رفتن به مطلب

dayyer

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

495 بازدید کننده نمایه

دستاورد های dayyer

0

اعتبار در سایت

  1. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    عرض ادب و احترام خدمت دوستان بزرگوارم بلخره مشکل کامل حل شد من با توجه به توصیه عزیزان بعد از اینکه مطمعن شدم ویروس کامل پاک شده (با استفاده برنامه های ضد تروجان و ویروسی که جناب EHSANFAR معرفی کرده بودن) وبا استفاده برنامه ی که جناب بهمنیان معرفی کردن و کمی وقت گذاشتن (چهار تا پنج ساعت)با دقت کامل سیستم رو ریپر کردم و تمامی مشکلات از جمله عدم آپدیت شدن رو حل کردم با این حال هنوز مشکل سرجاش بود اما مشکل عدم آپدیت حل شده بود و دوباره سراغ بخش اپدیت ویندوز رفتم و بعد از کلیک رو چک آپدیت حدود 956 مگابایت آپدیت برای من اومد و ویندوز رو آپدیت کردم که تقریبا 161 برنامه و وصله امنیتی+آپدیت های دیگر ویندوز شناسایی شد و تمامش دانلود و نصب شدن و بعد از ریس کردن کامپیوتر مشکل بطور کل حل شد و دیگه سیستم هیچگونه مشکلی ندارد و از طرفی به خاطر آپدیت سرعت سیستم بسیار بالا رفته،مخصوص با توجه به اینکه سخت افزار بسیار مناسبی هم دارا هست: Ram DDR3 8 gig/VGA Navidia 2 gig GTX 720/CPU intel core 5i/MSI از اینکه طی این مدت عزیزان من رو راهنمایی کردن متشکرم و این محبت شما جای تقدیر و تشکر داره که دانش خودتون رو جهت حل مشکل بنده به اشتراک گذاشتید،همچنین این باعث دلگرمی من شده که در این انجمن فعالیت کنم و بتونم به کاربران دیگر با توجه به تخصص خودم کمک کنم. از شما بسیار متشکرم
  2. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    درسته این حرف شما،خود من هم واقعا شرایط کاریم الان درست نیست بخوام ویندوز عوض کنم چون نصب برنامه های تخصصی روی خود سیستم چنیدن ساعت وقت می بره،من دوباره سراغ برنامه ای که گفتید می رم و تست می کنم،بازم ممنون از بزرگواری شما. بله طبق توصیه ایشون می رم انجام بدم امیدوارم مشکل برطرف بشه،از لطف بی اندازه شما سپاسگذارم.
  3. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    عرض ادب این کار رو کردم با دیسک نجات اسکن کردم ولی هیچ موردی رو کشف نکرد !!! فقط یک مورد پیدا کرد که اونم فیکسش کرد ولی باز این مشکل سرجاش هست،البته یک نکته ای هم هستش با اون چند برنامه که شما گفتید اسکن کنم برای از بین بردن بد افزار اون کار رو انجام دادم و یک سری بدافزاری که بود رو پیدا کرد و از بینشون برد و میشه گفت بعضی از قسمت های ویندوز انگار درست شده ولی عمده مشکل هنوز پا برجا هست و چند کار رو تست کردم برای ریپر کردن ولی چیزی پیدا نکردم! بله این کارو هم انجام دادم و زد نزدیک به 956 مگابایت آپدیت وجود داره و روی اینستال آپدیت هم زدم ولی متاسفانه ارور زیر رو می ده و نمی زار آپدیت رو انجام بدم حتی گفتم شاید به خاطر تحریم یا هرچیزی باشه حتی با ف-ی-ل-ت-ر شکن تست کردم ولی بازم نشد!!!
  4. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    متشکرم از شما،حتما چون الان می خوام با دیسک نجات کسپر اقدام کنم ببینم چطور پیش می ره،بعد از انجام اینجا اطلاع می دم. اره دقیقا بعضی ها رو پاک کرد و بعضی ها رو قرنطینه کرد و اصلا دست بهشون نزد!!الان همین کار رو می کنم بینم چطور میشه بروز رسانی منظورتون از طریق آپدیت درون ویندوز هست؟آیا با این کار سیستم دوباره احیا میشه؟
  5. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    به خاطر نصب بودن یک سری برنامه های تخصصی رو سیستم شرایط عوض کردن ویندوز رو ندارم دوست بزرگوارم، بسیار متشکرم از شما راستش تو سه روز این همه ویروس توی سیستم وارد شدن که اصلا باعث جا خوردن خودم شد!!!!!! بازم از شما ممنون و این کار ها رو انجام می دم و اگر در نهایت نشد چاره ی جز تعویض ویندوز نیست،از تمامی لطف و زحمات شما که من رو راهنمایی کردین خیلی خیلی متشکرم، همینطور دیگر دوستان.
  6. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    متاسفانه نشد! به توصیه شما گوش کردم و با آنتی تروجان سیستم رو اسکن کردم و به یک نتیجه عجیبببب رسیدم،که برای خودم هم قابل باور نیست!!!!!! 15 هزار فایل مخرب شناسایی کرد و از بین بردشون!سیستم رو ریست کردم ولی باز هنوز مشکلات قبل سره جاش هست با اینکه ویروس ها از بین رفته انگار! (آیا این امکان هست ویروس هنوز پا برجا باشد!!!) این کارم انجام دادم ولی اصلا باز نمیشه وقتی میخوام یک یوزر جدید تعریف کنم باز نمیشه!از کار افتاده انگار...
  7. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    با هر دو این برنامه تست کردم الان ولی متاسفانه بازم مشکل حل نشد،یک فایل پاک شده و حالا این همه مشکل برای من ایجاد کرده متاسفانه نمی دونم چجوری حداقل کپیش کنم یا بازگردانیش کنم!
  8. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    چندین آموزش هست و متاسفانه بعضی هاش اصلا بدرد بخور نیست!بیشتر این آموزش های ریکاوری ویندوز 7 باید سیستم ریستور فعال باشه که ماله من نبوده!
  9. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    متاسفانه نمیشه من دیسک ویندوز رو می زارم داخل دستگاه بعد طبق روش های اینترنتی ویندوز رو ریست می کنم می رم تو حالت تعمیر گزینه هاش رو می زنم نمیشه!حتی تو مرحله نصب ویندوز روی بخش آپگرید می زنم که اپدیت بشه مثلا ویندوز بازنم نمی شه!!!!انگار کار نمی کنه!راهی نیست این فایل حذف شده رو از جای کپی کنم بریزم تو سیستم! :(((
  10. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    متشکرم از راهنمایی من کاری رو که گفتید انجام دادم و بعد از تکمیل شدن متاسفانه هیچ چیزی درست نشد،حتی سیدی ویندوز 7 رو هم داخل دستگاه گذاشته بودم و در نهایت این پیغام رو داد:
  11. dayyer

    خراب شدن ویندوز 7

    عرض ادب من یک مشکل دارم دیروز اقدام به نصب یک بازی کردم و بعد از نصب این ارور روی سیستم من اومدش: با آنتی تروجان اسکن کردم و این فایل به عنوان ویروس شناخته شد و پاکش کرد بعد از ریست سیستم دچار مشکلاتی شد: بخش های که سیکورتی وصل کار نمی کنه مثل عکس زیر که هر گزینه ای که این علامت کنارش باشه باز نمیشه! و از طرفی در برخی از برنامه ها نوشته ها اینگلیسی به شکل علامت سوال در میاد!!! ممنون میشم راهنماییم بفرمایید
×
×
  • اضافه کردن...