رفتن به مطلب

ZeroWatt

کاربر سایت
  • پست

    78
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    0%

ZeroWatt آخرین باز در روز جولای 21 2010 برنده شده

ZeroWatt یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

7 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ZeroWatt

15

اعتبار در سایت

  1. سلام ! آرش جان چرا بدرود ؟

    من این تاپیکو از ابتدا تا انتها خوندم و راستش ندیدم که حرف خاصی زده بشه که بخواد باعث دلگیری شما بشه ! شایدم من متوجه نشدم ولی اینکه گفتید دلتون شیکست برای من که خیلی سنگین بود و واقعا ناراحت شدم !

    حالام ازتون خواهش میکنم که اگه حرفی هم زده شده روی حساب سابقه همراهی و رفاقت ، فراموشش کنید و بازم در فروم و در کنار سایر دوستان بمونید .

    <...

  2. ZeroWatt

    قهوه تلخ مهران مدیری

    آقای حسينی شايد حدود چند ماه پيش در فروم ديگر در رابطه با اين سريال اطلاع رسانی کرديم ،خدمت شما عرض کنم همه صحبتهای پيرامون اين سريال شايعه نيست. حتی در رابطه با توزيع اين سريال در بازار هم امّا و اگر هايی پيش آمده بود ،خدارو شکر سری اوّل فعلا با موفقيت توزيع شده ،اين نوع موضع گيری نشان ميده که مسلما اگر بنده جريان باز کنم پست بنده اصلاح مي شود.... فقط حقيقتی بيان ميکنم،مسلما هيچ کارگردانی دوست نداره دسترنجش دچار سرنوشتی بسان سريال نان و ريحان شود ,اگر مطلع هستيد چه اتفاقی برای اين سريال افتاد مي توانيد تصور کنيد چرا کارگردانی دست به ابتکار توزيع در بازار ميزند بنده نه طرفدار همه ساخته های ايشان هستم و نه بازارياب ،ولی خوب اگر دوستان با بيان عدم کپی رايت سعی در مجاب نمودن سايريندر کپی کردن دارند آرزوی موفقيت برايشان دارم. صحبتهايی که در اين صفحات بيان شد دل بنده را شکست, در آخر هم جو اين فروم به اين شکل شد.. اين آخرين پست بنده در اين فروم هست و برای کاربران عزيز و جناب حسينی و خسروی آرزوی موفقيت ميکنم. بدرود :-?
  3. ZeroWatt

    قهوه تلخ مهران مدیری

    بنظر من مقايسه چنين اثری چه خوب چه بد با امثال اخراجی ها .... صحيح نيست. وجدانا کپی برداری از فيلمی که تنها يک راه عرضه داره با کپی برداری از فيلمی که به هر روشی عرضه شده! قابل قياس است؟
  4. ZeroWatt

    قهوه تلخ مهران مدیری

    دوست عزيز در مورد مطلبی که اطلاعات کافی نداريد نياز نيست پاسخ بديد، در مورد از جنس مردم بودن هم خوب دوستان مطلع آگاه هستند چه کسانی بواسطه نشستن در معارفه چه کسی ،کل خويشاوندانشون هم در هر سريالی مطرح شدند. در رابطه با شناخت حرام از حلال در اين روزگار و قسمت بولدی که فرموديد در چارچوب قوانين سايت نيست ,پاسخگو نميتوانم باشم و تنها تبريکات بنده پذيرا باشيد :-?
  5. ZeroWatt

    قهوه تلخ مهران مدیری

    يک سری مسائلی حول اين ساخته جديد آقای مديری هست ... و ايشان بارها ثابت کردند از جنس مردم هستند,پس....خودتون ميدونيد چه بايد کنيد.
  6. ZeroWatt

    فروش مين اسوس p5q-se

    بله ،دوستان ديگر هم انتظار قيمتی کمتر داشتند که متاسفانه قابل انجام نيست. @};-
  7. ZeroWatt

    فروش مين اسوس p5q-se

    در عکس مشخص ،گارانتی ديجيتال ،کارت هم بوسيله ضامن قفل کننده اسلات استيبل نميمونه بلکه با پيچ يا پين به بدنه تحتانی متصل ميشه @};-
  8. ZeroWatt

    فروش مين اسوس p5q-se

    بله،پيشنهاد دوستان پايينتر بود و فروخته نشد...
  9. ZeroWatt

    بسیار مهم

    برادر گرامی جناب مهدی خان شما که به اين شکل طی طريق می کنيد در نظر داريد انجام معامله با اطلاعات غلط به فسخ معامله و حرام بودن آن منجر است.در اين ماه رمضان کدورتی بجا نگذار ،نزديک افطار بود و عرض کردم،ولی اگر وجدانت راحت است که هيچ.
  10. من از MR-PC جان خواهش میکنم که در مورد این کاربر به همه اطلاع رسانی کنن @};- دوستان توجه داشته باشند ايشان کاربر خاصی نيستند! در مورد ايشان اطلاع رسانی بشه؟ نهايتش ايشان بن ميشن بعد؟ ساختن شناسه کاربری جديد و يا حتی استفاده از IP جديد خيلی کار سختيه؟ خيلی ببخشيد ولی وقتی خيلی از ما از هل حليم می افتيم تو ديگ ديگه چی ميشه گفت؟ من تو فروم های مختلف عضو هستم ،در فرومی بجای جنس اصلی لوازم صوتی به 10 کاربر به ارزش 3 ميليون تومان فروخته شد ،فعلا هم دنبال پولشون هستن! اميدوارم برای ايشان مشکلی پيش آمده باشه که نتونسته اند جواب بدن ولی اگر.... بهتره ساير کاربران عزيز اللخصوص در قبال کاربران نو ظهور در نهايت دقت عمل کنند.
  11. دوست عزيز قيمت؟گارانتی کجا است و چقدر ضمانت باقی است؟
  12. شايد برای ايشان مشکلی پيش آمده باشه ،تماس جواب نميدن؟ @};-
  13. ZeroWatt

    خرید Q9550، فروش E8400

    خوب دوست من،ابتدا پردازنده پيدا و خريداری بکن بعد تاپيک فروش بزن @};-?
  14. ZeroWatt

    خرید Q9550، فروش E8400

    منم 120 هستم
×
×
  • اضافه کردن...