رفتن به مطلب

mamad711

کاربر سایت
  • پست

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

704 بازدید کننده نمایه

دستاورد های mamad711

3

اعتبار در سایت

  1. سلام . بنده میخواستم یک سیستم ببندم برای رندر کار های گرافیک خیلی پیشرفته تا حداکثر 14 ملیون هم میخوام هزینه کنم نظر خودم هم روی AMD هست و ترجیحا اگر کسی میشناسه سراغ داره مادر برد با دو سوکت سی پی یو پیشنهاد کنید ممنون.
  2. سلام امروز بصورت ناگهانی وقتی میخواستم ویندوز عوض کنم یهو دیدم چراغ پاور چشمک زد کم نور شد ک کلا شد یک نور خیلی خیلی کوچیک فکر کردم سوخته اما وقتی ریست کردم دیدم روشن میشه ولی چشمک میزمه یا خاموش میمونه کلا بعضی وقت ها روشن میشه ی مدت هست اما بعد دوباره خاموش میشه
  3. لازمه که رم و جدا کنم ؟ یا خودش جدا جدا تست میگیره؟
  4. mamad711

    مشکل در بوق مداوم سیستم

    سلام. من دیروز به مشکل عجیبی برخوردم. اول از همه یهو سیستم قفل میکرد و حتی با دکمه ریست هم ریست نمیشد و باید برق سیستم قطع میکردم. بعد از چندبار بروز این مشکل یهو وسط کار سیستم صفحه بلو اومد که اروری که نوشت یادم نیست و ریست کرد و وقتی سیستم اومد بالا بازم صفحه آبی اومد و وقتی به ۱۰۰ رسید هنگ کرد دوباره ( ارور صفحه آبی دوم SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED ) و اینجا سیستم که خاموش کردم روشن کردم شروع کرد به بوق مداوم زدن. اول کابل هارو قطع کردم نشد واتر کولر باز کردم نشد. یک از رم هارو در اوردم نشد جا ب جا کردم توی اسلات ها نشد. گرافیک هم نشد. دیگ همینجوری نا امین نشسته بودم که رو و تعویض کردم شد اما باز اون رم و میزاشتم نمیشد. سیستم یک چنباری با تک رم اوردم بالا اوکی بود. دوباره رم عوض کردم و باز هم اومد بالا بعد دوباره دوتا رم و گذاشتم و بازم اومد بالا و مشکل حل شد. میخواو بدونم دردش چیه بنطرتون. سیستم نو هست و این کانفیگش هست Giga gaming 3 I7 4790 2x ram g.skill 8gb 1600 Giga htx 750 ti Ssd samsung 850 evo 120 2tb hdd wd blue Green 700-HA فقط لازمه بگم جای کانکتور e-atx پاور روی مادربرد ۸ پین هست و جاش خیلی بده مدتی پیش بازس کردم این کانکتور و اشتباهی ۴پین اول درست ولی ۴ پین بعدیش اشتباهی ۲ پین خورده بود اما خب مشکلی نداشت و متاسفانه این چیزها در دراز مدت خودش نشون میده اما خیلی دراز نیست ایت اشتباهی که کردم. ولی مسکل هنگ اینجووری شروع شد که یک ماژول وای فای روش بود عوض کردم با یک قوی تر بعد از اینکار اینجوری شد. فعلا هم روش نداختم.
  5. سلام تفاوت بین کیبورد های slimو معمولی چیه؟ و کیبورد مدل لپ تاپ چی بهش میگن( منظور از کوچکی نیست نرمی کلید ها و فاصله مناسبش هست)
  6. درایورشو از توی device manager پاک کن بکن دوباره بزن اگر نشناخت احتمالش هست که از کابل یا مبدل باشه.
  7. چرا کاملا برای عقب موندن هارد هست و مبحث طولانی داره از انتقال داده ها به رم و... که بحثش اینجا نمیگنجه . اما خب درست میفرماید سیگیت این مزیت و داره ولی میزان خرابیش متاسفانه بالاست بنده خودم وسترن دارم که البته الان مشکلش حل شده توی تاپیک دیگری گفتم مشکل و و مثل که خیلی ها با نویزش مشکل دارن اما بعد از اینکه بردم گارانتی مشکلش حل شد . از اون طرف هم داداشم سیگیت داره و صدای ازش بیورن نمیاد و سرعتشم خوبه ولی توجه به این بکنید که هارد یک قسمت مهم از یک سیستم هست تمام اطلاعاتی که ممکنه یک دنیا ارزش داشته باشه توی این ذخیره میشه . هارد های اس اس دی عمر طولانی دارن و این و باعث میشه که اطلاعات و با خیال راحت تری روش ذخیره کرد . ولی به نظر بنده هم زیاد هزینه داره و خب لازم نیست اما خب من دیدم هارد بلک وسترن و پیشنهاد داده بودن که خودشم خیلی گرونه بنظر بنده اگر هزینه اونقدری بخواد بشه برای یک هارد معمولی با بیشتر کردنش یک سوپر هارد میشه خرید .
  8. پین واتر بلاگ بزار روی سیستم فن و از توی بایوس تنظیمش کن روی full speed بعد پین فن و وصل کن به cpu fan و روی حالت نرمال بزارش. واتربلاگ همیشه در حال حداکثر هست و این باید همینجوری باشه و فن هم باید با دمای سی پی یو زیاد و کم بشه . درستش اینجوری هست . در حالت سایلنت هم چون این فن ها بلبرینگ هست برای حرکت نیاز به قدرت داره روی حالت سایلنت ولتاژ خیلی کمی واردش میشه و کار نمیکنه اگر خودتون بچرخونیدش میبینید که شروع به حرکت میکنه .
  9. اگر هزینه ای که میکنی برات مهم هست که بنظر طبق این مطلب هارد بخر . http://www.zoomit.ir/2015/4/15/19572/who-makes-most-reliable-hard-drives/ قطعا هارد توی بازی اثر میزاره من خودم روی هارد وسترن بلو بازی میکنم خیلی کم پیش میاد اذیت کنه اما بیشترین اذیت و توی بازی gta v داشتم بعضی وقتها هارد کم میاره تا لود بخوره و باعث یک لگ کوچیک میشه که البته از نظر خودم زیاد مهم نیست . ولی اگر پولش زیاد برات مهم نیست خب این ویدئو ببین http://www.aparat.com/v/YVhWw اما در کل بنظرم هارد اس اس دی هرچند گرونه اما پشیمونی توی خرید نداره من خودم برای ونیدوز فقط خریدم و خیلی راضیم اما اینم در نظر داشته باشید که هارد اس اس دی عمر خیلی طولانی تری هم داره .
  10. عزیزان میدونم دقیقا چطوری کار کنم داخل کیس جا ندارم الان فن رادیاتور چسبیده به واتربلاگ و جلوتر نمیتونم بیارمش . واس همین میخواستم ببرمش بیرون که نمیشه. این کار حالت PULL PUSH باعث سریعت تر خنک شدن ررادیاتور میشه پس 3 4 درجه خودش یک موفقیت بزرگه. ممنون از راهنماییاتون . متاسفانه این انجمن دکمه تشکر نداره انگار ببخشید .
  11. عکس ببینید. http://8pic.ir/images/6znxpbrrnulqint9vitf.jpeg
  12. میخواستم رادیاتور ببرم بیرون و حالت pull push استفاده کنم . امیدوارم تمام ابهاماتتتون برطرف شده باشه.
  13. سلام . من یک کیس Oraman گرین دارم . و یک واتر کولینگ گرین 120. پشت کیس 2 تا حا داره که میشه لوله های واتر و رد کرد و رادیاتور و بیرن قرار داد اما خب این لوله ها که جدا نمیشن درسته ؟ و اینکه اگرم بشن گارانتیش لغو میشه ؟ و در نهایت اگر جدا کنم مایع توش میریزه یا اینکه راهی هست بدون اینکه تمام مواردی که گفتم انجام بشه و مشکلی هم پیش نیاد ؟ اینم لینک کیس و اطلاعاتش : http://www.green-case.com/products/case/midi/case.php?model=Oraman
  14. هاردمو امروز بردم گارانتی اما خب یک سرچ زدم 2 تا هارد وسترن سیاه و آبی که هردو صدای مشابه هارد منو میدادن و توی نظرات ک خودندم دیدم مثل که کاملا نرمال هست و یک چیز همگانی هست. https://www.youtube.com/watch?v=c7uoUau7qkI Back https://www.youtube.com/watch?v=-wZwaYw6Bns Blue
  15. بنظر بنده و با وجود اینکه اصلا از محصولات سامسونگ راضی نیستم و نمیخرم اما باید اعطراف میکنم توی هارد حرف اول و میزنه من یک اس اس دی 850 evo از همین سایت خریدم و در یک کلام میخوام بگم حرف نداره سرعت و کارای چندین برابر شده و واقعا میتونم بگم از خرید راضی هستم . یکی از مشکلات بزرگی که باش رو به رو بودم درگیر بودن هادر معمولی بود وقتی درگیر میشد دیگه کار خاصی نمیشد با سیستم کرد باید صبر میکردی تا کارش تموم بشه اما خب جدا کردن اینها باعث افزایش کارایی شده . سرعتشم که قطعا خودتون میدونید . در مورد قیمت هم اول نوع ساخت هست سایز هست و همچنین میزان رم به کار رفته در هارد هست .
×
×
  • اضافه کردن...