رفتن به مطلب

pouyamahmoudi

کاربر سایت
  • پست

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1298 بازدید کننده نمایه

دستاورد های pouyamahmoudi

1

اعتبار در سایت

  1. این کار را هم قبلاً انجام دادم اما متأسفانه مشکل حل نشد.
  2. سلام. این مورد را قبلاً چک کردم. چنین گزینه‌ای در BIOS وجود نداشت.
  3. سلام. لپ‌تاپ HP مدل Pavilion dv6-6090ee دارم. آخرین‌بار که امتحان کردم وب‌کم کار می‌کرد ولی چون نیاز نداشتم چند سال بدون استفاده بود تا اینکه الآن نیاز پیدا کردم اما وقتی خواستم استفاده کنم کار نکرد و حتی در بخش Device Manager هم شناسایی نشده. اتصالات روی بُرد و پشت حاشیه صفحه‌نمایش را بررسی کردم و هر دو وصل بودند، حتی برای اطمینان یک‌بار بخش‌هایی از کابل که در تصویر پیوست مشخص شدند را جدا و مجدد وصل کردم. دو نسخه متفاوت سیستم‌عامل ویندوز یعنی 8.1 و 10 را نصب و تمامی نرم‌افزارهای وب‌کم و درایور را امتحان کردم. نصب دستی درایور هم فایده‌ای نداشت. تا جایی که اطلاع دارم روی کیبورد دکمه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن وب‌کم نیست و هیچ تنظیمات خاصی را هم تغییر ندادم. تنظیمات ویندوز، آنتی‌ویروس و... هم کامل بررسی کردم و مشکلی وجود نداشت. لطفاً راهنمایی کنید.
  4. سلام. قصد داشتم روی لپ‌تاپ HP مدل Pavilion dv6-6090ee حافظه SSD را جایگزین درایو اصلی کنم و حافظه HDD یک ترابایت که روی آن بود را به وسیله براکت Caddy استفاده کنم. پیش از خرید حافظه SSD، براکت Caddy را سفارش دادم تا مطمئن بشوم شناسایی می‌شود و مشکلی ندارد اما متأسفانه این‌طور نبود. پس از اینکه حافظه HDD یک ترابایت را در جایگاه قرار دادم (تصاویر پیوست) و به درگاه وصل کردم، هنگام راه‌اندازی با خطای عدم شناسایی آن مواجه شدم. برای اطمینان، فایل نصب ویندوز را روی فلش ریختم تا ببینم در این محیط شناسایی می‌شود یا خیر اما همچنان مشکل برطرف نشد و حتی در بخش Boot Options یا تنظیمات BIOS هم نمایش داده نمی‌شد. آیا مشکل از براکت Caddy است و باید آن را مرجوع و تعویض کنم؟
  5. فایل مشخصات حافظه SSD برند Apacer مدل AS350 را به پیوست خدمت شما ارسال کردم. فکر می‌کنم همون حافظه SSD برند Crucial مدل BX500 برای ظرفیت‌ها و رنج قیمت‌هایی که مد نظر داشتم بهترین گزینه باشه اما اینکه TBW پایین‌تری نسبت به رقبا با قیمت مشابه داره نگرانم می‌کنه. AS350_Full Capacity_Spec_rev2.2.pdf
  6. سپاسگزارم. نظرتون درمورد حافظه SSD برند Apacer مدل AS350 PANTHER چیه؟ نسبت به مدل BX500 که معرفی کردید چطوره؟
  7. سلام. قصد خرید حافظه SSD ساتا با ظرفیت 240 گیگابایت (در رنج قیمت هشتصد هزار تومان) و 480 گیگابایت (در رنج قیمت یک و نیم میلیون تومان) دارم. بین مدل‌هایی که در فروشگاه‌های اینترنتی موجود هستند و قیمت مناسبی دارند کدوم را پیشنهاد می‌کنید؟ چرا؟
  8. ممنون. به نظر شما با بودجه سه میلیون تومان گزینه بهتری برای خرید وجود داره؟ بین ASUS PH-GT1030-O2G و GIGABYTE GV-N1030OC-2GI کدوم را پیشنهاد می‌کنید؟ (از نظر طول عمر، عملکرد سیستم خنک‌کننده، کارایی و...)
  9. سلام. بین کارت گرافیک GT 1030 OC شرکت‌های ASUS و GIGABYTE از نظر طول عمر، عملکر سیستم خنک‌کننده و... کدام را پیشنهاد می‌کنید؟ چرا؟ آیا در این رنج قیمت گزینه بهتری برای خرید وجود دارد؟ سلام. آیا کارت گرافیک GT 1030 OC با سیستم قدیمی زیر سازگار است و بدون مشکل کار می‌کند؟ PSU: GREEN 530W CPU: Intel Core i7-960 Motherboard: Gigabyte GA-X58A-UD3R v2 RAM: Corsair Vengeance 16GB (2x8GB) DDR3
  10. هزینه تعمیرش حداکثر چقدر میشه؟ قصد خرید کارت گرافیک جدید داشتم اما قیمت‌ها خیلی بالاست و فعلاً برام مقدور نیست.
  11. با هیت دادن، ریبال یا ریورک مشکل حل میشه؟ ثابت هستند اما وقتی نشانگر موس را روی خطوط می‌برم کمی تغییر می‌کنند. با کابل و مانتیور متفاوت امتحان کردم اما مشکل حل نشد.
  12. سلام. وقت بخیر. هنگام کار با سیستم با خطای صفحه آبی مواجه شدم و بعد از اینکه سیستم ریستارت شد درایور کارت گرافیک کار نکرد و خطوط افقی قرمز رنگ روی صفحه نمایش داده شد که در تصویر پیوست مشخص هستند. درایور کارت گرافیک را با نرم‌افزار DDU در حالت Safe Mode حذف کردم و بعد یک‌بار به صورت خودکار (از طریق فایل نصبی) و یک‌بار به صورت دستی (از طریق Device Manager) نصب کردم. در حالت نصب خودکار صفحه سیاه شد و هر چقدر صبر کردم تصویر نداد تا اینکه مجبور شدم ریستارت کنم و دیدم همچنان مشکل حل نشده. در حالت نصب دستی صفحه سیاه نشد اما درایور بعد از نصب عمل نمی‌کرد. چون این خطوط افقی قرمز رنگ را در محیط BIOS ندیدم حدس زدم مشکل از ویندوز باشه و به همین خاطر از ویندوز 10 رفتم به ویندوز 8 و آخرین نسخه درایور را دانلود و نصب کردم اما باز هم مشکل حل نشد. با مانتیور و کابل دیگه هم امتحان کردم اما همچنان همین مشکل وجود داشت. کارت گرافیکی که مشکل داشت یعنی ZOTAC GTX 465 را خارج کردم و با کارت گرافیک سیستم دیگه که Hynix GT 520 بود جایگزین کردم. با کارت گرافیک جایگزین مشکل کامل حل شد و درایور هم بدون خطا نصب شد. برای کارت گرافیک معیوب چه مشکلی پیش اومده؟ چطور میشه تعمیرش کرد و هزینش حداکثر چقدر میشه؟ لطفاً راهنمایی کنید.
  13. pouyamahmoudi

    Healthy Basic Data Partition

    سلام وقت بخیر هارد اینترنال جدید وسترن دیجیتال بلو با ظرفیت شش ترابایت و بافر ۲۵۶ مگابایت خریدم و جایگزین یکی از هاردهای قبلی کردم. بعد از انجام فرآیند مربوط به پارتیشن هارد جدید، در قسمت Status اون نوشته Healthy Basic Data Partition. چه تفاوتی با Healthy Primary Partition و... داره؟ چطور این مشکل را حل کنم؟ لطفاً تصویر پیوست را مشاهده و راهنمایی کنید. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
  14. از همین سرویس غیرحجمی هشت مگابیت بر ثانیه با حجم 210 گیگابایت بین الملل استفاده می‌کنی؟ شب‌ها چه ساعاتی پینگ روی 200 تا 300 میره؟ سرعت دانلود در اکثر ساعات روز و شب چقدره؟
×
×
  • اضافه کردن...