رفتن به مطلب

Saleh98

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Saleh98

1

اعتبار در سایت

  1. Saleh98

    روشن نشدن سیستم

    نه پاور hico بود، الان یه پاور دیگه گذاشتم بالا اومد، چه ساده پاور به فنا رفت، این پاوری که الان گذاشتم ایرانیه atx600w و تستر گرین داره 300 w رو نشون میده، به دستگاه دروغ که نمیگه؟ همین 300 تاست؟ و فن cpu با اینکه روغن کاری و تمیزش کردم بازم داره آروم میچرخه، سوکت مادربرد هم مشکل نداره، باید فن رو عوض کنم؟
  2. Saleh98

    روشن نشدن سیستم

    سلام، دوستان سیستم رو استند بای بود، بعد با کلید پشت کیس خاموشش کردم، الان کلید پشت کیس رو on کردم کلید پاور رو که میزنم سیستم روشن نمیشه، ولی چراغ روی مادربرد روشنه، به نظرتون مشکل از چیه ممکنه از پاور باشه؟
  3. البته ما ایرانیا همه چیمون کرکی بوده تا الان ، اینم روش ، حوصله دانلود از سرورای مایکرو رو ندشتم خودم
  4. مایکرو سافت یک سال تمام کاربران ویندوز‌های ۸.۱ و ۷ را تشویق کرد تا به رایگان، سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنند. این سیاست چند روز پیش به پایان رسید و از این به بعد کاربران برای ارتقا ویندوز قدیمی خود به ویندوز ۱۰ مبلغ ۱۱۹ دلار هزینه کنند. جالب اینجاست که علی‌رغم اینکه زمان آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ تمام شده است، اما ظاهرا مایکروسافت راهی را برای دسترسی رایگان به آپدیت به ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوزهای قدیمی‌تر خود در نظر گرفته است. پس از لغو ارائه‌ی بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت، برخی کاربران که به این نسخه از ویندوز علاقه دارند و نتوانسته‌اند آن را دریافت کنند، به دنبال راه‌حل‌هایی برای دریافت رایگان ویندوز ۱۰ بوده‌اند. راه حلی که هنوز برای این کاربران وجود دارد، استفاده از افزونه‌ی بروزرسانی کاربران معلول است. مایکروسافت برای کاربران معلول و دارای محدودیت‌های جسمیِ ویندوزهای ۷ و ۸.۱، افزونه‌ای را عرضه کرده تا آنها نیز بتوانند به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کنند. پشتیبانی مایکروسافت از این افزونه هنوز تمام نشده و همه‌ی کاربران می‌توانند از آن استفاده کرده و ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان دریافت کنند. برای دریافت این افزونه کافی است آن را از این لینک دریافت کنید. پس از نصب افزونه، ویندوز ۱۰ بدون تاییدیه‌ی خاصی شروع به دانلود و نصب شدن می‌کند. تاریخ لغو پشتیبانی از این افزونه هنوز اعلام نشده و مایکروسافت اعلام کرده است که پیش از پایان پشتیبانی از این افزونه، آن را بصورت عمومی اعلام خواهد کرد. بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ موسوم به آپدیت سالیانه نیز منتشر شد و کاربران این نسخه از ویندوز می‌توانند آن را دریافت کنند. این بروزرسانی شامل ارتقای برخی قابلیت‌های کورتانا، Windows Ink، افزونه‌های مایکروسافت اج و تعدادی بهبودهای نرم‌افزاری بود.
  5. ممنون دوستان ، گارانتی یه 4 ماهی میشه که تموم شده :ا ، دلیل این مشکل چیه؟ مگر ارتیفکت بعد از اشتباه اور کردن به وجود نمیاد؟ آیا کارت تعمیر میشه و ارزش تعمیر داره؟ خودم فن کارت رو باز کنم و نگاه کنم مشکلی پیش نمیاد؟ لطفا یه نرم افزار خوب برای زیر نظر داشتن کارت گرافیک معرفی کنین
  6. سلام دوستان کارت گرافیکم تصویر میده ولی تصویر شطرنجی و رنگارنگ و دارای خطوط زیاد(از همون لحظه بوت)، روی یه سیستم دیگه تست کردم همینطور بود :! درایور هم میخوام نصب کنم سیستم ریست میشه بنظرم پاور قبلی مشکل ایجاد کرد البته الان یه قوی گذاشتم ولی مشکل هنوز پابرجاست یه سوال اگه کارت درست جا نره و روشن بشه چی؟ احتمال سوختن هست؟؟؟ ببینید صفحه اینجوریه مشکل چیه ؟
  7. ممنون بین Sapphire Radeon HD 6870 1g 256bit و asus gtx 560 ti dc 1g 256bit کدوم بنظرتون بهتره ؟ ایسوس با اینکه دست دوم هست ۵۰ تومن گرون تره ولی تو نتایج مقایسه ها دیدم که یه مقدار هم قویتره و dx12 پشتیبانی میکنه. کارت gtx 750ti هم گیرم نیومد در کل برای یه گیمر کم توقع کدوم بهتره؟
  8. سلام دوستان . تازه کارم سیستمم اینه MSI G45 MS-7594 DDR3 cpu: xeon e5450 (3.0/12M/1333 ram:2+2G hynix 1333 البته رم رو ارتقا میدم به 6 یا 8 میخوام بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ تومن یه کارت گرافیک بخرم (پاور رو هم بعد از انتخاب کارت انتخاب میکنم) فعلا به این کارتا رسیدم البته حدودی تفاوت قدرتشونو میدونم بین nvidia ها کدوم قویتره یا بین amd ها کدوم قویتره ولی دقیق نمیدونم از بین هردو کدوم قویتره و سردرگم شدم از شما اساتید تقاضا میکنم راهنماییم کنینPowerColor radeon 6850 1g 256bit Sapphire Radeon HD 6870 1g256bit msi amd hd 7770 1g 128bit dell radeon hd 7770 2g 128bit asus gtx 550ti 1g 192bit gigabyte gtx 550ti 1g 192 bit asus gtx 560ti dc 1g 256 bit evga gtx 470 1.28g 320bit asus gt 740 2g 128bit همشون هم ddr5 و دسته دوم.مثلا نمیدونم بین gtx560 و hd6870 کدوم قویتره . لطفا از لحاظ قدرت برام مرتبشون کنین یا بهم پیشنهاد بدین و بهم یاد بدین تو مشخصات کارت چی مهمتره تا دیگه مزاحم نشم
×
×
  • اضافه کردن...