رفتن به مطلب

Pezhman Fa

کاربر سایت
  • پست

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Pezhman Fa

0

اعتبار در سایت

  1. بله دانلود کردم فایده نداشت. گفتم شاید راهی باشه که باز نصب ویندوز احتیاج نداشته باشه. مرسی.
  2. سلام. من ویندوز 10 ورژن 1607 رو داشتم که به 1703 تغییر دادم حالا بازی های رو که قبلا دانلود کردم و fitgirl بودن رو می‌خوام نصب کنم ارور زیر رو میاره کسی میدونه این مشکل چطور حل میشه؟
  3. حقیقتش دیگه پول برای مانیتور نداشتم گذاشتم چند ماه دیگه بگیرم. رم 8 گذاشتم تو عکس فقط یک عدد نشون داده. مرسی از پاسخاتون
  4. bale vga. moshkel injast ke gashtam ama inja kesi dvi - ro nadasht montazeram biaran
  5. na ine http://www.lg.com/ae/monitors/lg-19M37A
  6. بله رو tv امتحان کردم با همچین مشکلی روبرو نشدم اما خوب برای 4 5 ساعت بود این مشکل گاه و بی گاه . و من از این تعجب می کنم که چرا با مینیمایز کردن chromیا pause کردن بازی مانیتور خاموش و روشن می‌شه
  7. سلام ممنون از پاسختون اما فعلا به مانیتور hdmi خور دسترسی ندارم. این امر به ویندوز سیستم می‌تون ارتباط داشته باشه چون دیشب وقتی برنامه chrom رو باز می‌کردم باز تصویر می‌رفت و وقتی minimaiz میکردم باز تصویر میومد؟!؟!؟
  8. کسی با این مشکل مواجه شده؟
  9. Pezhman Fa

    نیاز به کمک فوری

    با سلام و خسته نبااشید من 1 هفتسه که از سایت lioncomputer قطعه های زیر رو خریدم بعد از اسمبل کردن سیستم به دلیل اینکه متنیتورم از فرمت hdmi پشتیبانی نمیکنه مجبور شدم از یک رابط hdmi به vga استفاده کنم حالا گاهو بی گاه مانیتور سیستم خاموش میشه و پیغام no signalo میده کارت گرافیکو تست کردم مشکلی نداشت می خواستم بدونم از دوستان کسی میدونه مشکل از کجاست درایور و همه چی update.
×
×
  • اضافه کردن...