رفتن به مطلب

miladian

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

636 بازدید کننده نمایه

دستاورد های miladian

0

اعتبار در سایت

  1. واتر کولرها از سازندگان و تحت برندهای مختلف و با قیمت های متفاوت به وفور در دسترس هستند اما در ویژگی هایی چون کارایی (توانایی خنک سازی)، دوام، شدت آلودگی صوتی و طراحی، تفاوت هایی دارند. کولر مستر هم برای اغلب کاربران کامپیوتر محصولاتی چون فن، پاور، کیس و خنک کننده تولید میکند.تقریباً کارایی اغلب واترکولرها به یکدیگر نزدیک است و اختلاف کارایی محض (قدرت خنک سازی) آنها تنها در 2 الی 3 درجه سانتیگراد خلاصه می شود اما در ویژگی های مهم دیگری چون کیفیت ساخت، دوام، نویز و اطمینان پذیری، تفاوت های کاملاً محسوس دارند. نقاط مثبت واتر کولر های این برند می تونه موارد زیر باشه کارایی بسیار خوب کیفیت ساخت عالی (کلیه اجزا) پمپ کم صدا فن بسیار مرغوب طراحی شکیل و زیبا واتر بلاک بهینه و زیبا دوام و اطمینان پذیری بسیار عالی
  2. محصولات گرین در رده قیمتی خود به نظرم کارایی مطلوبی ارایه میدن . من که به شخصه تا الان تنها از پاور های این شرکت استفاده کردم تا الان کاملا راضی هستم . اخیرا هم یه روتر totolink گرفتم از حق نگذریم آنتن دهیش که عالیه .
  3. miladian

    خریدارکولر

    دوستان کولر زیرم کسی داشت خریدارم http://lioncomputer.ir/product/7537/کولر+سی+پی+یو+کولر+مستر+Hyper+D92/
  4. miladian

    خریدارکولر

    سلام دوستان خریدار واتر کولر سالم و تمیز ،و تمام پایه هاش و متعلقاتشم موجود باشه ، تک فنه مد نظرم هست فقط در تهران و حضوری و مهلت تست هم میخوام نهایت بودجه من 170 تومنه .
  5. داشتن دو نسخه 4 و 8 گیگ در کنار رابط حافظه 256 و 2048 واحد سایه زنی کارایی عالی کارت در برابر قیمت کیفیت فوق العاده مدار چاپی به دلیل استفاده از قطعاتی مرغوب همچون چوک دیاموند 4 و خازن 16k که عمر و کارایی کارت و افزایش و دما و مصرف انژی و کاهش داده اند کولر عالی ای کارت نقطه قوتی برای اورکلاک تلقی می شود طراحی هوشمندانه و مهندسی وار فن های 95 میلی متری که به صورت خشابی روی پنل نصب می شوند و نویز بسیار کمی دارند طراحی بلبرینگی فن ها که نویز و اصطحلاک و کاهش داده است. داشتن بک پلیت زیبا برای یه کارت میان رده و قیمت مناسب که حس یه کارت حرفه ای به کاربر دست میدهد لوگوی RGB و تعبیه میکروسوییچ در پشت کارت برای تغییر رنگ جلوه بصری زیبایی به کیس می دهد. طراحی ساده و درحال حرفه ای پنل پورت های خروجی تصویری کامل در حالی که بعضی از رقبا برای کاهش قیمت تنوع وتعداد پورت های خروجی کمتر ی در اختیار کاربر قرار میدهند . قیمت مناسب عملکرد عالی در دایرکس 12 و سایر تکنولوژی چون واقعیت مجازی و .... پشتیبانی نرم افزاری AMD که کارایی کارت و افزایش میدهد و..
×
×
  • اضافه کردن...