رفتن به مطلب

koorosh2500

کاربر سایت
  • پست

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های koorosh2500

0

اعتبار در سایت

  1. به نظر من برای به دست آوردن قیمت تمام قطعات به سایت شرکت تحلیل و نشر به آدرس www.t-va-n.com مراجعه کنید
  2. بله. آدرس سام سرویس: http://www.samservice.com/
  3. آدرس خدمات پس از فروش در مشهد را سایت سام سرویس نوشته است: خ دکتر بهشتی، نبش دکتر بهشتی ۳۰، خدمات ماشینهای اداری توس ۸۴۰۸۳۸۹, ۸۴۰۲۹۶۹, ۸۴۴۵۲۴۷
  4. از این مدل چند کاره اصلا اطلاعی ندارم.
  5. صحبت شما درست است. درایور پرینتر یک برنامه ای دارد به نام Smart Panel که وقتی پرینتر روشن است می گوید چند درصد از هر کدام از کارتریجها باقی مانده است. مثلا اگر در عکسهای شما از رنگ آبی زیاد استفاده شده باشد مشاهده می کنید از کارتریج Cyan درصد بیشتری استفاده شده است. ضمنا برای اینکه عکس شما خوب از آب در بیاید باید در تنظیم رنگها و نور و تنظیم saturation و .... دقت بکنید.
  6. بله. یک سال گارانتی سام سرویس.
  7. بسته به اینکه از چه چیزی شما بخواهید پرینت بگیرید مصرف کاتریج فرق می کند. من حدود یک ماه است که این پرینتر را خریده ام و به این نتایج رسیده ام: اگر بخواهیم فقط از متون معمولی و سیاه و سفید پرینت بگیریم باید پرینتر را روی سیاه و سفید تنظیم کنیم تا از کارتریجهای رنگی استفاده نکند و فقط از کارتریج مشکی استفاده کند و با یک کارتریج مشکی میتوانید 1500 صفحه a4 را پرینت بگیرید. یعنی با یک کارتریج اورجینال مشکی به قیمت 40 هزار تومان (یا کارتریج شارژ شده با هزینه 8 هزار تومان) می شود 1500 صفحه سیاه و سفید متنی پرینت گرفت. اگر بخواهید از تصاویر تمام رنگی مثل تصاویر طبیعت و ... پرینت بگیرید پرینتر را روی رنگی تنظیم می کنید که از تمام کارتریجهای رنگی استفاده می کند که با سه کارتریج رنگی زرد و قرمز و آبی می توانید حدود 1000 الی 1100 صفحه a4 پرینت بگیرید. بنابراین نتیجه می گیریم که برای 1000 صفحه عکس تمام رنگی اگر بخواهیم از کارتریج های اورجینال استفاده بکنیم باید حدود 110 هزار تومان (هر کارتریج تک رنگ 35 هزار تومان) هزینه بکنیم اما اگر بخواهیم از کارتریجهای شارژ شده استفاده بکنیم باید حدود 24 هزار تومان (هر کارتریج تک رنگ 8 هزار تومان) هزینه بکنیم. در مورد شارژ کارتریج پرینترهای لیزری بعضی ها می گویند که هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر چند دفعه می توانید کارتریج را شارژ بکنید اما نمایندگی سامسونگ که من دستگاه را از او خریدم می گوید شما هر کارتریج را سه مرتبه بیشتر شارژ نکنید. (در دفترچه راهنمای دستگاه نوشته فقط از اوریجینال استفاده بکنید و اصلا شارژ نکنید!!) ولی در هرحال باید شخص مطمئنی کارتریج را شارژ بکند. ضمنا کارتریج مشکی از کارتریج رنگی گرانتر است.
  8. [/img] به نظر من پرینتر رنگی لیزری سامسونگ clp315 که تازه به بازار آمده بخر. قیمت اون 175 هزار تومن. برای عکس رنگی نسبت به قیمتش خیلی خوبه. قیمت کارتریج 35 الی 40 هزار تومنه. 4 عدد کارتریج می خوره برای چهار رنگ مختلف قرمز آبی زرد و سیاه. هر کارتریج رو میشه 3 بار شارژ کر د. قیمت شارژ 6 الی 8 هزار تومان.
  9. پرینتر شما lq300 یا +lq300 یا ++lq300 ؟؟ الان تو بازار lq300 نیست و فقط ++lq300 است. اما من یک +lq300 دارم که واقعا عالی است و 9 سال کار می کند بدون اینکه تا به حال خراب شده باشد و یا اذیت بکند. واقعا پرینتر جان سختی است.
×
×
  • اضافه کردن...