رفتن به مطلب

Tyrael

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

426 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Tyrael

0

اعتبار در سایت

  1. سلام اقای حسینی اگه براتون مقدوره پرداخت رو تایید بفرمایید تا من کارت رو برای دوستمون بفرستم چون در قوانین دیدم تا شما تایید نکردین نباید فروشنده جنس رو ارسال کنه.

    ممنون.

  2. مزایده امروز ساعت 17 تموم میشه. اگه پیشنهاد بالاتری نبود لطفا در پیغام خصوصی تماس بگیرید تا هماهنگ کنیم.
  3. دوستان خواهشا دعوا نکنید چون خرید و فروش یه قطعه ارزش این حرفها رو نداره. فقط یه مزایده ساده هست و مدتش هم تا فردا عصره. نمیخوام کسی این وسط دلخوری براش پیش میاد. ممنون.
  4. چون از اول قیمت فوری تعیین نشده بنظرم فروش فوری کار درستی نیست چون بقیه هم میتونن بگن اگه فوری میخواستی بفروشی چرا از اول مشخص نکردی و اگر میگفتی من میخریدم و این حرفها. پس اجازه بدین همون قیمت 310 رو برای شما نگه داریم اگه تا دو روز پیشنهاد بهتری نبود تقدیمتون میشه.
  5. دوست گرامی وقتی هیچ ایده ای از قیمتش ندارم نمیتونم که از خودم چیزی بگم. تجربه خرید و فروش هم ندارم که بخوام حدسی یه چیزی بگم. الان شما 310 گفتین دو روز هم مدتش طول میکشه اگه کسی بالاتر نخواست به همین قیمت 310 تقدیم شما میشه و خیلی هم بهتر از اینه که شما هزینه اضافی بپردازین برای خرید فوری و من هم خیالم راحته که ارزش کارتم این بوده و بیشتر نبوده.
  6. فوری رو مشخص نکردم چون حقیقتش اطلاعی از روش قیمت گذاری ندارم. قیمت پایه رو هم از روی تاپیک مشابهی که 2-3 هفته قبل شبیه همین کارت یعنی 570 فانتوم رو به قیمت پایه 300 گذاشته بود انتخاب کردم. بهرحال 2 روز بنظرم چیزی نیست و تمدیدش هم نمیکنم که دوستان زیاد معطل نمونن ولی سعی میکنم در دفعات بعد ( cpu و مادربرد و رم بعد از اپگرید کردنشون) قیمت فوری هم بذارم.
  7. سلام اوکی اگه تا دو روز ( مدت مزایده ) پیشنهاد بالاتری نبود تقدیمتون میکنم.
  8. تمامی اطلاعاتی که که برنامه GPU Z از این کارت میداد رو در عکس مشاهده میکنید . چیز بیشتری وجود نداره.
  9. سلام کارت گرافیک Gainward GTX 570 Phantom کارکرده به فروش میرسد کارت تمیز و کاملا سالم و بدون مشکل و بدون گارانتی است و نه تابحال تعمیر شده و نه حتی پیچ هاش باز شده و برچسبهای کارخانه هم بر روی برد و پیچ کارت (همونطور که در عکس دیده میشه) وجود دارد به همرا جعبه سالم و تمیز. فن های کارت کاملا سالم هستند و جزو خنک ترین کارتهایی هست که تابحال دیدم. برای من در حالت ایدل 32 درجه و در حالت تحت فشار زیر 66 درجه. تا بحال اور نشده. دلیل فروش : حدود دو هفته هست که از لیون 1070 خریدم بنابر این نیازی به این کارت ندارم. قیمت پایه: 300 هزار تومن گام مزایده :10هزار تومن هزینه ارسال به عهده خریدار ( شهرستان هستم) مدت مزایده 2 روز (امکان تمدید)
×
×
  • اضافه کردن...