رفتن به مطلب

ANTI

کاربر سایت
  • پست

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ANTI

2

اعتبار در سایت

  1. ANTI

    صندلی!

    اینو زده مناسب برای قد زیر 175 سانتی متر ده سانت دیگه رو کجا جا بدم
  2. ANTI

    صندلی!

    یه چیز خوب میخوام ولی تا 1300
  3. ANTI

    صندلی!

    نمیدونستم کجا بپرسم من قصد داشتم یک صندلی حرفه ای بخرم که در اخرین لحظه توضیحات رو خوندم و متوجه شدم به قدم که 185 باشه نمیخوره شما چه صندلی رو برای استفاده طولانی مدت برای قد 185پیشنهاد میکنید؟ (واقعا طولانی مدت حتی شاید کمی استراحت هم کنم روش)
  4. سلام شما برای قد 185 چه صندلی پیشنهاد میدید؟ برای استفاده طولانی مدت و حتی کمی چرت زدن و استراحت کردن
  5. ANTI

    لپتاپ تا 3500

    دوستان تا 3500 چی پیشنهاد میدید که هم سبک باشه هم هم باتری خوبی داشته باشه هم در فتوشاپ و این دست برنامه ها کم نیاره و محکم باشه کلا اگر این شرایط رو هم نداشت مشکلی نیست چند پیشنهاد بدید که بالاخره یکی رو انتخاب کنیم با کمک هم خودم ترجیحم رو ایسوس هست
  6. مشکل از برق کشی های غیر اصولی آپارتمان هاست و در تابستان هم به علت مصرف شدید برق بیشتر اتفاق میفتد. مشکل من اینطور بود که با خاموش شدن برق اتاق روبرو تمام پورت های یو اس بی من ریست میشد! مشکل یکی از مشتریان اینطور بود که با روشن کردن کولر کل سیستمش ریستارت میشد! من این مشکلات رو با جایگزین کردن پاور کولر مستر بجای گرین حل کردم البته پاورم رو اینبار خیلی قوی تر از پاور قبلی انتخاب کردم، ولی بهتر است شما اول کابل ها و چند راهی برق رو چک کنید و سپس از خدمات کامپیوتری محله یک پاور قویتر (گرین نباشد) قرض بگیرید و تست کنید تا در صورت پابرجا بودن مشکل، با خرید پاور جدید ضرر نکنید.
  7. ANTI

    Headset تا 300

    یک هدست برای کامپیوتر میخوام تا 300 تومن که میکروفن قدرتمندی داشته باشه و کلید mute هم داشته باشه موزیک هم زیاد گوش میدم
  8. SSD عضو جداناپذیر کامپیوترها خواهد بود. شما اول SSD رو بگیرید ویندوز رو نصب کنید سپس میتونید سر فرصت ماژول بعدی رم رو تهیه کنید.
×
×
  • اضافه کردن...