رفتن به مطلب

MortezaKing

کاربر سایت
  • پست

    30
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1848 بازدید کننده نمایه

دستاورد های MortezaKing

18

اعتبار در سایت

  1. گیم تو دانلود مجدد در دسترس قرار گرفت! 😍 game2dl.ir
  2. تشکر ویژه از همه‌ی دوستانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند. تصاویر همه‌ی دوستان را دیدیم و لذت بردیم. از بین بیشتر از ۳۶۰ عکس ارسالی شما دوستان، حرفه‌ای‌ترین و زیباترینِ آن‌ها را انتخاب کردیم. قرار بود که به سه عکس برتر جایزه داده شود، اما به‌خاطر تصاویر فوق‌العاده شما دوستان، مجموعه لیون‌کامپیوتر لطف کردند و یک عدد موس گیمینگ استیل سریز دیگر نیز به جوایز اضافه کردند تا جوایز مسابقه جمعا به ۵ عدد برسد. در ادامه تصاویر منتخب را ملاحظه خواهید کرد: نفر چهارم، farzin_bagheri (جایزه: موس گیمینگ استیل سریز طلایی از طرف لیون کامپیوتر) به گفته داور مسابقه، دلیل انتخاب این عکس تنظیم مناسب دوربین، ست کردن میزان فوکوس و فلو مناسب (تنظیم مناسب دوربین و ست کردن آن با غروب و استراحت کاراکتر) بوده است. نفر سوم، arshia.piyous (جایزه: موس گیمینگ استیل سریز طلایی از طرف لیون کامپیوتر) به گفته داور مسابقه، دلیل انتخاب این عکس رعایت اصول عکاسی خودرو (Vehicle Photography) و Rim Lighting بوده است. نفر دوم، c9he (جایزه: موس گیمینگ استیل سریز طلایی از طرف لیون کامپیوتر) این تصویر نیز به‌خاطر زیبایی فوق‌العاده و خلق صحنه‌ی بسیار چشم‌نواز انتخاب شده است. نفر اول، mehrab_hpg (جایزه: موس گیمینگ استیل سریز طلایی از طرف لیون کامپیوتر) به گفته داور مسابقه، دلیل انتخاب این عکس فريمينگ حرفه‌ای، كامپوزيشن یا ترکیب‌بندی مناسب و پرسپكتيو بوده است. برنده‌ی بیشترین لایک، mobham96 (جایزه: موس گیمینگ استیل سریز طلایی از طرف لیون کامپیوتر) این تصویر نیز از بین بیشتر از ۳۶۰ تصویر ارسالی بیشترین لایک غیر فیک را داشته است.
  3. می‌تونید از پشتیبانی تلگرام @GameRestore_Support قیمت بازی رو بگیرید و اگه دوست داشتید بصورت پستی بخرید.
  4. سلام دوست عزیز خیر، هیچ محدودیتی برای استفاده از مدها (مدهای گرافیک، خودرو و...) وجود نداره. ممنون اصلاح شد!
  5. عکاسی در محیط بازی‌ها یکی از کارهای موردعلاقه گیمرهاست. به خصوص در بازی‌هایی که قابلیت عکاسی حرفه‌ای دارند. سرآمد همه‌ی این بازی‌ها عنوان Grand Theft Auto V است که با ابزارهای مختلف از جمله Rockstar Editor و Snapmatic می‌توان در آن تصاویر و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای ساخت. گیمرها روزانه هزاران عکس از این بازی می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. گیم تو دانلود با همکاری مجموعه لیون کامپیوتر مسابقه‌ای تدارک دیده است برای دوستانی که فکر می‌کنند در این زمینه استعداد و توانایی ویژه‌ای دارند. نحوه شرکت در مسابقه چگونه است؟ تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه، از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۶، بهترین تصاویری را که از بازی Grand Theft Auto V به ثبت رسانده‌اند، با هشتگ #IRANSnapmatic2017 در اینستاگرام منتشر کنند و صفحات رسمی گیم تو دانلود و لیون کامپیوتر را نیز در کپشن تگ کنند. داوری مسابقه چگونه خواهد بود؟ گیم تو دانلود و لیون کامپیوتر مصمم‌اند کسانی که کار بهتری را ارائه کرده‌اند به عنوان برنده انتخاب شوند. به همین دلیل تصاویر شما، از جنبه‌های مختلف مانند: اصول عکاسی، زیبایی بصری و محتوا بررسی می‌شوند و به صاحبان سه عکس برتر جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین به صاحب تصویری که بیشتری لایک را داشته باشد نیز یک جایزه تقدیم خواهد شد. داوری این مسابقه بر عهده Amir Takro، یکی از حرفه‌ای ترین عکاسان GTA در ایران خواهد بود. برای ملاحظه تصاویر ایشان می‌توانید به پیج اینستاگرام و صفحه توییترشان سر بزنید. قوانین شرکت در مسابقه: تصویر شما بایستی در اینستاگرام با هشتگ #IRANSnapmatic2017 منتشر و همچنین در کپشن آن صفحات رسمی گیم تو دانلود ولیون کامپیوتر تگ شود. تصاویر ارسالی باید از کیفیت و وضوح مناسب برخوردار باشند. تصویر ارسالی بایستی توسط شخص ارسال کننده گرفته شده باشد. ارسال تصاویر موجود در اینترنت یا متعلق به دیگران، کاملا ممنوع است. پروفایل اینستاگرام شرکت کننده‌ها به هیچ عنوان نباید روی حالت Private باشد. تصویر ارسالی باید از بخش داستانی یا مولی‌پلیر (Online) عنوان GTA V باشد. تصاویر متفرقه به هیچ عنوان در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. محدودیتی برای تعداد تصاویر ارسالی وجود ندارد، هر شرکت کننده می‌تواند چندین تصویر برای مسابقه ارسال کند. روی تصاویر هیچ اسم، آدرس اینترنتی و یا … نباید ذکر شده باشد. در صورتی که یکی از سه عکس برتر، بیشترین لایک را نیز داشته باشد، تنها یک جایزه به آن عکس تعلق می‌گیرد. به برندگاه چه جوایزی داده خواهد شد؟ لیون کامپیوتر به عنوان معتبر ترین فروشگاه سخت‌افزار ایران، حامی این مسابقه است و برای تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان این مسابقه، به برندگاه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد کرد. نفر اول: موس گیمینگ استیل سریز از طرف لیون کامپیوتر نفر دوم: موس گیمینگ استیل سریز از طرف لیون کامپیوتر نفر سوم: موس گیمینگ استیل سریز از طرف لیون کامپیوتر بیشترین لایک: موس گیمینگ استیل سریز از طرف لیون کامپیوتر مشاهده خبر مسابقه در گیم تو دانلود
  6. MortezaKing

    داوری مسابقه MSI !!!

    بحث تموم شد؟ نتیجه چی شد؟!
  7. MortezaKing

    داوری مسابقه MSI !!!

    نقد و بررسی نفر اول رو حتی نمیشه به راحتی خواند، استانداردهای نگارش که بماند.... دوستمون اینقدر برای کار ارزش قائل نبودن که حتی یه دور متنشون ( به اصلاح نقد و بررسیشون) رو بخونن و غلط‌های املایی رو اصلاح کنن!
  8. MortezaKing

    داوری مسابقه MSI !!!

    @MSI Support پاسخ جناب حسینی (مدیر لیون کامپیوتر): سلام دوست من این مسابقه رو ام اس ای برگذار کرده و اونها باید پاسخ بدن، توی تاپیک هم همین مطلب بنده رو اعلام کنید! ما فقط قرار بود بهشون فضا بدیم و بس!
  9. MortezaKing

    داوری مسابقه MSI !!!

    بنده هم نسبت به داوری اعراض کردم و تقاضا بررسی مجدد کردم ولی نپذیرفتند.
×
×
  • اضافه کردن...