رفتن به مطلب

arman.kh.t

کاربر سایت
  • پست

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    تبریز
  • علاقمندی
    کارافرینی-ایده پردازی-ساخت وسایل-طراحی و نقاشی

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های arman.kh.t

-1

اعتبار در سایت

  1. با سلام من میخواستم برای این که از سایت لیندا به صورت رایگان استفاده کنم باید یه حساب در سایت کتابخونه سایت کلگری کانادا ایجاد کنم ولی متاسفانه با چیز شکن هم نمیتونم مکان خودم رو به کلگری کانادا تغییر بدم!متاسفانه سایت اجازه نمیده ایپی ادرسی به جز ایپی ادرس خود کلگری در سایت ثبت نام کنم! اگه کسی میدونه چطور میتونم این کار رو بکنم راهنماییم کنه!واقعا نیاز دارم! فقط میخوام ایپی خودم رو به شهر کلگری کاناد تغییر بدم فقط همین!
  2. مگه چیزایی که من دارم با سربازی حل میشه؟کدومشون؟ورزش دارم ولی درد پایین کمر و شکم نمیزاره زیاد باشه!
  3. به نظرتون معافیت نمیدن و در ضمن معاف از رزم چیه؟ و اگه میدونید میشه روندش رو هم بگید!؟
  4. روندش چطوریه میدونید؟؟
  5. arman.kh.t

    تورو خدا کمکم کنید برام خیلی مهمه!

    با سلام بر تمامی دوستان گرامی من یه سوال خیلی بزرگ ازتون داشتم! من تا به الان(1-سینوس پایلونیدال داشتم(جراحیش کردم دو سال پیش ولی هنوزم وقتی شدید میدوم و یا وسایل سنگین بر میدارم یه چند روز درد درست و حسابی تو اون ناحیه دارم)2-پولیپ روده دو تا یکی 0.5سانتی داشتم یکی هم 1.5 سانتی که هر دوتاشونم به وسیله کولونوسکوپی برداشتم ولی هنوزم نفخ شدید شکمی به بعضی از غذا ا دارم و مشکل ایجاد میکنه واسم از نظر غذا خوردن3-بواسیر خارجی برجسته دارم که کاملا قابل لمسه بعضا هم خونریزی داره ولی کم4-حساسیت شدید چشمی موقع بهار و تابستون به گرده گل طوری که کلا نمیتونم برم بیرون و تو این مدت خونه نشین میشم و اگه برم بیرون نزدیک به 2 روز تمام خارش چشم شدید دارم که حتی روزی 2 تا لوراتادین هم درمانش نمیکنه) میخواستم ببینم ایا میتونم با اینا معافیت سربازی بگیرم؟ من امروز اقدام کردم واسه معافیت پزشکی گرفتن و در ضمن دیپلم هستم و 19 سال دارم و امسال هم اگه خدا بخاد میرم دانشگاه!میخواستم ببینم ایا بهم معافیت میدم و مراحلش چجوری خواهد بود و ایا زیادی اذیت میکنن و چطوریاس؟میترسم واقعا سرباز برم هم از نظر دردی که جای سینوس پایلونیدال هستش که وقتی کارای سنگین میکنم اذیتم میکنه!و هم از نظر غذا که نتونم تو سربازی هر غذایی دادن بخورم و اذیتم کنه و نفخ کنم! تورو خدا اطلاعاتی دارید بهم کمک کنید!واقعا داره دیوونم میکنه!
  6. من برنامه نویسی موبایل رو علاقه دارم و بعد از اون به برنامه نویسی پایتون هم علاقه دارم و الانم دارم c++رو دارم میخونم کم مونده تموم کنم بعد یه هفته میرم سراغ جاوا بعد جاوا هم میرم سراغ برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو! و در اینده هم میخوام تک تک ایده هامو خودم اجرا کنم در مورد نرم افزار موبایل!
  7. میخوام لبتاب بگیرم به نظر شما کدوم رو بگیرم؟ واقعا گیر هستم!نمیدونم چی کار کنم؟
  8. با سلام به تمامی دوستان گرامی! من امسال رشته نرم افزار کامپیوتر قبول شدم و شدیدا علاقه مند به برنامه نویسی هستم و میخواستم ببینم ایا چه لبتابی بگیرم برای من بهتر خواهد بود؟؟بودجه هم حد 5000000تومن نقد رو دارم ولی میتونم بهش اضافه کنم! خودم دو لبتاب بیشتر چشمم رو گرفته هر دو تا از ایسوس هستن اولینش ایسوس 17 اینچی هستش و دومیش هم ایسوس 17 اینچی هستش بازم! میخواستم ببینم جز این ها کدوم ها برای من بهتر خواهد بود خودم نمیدونم که ایا مک برای من کاربردی خواهد بود؟و ایا میتونم براش تمامی نرم افزار هارو براش پیدا کنم ؟ولی خودم دلم چندان با اپل نیستش! و اینم بگم که من به برنامه نویسی موبایل (اندروید و تقریبا 2سال بعد هم ios) بیشتر مد نظرمه و اولویت های من در لبتاب صفحه نمایش مات و صفحه نمایش ipsهستش!و مهم ترینش هم بدون لگ(و گیر کردن) در هنگام کار کردن هستش! واقعا راهنماییم کنید واقعا گیج شدم در این بازار نمیدونم چی کار کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...