رفتن به مطلب

mil-i300

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

732 بازدید کننده نمایه

دستاورد های mil-i300

0

اعتبار در سایت

  1. تنوع کالا، قیمت مناسب، جوری جنس، روش های پرداخت و ارسال گوناگون ، و از همه مهمتر انتقال حس اطمینان از خرید غیر حضوری میتونه هر فروشگاه آنلاینی رو مطرح کنه.
  2. مهمترین نکته در خرید مانیتور سایز و کیفیت پنل هست. برند هایی عموما مثل سامسونگ و ایسوس و سونی و ال جی پنل های با کیفیتی دارن. حتی دل و اچ پی ... سایز 22 اینچ با رزولوشن مناسب 1080p و ورودی های مناسب دیجیتال مثل HDMI و DVI و Display در کنار زمان پاسخدهی 2 میلی ثانیه گزینه خوب و کافی برای خیلی ها خواهد بود.
  3. به نظر من برای افرادی که توان تخصیص بودجه جهت مبحث گیمینگ رو دارن و نمخوان وقتتشون رو برای نصب و کرک بازی ها صرف کن و تا 5 - 6 سالی خیال خودشون رو راحت کنن کنسول بهترین انتخاب هستش!! چون کیفیت عالی و راحتی رو به ارمغان میاره و واقعا کارشو که بازی کردن هست به خوبی انجام میده. اما بعضی ها هم هستن بصورت حرفه ای بازی میکنن و 10 ها بازی در لحظه روی سیستم نصب دارن و میتونن با اور کلاک کردن تا چندین سال بازی های مختلف رو اجرا کنن. البته به نظر من ژانر بازی هم مهم هستش. بازی شوتری رو بدون موس و کیبورد تصور کردن خیلی سخته!!
  4. بحث ... خیلی بحث گسترده ای هست. از دید کاربر حرفه ای بخوایم تجهیزی مثل مودم برای من این خصوصیات رو باید داشته : قدرت انتقال بالا داشته ( در خصوص شبکه بیسیم از پروتکل های جدید 802.11ac استفاده کنه و سرعت پورت های آنبرد اون هم گیگابیت باشه ) امکانات نرم افزاری هم خب برام مهم هست. در مجموع تلفیقی از یک روتر بورد میکروتیک با یک مودم ADSL2+ معمولی و اکسس پوینتی که مناسب محل استفاده شما باشه، میتونی هر نیازی از شبکه داشته باشین رو برایتون برآورده کنه. من امکاناتی که RouterOS در اختیارم میذاره برام فوق العاده است که مودمی به این شکل نداریم!! به طور کلی بسته به نیاز خودم و امکاناتی که محصولات برندهای مختلف در اختیارم قرار میدن و صد البته بودجه بهترین گزینه رو انتخاب میکنم.
  5. سافایر از پارتنرهای قدیمی ATi و بعدها AMD در عرضه کارت های گرافیکی با GPU های تولیدی اون بوده . انصافا از بوردها و مهندسی خوبی برخورداره و میشه گفت بهترین Vendor برای GPU های Radeon همین سافایر هستش.RX470 به خودی خود یکی از بهترین هاست. در تمامی موارد شما مجموعه ای بالانس شده از قدرت، سرعت، مصرف و کیفیت رو میبینید. در کنار تمامی موارد گفته شده قیمت مناسب اون باعث شده در رنج کمتر از 200 دلار بهترین انتخاب برای بازی های HD مخصوصا در حالت ULTRA Settimg باشه. در مجموع : قیمت مناسب در برابر کارایی قطعات با کیفیت و ماندگار پشتیبانی فوق العاده از DirectX12.0 و VR که همه و همه نشانگر ارزش بالای خرید هست
×
×
  • اضافه کردن...