رفتن به مطلب

Najm

کاربر سایت
  • پست

    328
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    100%

Najm آخرین باز در روز می 5 برنده شده

Najm یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

4 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    آقا

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Intel Core i7-6700K
  • مادربورد
    Asus Z170-A
  • رم
    G.Skill Trident Z 8GB DDR4-3200 CL16 Dual Channel
  • کارت گرافیک
    Onboard
  • ذخیره سازی
    Samsung 850 EVO 120GB
    Samsung 970 EVO Plus 1TB
  • منبع تغذیه
    Green GP550A-UK
  • کیس
    Cooler Master MasterCase H500 ARGB
  • خنک کننده
    Cooler Master Hyper 212 Halo
  • کارت صدا
    Creative Sound BlasterX AE-5 Plus
  • مودم
    TP-Link Archer VR400 V2
  • مانیتور
    LG 25UM65
  • بلندگو ، هدفون
    Logitech Z623 2.1
    Creative SBS E2900 2.1
  • سیستم عامل
    Windows 10

آخرین بازدید کنندگان نمایه

4338 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Najm

108

اعتبار در سایت

  1. شما باید بعد از گذشت مدت تعیین شده، پیگیر موضوع می شده اید. اکنون هم این تعهدات داده شده را در شکایت جدید مستند کنید و خواستار بررسی جدی موضوع باشید.
  2. مستنداتی که می فرمایید را در مکاتبات مربپط به شکایت پیوست کنید.
  3. کارشناس داخل سامانه بازرسی چه جوابی داده است؟ قبلا هم به شما عرض کردم که حتما بازه زمانی جهت رفع مشکل درخواست کنید. وقتی بعد از این همه مدت تامین کابل صورت نگرفته، از این به بعد هم گمان نمی کنم که تامین شود. همسایه ها را مجاب به ثبت شکایت کنید. در این صورت می توان امیدوار به تامین کابل بود.
  4. وقتی که داخل کوچه مشترکی غیر شما وجود ندارد، به طریقی امکان برقراری ارتباط وجود دارد. پیگیر باشید قطعا به نتیجه خواهید رسید.
  5. بستگی به شرایط و تجهیزات به کار رفته دارد. در صورتی که عدم برقراری شما به علت سرقت کابل هوایی است، امکان پذیر است. با توجه به شماتیک گذاشته شده، مسافت از کابل زمین تا منزل صد متر است؟ پست مخابرات کجا قرار دارد؟ کابل هوایی از چند کوچه می گذرد و در حال حاضر به چه صورتی است؟ منظور این که قسمت های قطع شده چگونه است. دقیقا کیفیت خط کدام مشترکین؟! شما به صورت مستمر موضوع را پیگیری کنید و هرگز کوتاه نیایید و بازه زمانی حداقلی جهت رفع مشکل درخواست کنید.
  6. کابلی که خدمت شما معرفی کردم یک کابل ساده دو زوج با کیفیت است که سبب ارتباط دو مشترک با مرکز می شود. طبق شماتیک گذاشته شده نیاز به بررسی موارد ریزتری است و نمی شود دقیق نظر داد اما این گونه کابل های هوایی دارای بیش از دو زوج هستند و به همین جهت مخابرات منطقه برای تامین آن تنها برای شما زیر بار نمی رود. در حالی که وقتی تنها شما پیگیر هستید و مشترک دیگری شکایت ندارد، با همان کابل دو زوج هم می توانند کار شما را انجام دهند و از نظر استحکام و مقاومت در برابر شرایط محیطی هم مشکلی ندارد.
  7. حتما موضوع را با همسایه ها در میان بگذارید. شکایات از یک راه و در سامانه ای که خدمت شما عرض کردم ثبت شوند. در رابطه با کابل اگر قصد تهیه برای خودتان دارید باید کابل 2 زوج فویلدار 0.6 زمینی ترجیحا از برند کرمان استفاده کنید که قیمت هر متر آن تقریبا دو برابر کابل لینک داده شده می باشد.
  8. به همین جهت عرض کردم که در حال حاضر فکر فیبر نوری نباشید. با توجه به این که تنها مشترک پیگیر شما هستید اظهار عدم تعلق کابل مسی می کنند. شما به مباحثی همچون اینکه مخابرات شرکت خصوصی است و بودجه به آن تعلق میگیرد یا خیر ذهنتان را درگیر نکنید. شما داخل سامانه شکایت ثبت کنید. همانطور که گفتم ضرری ندارد. در رابطه با کابل هوایی، چند زوج است؟ از چه برندی است؟ با توجه به متراژ بالا باید از کابل هوایی مناسب استفاده شود نه صرفا یک کابل بی خاصیت
  9. اکنون برای فیبر نوری نمی شود نظر داد؛ اما حتما شکایتی در رابطه با مشکل فعلی ثبت کنید. ضرری ندارد. این که می فرمایید در منطقه شما ارتباط وجود دارد، دلیل محکمی بر ثبت شکایت است. در مسیری که کابل هوایی به صورت یکی در میان به سرقت رفته، مشترکینی را می شناسید که چنین مشکلی دارند؟ اگر امکان دارد به صورت شماتیک مسیر ارتباطی را رسم کنید تا من و دیگر کاربران انجمن دقیق تر راهنمایی کنیم.
  10. طبق توضیحات شما در پست اول و مستند حاضر، کابل هوایی قسمت شما که سرقت نشده بود بعد از ماجرای کابل کشی مسیر سرقت شده که سبب قطع ارتباط شده است، توسط مخابرات جمع آوری شده و هیچ گونه عمل سرقتی در رابطه با کابل هوایی قسمت شما قابل قبول نیست. شما عکسی از وجود کابل هوایی در قسمت خود ثبت نکرده اید؟ این که کابل کشی مسیر سرقت شده انجام و کابل هوایی قسمت شما جمع آوری و گفته شده است که مورد سرقت قرار گرفته است، توهینی جز به مشترک و تلافی در مقابل ثبت شکایت شما نبوده است. از طرفی کابل کشی مسیر سرقت شده با چه هدفی انجام شده است؟ با وجود این که شما از وجود کابل هوایی قسمت خود اطمینان داشتید، به هیچ عنوان نباید زیر بار حرف عوامل اجرایی مخابرات در رابطه با سرقت کابل هوایی قسمت خود می شده اید. به هر حال، شما ثبت اعتراض کنید و پیگیر موضوع به طور جدی باشید.
  11. شما در همین سامانه ای که عرض کردم به نحوه رفع خرابی اعتراض و شکایت ثبت کنید. اینکه از بالا گفتند دیگر کابل مسی به صرفه نیست، ادعای پوچی بیش نیست و اگر واقعا یک درصد این چنین است باید در جواب شکایت شما در سامانه چنین درج شود. در رابطه با امضا و تحویل سیم کارت هم نگران نباشید. موضوع خاصی نمی باشد. علت ثبت مجدد شکایت را عدم رضایت از خدمات جایگزین عنوان فرمایید.
  12. پیشنهاد می کنم داخل سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ثبت موضوع کنید.
×
×
  • اضافه کردن...