رفتن به مطلب

Nima63

کاربر سایت
  • پست

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Nima63

19

اعتبار در سایت

  1. فروخته شد لطفا تاپیک بسته شود
  2. سلام سلام فروش یک عدد کارت گرافیک MSI GTX 1080 GAMINGX کارت روی سیستم شخصی من نصب بوده و گاهی برای ماینینگ سبک هم استفاده میشده. کاملا سالم هست و از همه لحاظ در شرایط ایده آل قرار داره ( در حد نو) 48 ساعت مهلت تست به خریدار داده میشه خمیر سیلیکون کارت گرافیک با خمیر سیلیکون حرفه ای (mastergel pro v2) تعویض شده تعویض ندارم ارسال با تیپاکس یا تحویل حضوری در تهران ابتدا واریز سپس ارسال هزینه ارسال و واسطه به عهده خریدار می باشد قیمت : 7200
  3. Nima63

    فروش CPU core I5 4440 BOX

    فروخته شد.
  4. Nima63

    فروش CPU core I5 4440 BOX

    سلام پیام خصوصی برای شما ارسال شد.
  5. Nima63

    فروش CPU core I5 4440 BOX

    تصویر قطعه در کنار برگه
  6. Nima63

    فروش CPU core I5 4440 BOX

    سلام فروش Core I5 4440 BOX به همراه سی پی یو کولر فابریک قیمت: 1.200 48 ساعت مهلت تست ارسال تیپاکس پسکرایه، تحویل حضوری در تهران
  7. Nima63

    مزایده سی پی یو cpu 4790k

    مهلت تست داره؟
  8. لطفا قیمت رو برام پخ کن.
  9. راستش من خیلی امیدوار نیستم این ها اگر کوچکترین پایبندی به رعایت حقوق مشتری داشتند این گونه به اعتماد کاربرانشون خیانت نمی کردن و یا حداقل در مورد دلیل بسته شدن حساب ها توضیحی ارائه می دادن. موثرترین راه برای تحت فشار قرار دادن مسئولین بیترکس ضربه زدن به اعتبار اون هاست. بزرگترین سرمایه یه بیزینس اعتبار اونه. باید یه جوری این قضیه رو به گوش همه دنیا برسونیم. فکر نمی کنم هیچ آدم عاقلی بعد از مطلع شدن از این قضیه به بیترکس اعتماد کنه. این جوری منافعشون تو خطر میفته و تحت فشار قرار می گیرن.
  10. کاری که بیترکس کرده شبیه راهزنیه. اگر قرار بر تحریم ایرانی ها بود می تونست از ثبت نام ایرانی ها در بیترکس جلوگیری کنه (کاربران ایرانی حتی می تونستند در این سایت به طور کامل وریفای بشن) و به کسانی که از قبل ثبت نام کرده بودن مهلت بده تا حسابشون رو تخلیه کنند. در واقع یه جورایی دام پهن کردند برای ایرانی ها. این که یه اکسچنج معتبر آشکارا یه همچین عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی انجام بده بسیار عجیبه. البته اشتباه از خودمون هم بود قرار دادن پول در اختیار یه اکسچنج و یا هر کسی یا هر جای دیگه ای در صورتی که تضمینی برای پس گرفتنش وجود نداشته باشه غیر عاقلانه است.
  11. در قیاس با دیگر کشورها ماینینگ در ایران بسیار محدود انجام می شه و تعداد مانیرها شاید یک درصد گیمرها هم نباشه و در مجموع مصرف برق گیمینگ بسیار بیشتر از ماینیگ هست به علاوه این که گیمرها نه تنها برق مصرف می کنن بلکه وقت خودشون رو هم تلف می کنند ولی ماینینگ نه تنها وقتگیر نیست بلکه می تونه ایجاد ارزش افزوده هم بکنه.
  12. سکه هایی که ماین می شه می تونه دوباره به صرافی ها و اکسچنج های خارج از کشور فروخته بشه و ارز وارد کشور بشه. البته جالب اینجاست که بعضی از گیمرها همچین به مصرف برق توسط ماینینگ اعتراض می کنند که گویا خودشون با بازی های کامپیوتری دارن برق تولید می کنن و یا مشکلات اساسی کشور مثل بیکاری و بی پولی رو حل می کنن!!!
  13. Nima63

    ماینینگ - Mining

    اگر private key رو در اختیار داشته باشی فکر نمی کنم امکانش باشه. شما زمانی صاحب واقعی سکه هات هستی که Private key رو داشته باشی و معمولا کیف پول ها private key رو در اختیار کاربر قرار میدن و شما با استفاده از Private key می تونی سکه هات رو بازیابی کنی.
  14. Nima63

    ماینینگ - Mining

    فعلا هیچ راهی وجود نداره به جز انتظار. از حدود 20 روز پیش چندین بار درخواست دادم برای باز کردن حسابم ولی هیچ پاسخی دریافت نکردم. نکته اینجاست یکی از اهداف وجود ارزهای دیجیتال این هست که مانعی به نام مرز کشورها برداشته بشه و دولت ها کنترلی بر روی انتقال این نوع ارزها نداشته باشند با این وجود یه اکسچنج معتبر مثل Bittrex میاد با کمال بی شرمی حساب ها رو با توجه به محل اقامت فرد بدون اخطار قبلی و یا حتی توضیح می بنده و هیچ جوری هم پاسخگو نیست. اشتباه از ماست که به این ها اعتماد کردیم.
×
×
  • اضافه کردن...