رفتن به مطلب

dante1993

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1438 بازدید کننده نمایه

دستاورد های dante1993

7

اعتبار در سایت

  1. سلام  دوست عزیز خریدار کیبورد ریزر در صورت موجودی هستم

     

  2. با کیبورد خودتون که استفاده می کنید هم تعویض دارم کیبورد من همrazer ornata chroma نو نو فقط تست کردم تا 11-11-1397 گارانتی داره. چون دو تا کیبورد دارم مثل شما فقط واسه تجربه  و کار کردن با کیبورد های مختلف میخام تعویض کنم.کیبورد دومم balackwidow xxx chromaست.

  3. سلام.با کیبورد ornata chroma تعویض دارین؟؟

     

  4. فعلا به علت رفتن به خدمت سربازی امکان فروش نیست.
  5. هزینه کیبورد به دلار نرخ روز + 10% کارمزد + هزینه حمل + هزینه گمرک زمان تحویل 20 الی 25 روز شرایط هم گمرک رو بعد از این که کالا وارد ایران شد حساب میکنن.
  6. توجه نکردید، اول اصلی رو سفارش دادم دیدم سوئیچی که میخواستم نبود دوباره TE سفارش دادم .
  7. سلام، من کیبورد V2 با سوئیچ زرد میخواستم که در ایران موجود نبود و مجبور شدم از امارات سفارش بدم با تفاوت قیمت اندک منتها سوئیچ سبز بدست رسید و امکان برگشت نبود. و همین طوری کیبورد داخل جعبه است و استفاده نشده و هدف منم همین کیبورد اصلی بود منتها با سوئیچ زرد. توی بحث و گفت و گو با شرکت واسط خرید برای مرجوع، ریزر نسخه TE رو معرفی کرد و منم مجبور شدم از سایت خود ریزر خرید کنم تا مدلی که میخوام حتما همان باشد و حدود 3 ماهه که دارم استفاده میکنم و هیچ مشکلی نداره. تنها علت استفاده نکردن این کیبورد اینکه سوئیچ زرد میخواستم و دلیل خرید نسخه TE محدودیت بودجه بود. (به علت خرید این کیبورد) * اشتباهی کردم این بود که بار اول اگه از سایت خود ریزر خریده بودم هم نسخه کامل رو داشتم هم مشکلی که الان برام بوجود اومده نداشتم. مدارک هم موجوده که من واقعا از آمریکا و امارات خرید کردم . اگر هم بازم سوالی مونده در خدمتم.
×
×
  • اضافه کردن...