رفتن به مطلب

سیروان

کاربر سایت
  • پست

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های سیروان

0

اعتبار در سایت

  1. سلام به همه. من تازه به جمع لیون پیوستم. امیدوارم که بتونم از اطلاعات دوستان تو انجمن چیزهای زیادی یادبگیرم. گفتنی ها رو که دوستان گفتن وچیزی نمونده که بهش اشاره نشده باشه که من هم نظرم رو میگم(با اینکه میدونم تکرار مکررات هستش) اولین موردی که هرکسی قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی باهاش روبه رو هست خود موضوع پیدا کردن فروشگاه از بین این همه سایت های فروش اینترنتی هستش .به نظرم فروشگاه های اینترنتی باید توسایت های مرجع فروش مثل میهن مارکت-کالاگرد-ایمالزو...... حضور فعال داشته باشن و حتما قیمت های خودشون رو به صورت بروز ارائه بدن و صد البته رقابتی. مورد دوم:ظاهر سایت هست که بایدبروزباشه(اینجا منظورم فقط از نظر ظاهر هست نه کاربردی بودن سایت) به این دلیل که سایت های که ظاهر و قالب قدیمی دارن باعث میشه که خریدار فکر کنه یک فروشگاه رها شده هستش و مهمتر اینکه توسط افرادی که هیچ تخصصی ندارن ،اداره میشه و در وهله بعد راحتی جستوجو و پیدا کردن کالا هستش بخصوص فیلترهای انتخاب کالا که متاسفانه کمتر سایتی به طور کامل این موضوع رو رعایت میکنن(مثلا خود لینون کامپیوتر ،بعضی وقتا تو یه قسمت از فیلترها میره رو اعصاب ادم-البته این نظر شخصی منه) مورد سوم:درج دقیق مشخصات کالا هستش به طور مثال اگه به سایت ..اریاکامپیوتر.. سربزنید مشخصات هیچ کالای رو ذکر نکرده(اینم بگم که خودم از این فروشگاه خرید داشتم) و مورد مهمتر وجود تصاویر واقعی و اگه امکانش باشه یه ویدیوی کوتاه از محصول هستش(تو این مورد فروشگاه ابزار مارت رو تحسین میکنم چون خودشون یه کلیپ کوتاه از محصول گذاشتن که خیلی خیلی کمک میکنه) مورد چهارم: فعال بودن بخش نظرات هر کالا و بخش پشتیانی که میتونه به صورت تماس تلفنی و از اون بهتر داشتن مسنجر انلاین هستش (تو این مورد بامیلو بیشتر نظرم رو جلب کرد )و اینکه حتما اشخاصی که دارای اطلاعات بالا هستن و تجربه بالای دارن مشتری رو راهنمایی کنن تا باعث انتخاب بهتری با توجه به نیاز مشتری باشن تا اینکه سر اخر مشتری بگه غلط .... اره دیگه موردپنجم:علاو بر اینکه به قول دوستان دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشه باید این تضمین رو بتونه به مشتری بده که محصول خریداری شده یک محصول باکیفیت و دارای اصالت و دقیقا مطابق با مشخصاتی که کالا داره مورد معامله قراره میگیره و جنس تقلبی و فیک ومشابه ومرجوعی و اسیب دیده و مشکل دارغیره به خاطر سود بیشتر معامله نشه مورد ششم : موجودی فروشگاه ها از نمایندگان رسمی اجناس باشه تا علاوه بر اینکه قیمت پایین رو برای مشتری تضمین کنن (به این دلیل که واسطه ای وجود نداشته باشه تا کار دلال رو بکنه و باعث افزایش قیمت بشه)گارانتی محصول به روز باشه. ممکنه محصولی رو بخرید که 1 سال ضمانت داره اما وقتی کالا به دستت میرسه یهو میبینی یکی دوماه از ضمانت مونده که دلیلش هم اینکه از یه واسطه که انبار کرده محصول خریداری شده. موردهفتم:نحوه ارسال و مدت زمان ارسال هستش که در این مورد باید بگم که بسته بندی مناسب با کالا جهت ارسال انتخاب بشه تا کالا در زمان ارسال اسیب نبینه که متاسفانه خیلی از فروشگاه ها رعایت نمی کنن و ما شهرستانی ها رو خیلی دچار دردسر میکنن ودیگه اینکه الکی هزینه ی بالای به خاطر ارسال نگیرن .یکی از دلایلی که من رو از خرید یک کالا منصرف میکنه همین هزینه ارسال هستش که ارزش خرید رو به شدت میاره پایین. اگه فروشگاه ها ارسال رایگان رو برای تمام محصولات در نظر بگیرن قطعا خیلی استقبال میشه. مورد اخر : ارائه تخفیف ها ی خاص ومهمتر از اون کوپن های تخفیف خرید هستش که در مورد کوپن هم بگم که از کوپن های که فقط مخصوص خرید نوع خاصی از کالا هستش متنفرم در واقع مبلغ کوپن از قیمت نهایی از مجموع خرید کم بشه تا از یه محصول خاص ببخشید که طولانی شد. امیدوارم که همیشه سلامت باشین .
×
×
  • اضافه کردن...