی بسیار پرقدرت و مناسب قیمت هم توافقی هست در اینجا یا در پیغام شخصی قیمت بدید کنار اومدیم معامله میکنیم.
×
×
  • اضافه کردن...